Felicia Alacağım

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Felicia Alacağım

İleti streetfire » 10 Şub 2013, 14:02

Merhaba arkadaşlar. Felicia alacağım. Yaklaşık 3 yıl zaten kullanmıştım. O zamandan beri aklımdaydı.
Şimdi bunu buldum. Ne dersiniz?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 904/detay/
 
streetfire
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 10 Şub 2013, 13:36
Ad Soyad: Yalın KILIÇ
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Felicia

İleti fencolic » 10 Şub 2013, 14:36

Fiyat olarak piyasasını bilemiyorum ama temiz ve itinalı kullanılmışa benziyor. Yine de kontrol ettirmeden, test sürüşü yapmadan almayın derim. Nihayetinde araba bu dışı beni, içi sizi yakar. Gönlünüze göre bir araba bulursunuz inşallah..

biR dERdiM vaR biN dERMaNA dEĞişMeM

Kullanıcı avatarı
fencolic
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 295
Kayıt: 06 Ekm 2012, 18:02
Nereden: Düzce
Arabanız: Felicia 1.3 GLXi

İleti PİCK-UP » 10 Şub 2013, 19:41

Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti EVRENKİNG » 16 Şub 2013, 23:59

SENİN YERİNDE OLSAM BİRAZ DAHA ZORLAR GLXİ ALIRIM.BENDE 99 MODEL 1,3 MPİ MOTOR FELİCİA VAR ARAC DAHA ORJİNAL 68000 BİN KM.DE
İKİNCİ SAHİBİYİM İLK SAHİBİNE TEŞEKKÜR EDİYORUM HARBİDEN ÇOK TEMİZ BAKMIŞ ARABAYA KAZA BELA YOK.BENCE İYİCE ARAŞTIR HEMEN FİYATI DÜŞÜK DİYE ALMAYA KALKMA ÖNEMLİ OLAN ARABANIN KASASI VE MOTORU TEMİZMİ.BEN 10800 TL YE ALDIM ARABADAB ÇOK MEMNUNUM.
EVRENKİNG
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 11 Şub 2013, 17:37
Konum: İZMİR ÇİĞLİ
Ad Soyad: EVREN CAVLAN
Nereden: İzmir
Arabanız: FELİCİA 99MODEL GLXİ

İleti EVRENKİNG » 17 Şub 2013, 00:01

BİRDE 95 MODEL ARABAYA O FİYAT ÇOK FAZLA.EDERİ BENCE 6500 TL CİVARI. 8500 TL YE ÇOK RAHAT 97-98 BULURSUN KARBÜRATÖRLÜ MOTOR.
EVRENKİNG
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 11 Şub 2013, 17:37
Konum: İZMİR ÇİĞLİ
Ad Soyad: EVREN CAVLAN
Nereden: İzmir
Arabanız: FELİCİA 99MODEL GLXİ

İleti sonertevfik » 17 Şub 2013, 16:43

KARDEŞİM SADECE BİR FİKİR, BİZİM ARABAYI SANA 12000 LİRAYA VEREBİLİRİM İSTERSEN. 2000 MODEL FELİCİA GLX-İ 126.000 KM'DE METALİK GÜMÜŞ, VE KUSURSUZ, TAM MANASIYLA GÜNÜ GÜNÜNE BAKIMLI BİR ARAÇ. EV ALMAK İSTİYORUZ, PEŞİNAT YAPMA AMACIYLA SATACAĞIZ ARACI. SATAMAZSAK DA ÖMRÜMÜZ OLURSA DAHA BİR 10 SENE HİÇ SORUNSUZ BİNERİZ... HİÇ SORUN DEĞİL YANİ... SADECE BİR FİKİR VERMEK İSTEDİM SANA KARDEŞİM. AVRUPA YAKASI BAHÇELİEVLERDE'YİM. ARABAYI GELİP GÖREBİLİRSİN. ARAÇTA SIRALI SİSTEM LPG VAR (MİLANO MARKA) NOT: ARACI 6 SENE ÖNCE 10,000 LİRAYA ALDIK, 6 SENE ZARFINDA 8000-8500 LİRA ARASI BAKIMA PARA VERDİK. ARIZA DEĞİL SADECE BAKIM YANLIŞ ANLAŞILMASIN... HİÇ BİR MASRAFTAN KAÇILMADI.
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti sonertevfik » 17 Şub 2013, 16:57

YALIN KARDEŞİM İSTERSEN TEST SÜRÜŞÜ DE YAPTIRABİLİRİM SANA. TELEFONUM 0545-399-95-00
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir