1.9d felicia combi aldım (ufak tefek keyfe keder sorular)

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

1.9d felicia combi aldım (ufak tefek keyfe keder sorular)

İleti focusrite » 11 Mar 2014, 00:13

merhaba arkadaşlar ben istanbuldan mustafa.

geçen hafta 98 model felicia combi 1.9d glx aldım.

aracı babamın arkadaşı olan çok tecrübeli dizel motor ustası bir abimin tavsiyesi ile aldım. yaşına göre temiz olması beni cezbetti. araç teknik bilgim iyidir ama dizel motora yabancıyım..

genel olarak araç beklentilerimi karşıladı ama ufak tefek keyfe keder problemler var.

bir haftadır yaşadığım sıkıntıları madde halinde yazacağım

1. yakıt göstergesi daha kırmızı bölgeye gelmeden (iki tırnak içindeki kırmızı bölge) mazot bitti yolda kaldım. benim bildiğim ve kullanma klavuzunda yazan, yakıt ışık yandıktan sonra 50km daha menzili vardır deniyor. bundan bırakın ışık yanmasını neredeyse çeyrek depo gösterirken yolda kaldık. 4lt mazot aldım bidonla boşalttım hava yaptığı içi çalışıp çalışıp stop etti! ama sonunda çalıştı, ilk defa bir araçla yolda kaldım ve çok hayıflandım. malum istanbul trafiği ve yolda kalmak beni çok korkutuyor..

2. yine bir sabah işe giderken baktım kalorifer buz!! ardından hararet 100derece üzerine çıktı! korkarak hemen stop ettim ve tamirci arkadaşımı aradım. "korkma suyuna bak suyu bitmiştir" dedi, su haznesini açtım hiç su kalmamış! hemen su bulup ekledim herşey normale döndün. bana arabayı tavsiye eden amcamı aradım sordum; "bir yerden su kaçağı vardır bakarız takma kafanı dedi" şimdi araç 2 günde haznedeki suyu şehir içinde bitiriyor. ama yağa su karışma veya suya yağ karışma durumu yok yağ da eksiltmiyor..

3. hararet göstergesi bazen takılıyor araç ısındığı halde dibte gösteriyor, parmağımla hafif cama tıklatınca hemen çalışmaya başlıyor. benim tahmimin bir temassızlık veya soğuk lehim var, bilemiyorum..

4. arka cam yıkama fiskiye ucu arızalıymış satın aldığım amca arkaya su basmamamı suyu içeri akıtabileceğini söyledi. tamam dedim! ama arka cam sileceğinde tık yok!! yani çalışmıyor.. hiç baktırmadım ne olduğunu veya ne olacağını da tahmin edemiyorum..

5. kalorifer fan motoru I. kademede viyk viyk çok rahatsız edici şekilde ötüyor II veya III. kademede o sesi yapmıyor. araştırmalarıma göre fan motorunu söküp yağlamak gerekiyormuş..

6. far ayar düşmesi hak getire. farlar yerinden kıpırdamıyor (çok şaşırmadım 98 model araç) büyük ihimal motorları ölüdür veya sigortası gidiktir..

7. rolantide ve kalkışlarda araç altından tiril tiril bir ses geliyor, vites kolunu tutunca o ses gidiyor. zaten vites kolunda 10cm kadar boşluk var.. nedir ne değildir bilmiyorum..

8. sağ ön kapı merkezi kilit açıp kapatmıyor "carrr" diye dişli sesi geliyor onu manuel kilitliyorum. onun akibeti belli ya değişecek ya tamir olacak ama daha önce öyle bir tecrübem olmadı .

9. araç bazen sanki olmayan turbosu açılmış gibi birden devirleniyor (1. veya 2. vitesde giderken) bu anlık oluyor anlayamıyorum çok nadir yapıyor.


şimdilik sıkıntılarım bunlar arkadaşlar.

belki çok pahalı süpriz masraflar çıkacak belkide kolayca halledilebilecek şeyler olacak.

aracımı seviyorum bana sıcak geliyor, mütevazı bir araç ve güçlü süspansiyonları güzel.

bakalım hayırlısı olsun. değerli yorum ve tecrübelerinizi bekliyorum... saygılar
 
focusrite
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 07 Mar 2014, 14:12
Ad Soyad: mustafa
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: felicia 1.9d glx combi

İleti sainz » 11 Mar 2014, 09:05

Kazasız belasız İnşaallah.

focusrite yazdı:...1. yakıt göstergesi daha kırmızı bölgeye gelmeden (iki tırnak içindeki kırmızı bölge) mazot bitti yolda kaldım. benim bildiğim ve kullanma klavuzunda yazan, yakıt ışık yandıktan sonra 50km daha menzili vardır deniyor. bundan bırakın ışık yanmasını neredeyse çeyrek depo gösterirken yolda kaldık. 4lt mazot aldım bidonla boşalttım hava yaptığı içi çalışıp çalışıp stop etti! ama sonunda çalıştı, ilk defa bir araçla yolda kaldım ve çok hayıflandım. malum istanbul trafiği ve yolda kalmak beni çok korkutuyor...

Şamandırayı elden geçirdiğinizde düzelecektir. Şamandıra alsanız bile toplamda 50 liraya geçmeyecektir diye düşünüyorum.

focusrite yazdı:...2. yine bir sabah işe giderken baktım kalorifer buz!! ardından hararet 100derece üzerine çıktı! korkarak hemen stop ettim ve tamirci arkadaşımı aradım. "korkma suyuna bak suyu bitmiştir" dedi, su haznesini açtım hiç su kalmamış! hemen su bulup ekledim herşey normale döndün. bana arabayı tavsiye eden amcamı aradım sordum; "bir yerden su kaçağı vardır bakarız takma kafanı dedi" şimdi araç 2 günde haznedeki suyu şehir içinde bitiriyor. ama yağa su karışma veya suya yağ karışma durumu yok yağ da eksiltmiyor...

Tiitizlikle kontrol edildiğinde su kaçağı bulunacaktır şayet contada bir sıkıntı yoksa. Bazan hiç akla gelmedik bir yerlerden kaçırabiliyor.

focusrite yazdı:...3. hararet göstergesi bazen takılıyor araç ısındığı halde dibte gösteriyor, parmağımla hafif cama tıklatınca hemen çalışmaya başlıyor. benim tahmimin bir temassızlık veya soğuk lehim var, bilemiyorum...

Gösterge tablosunun arka kısmındaki lehimleri kontrol edildikten sonra tekrar bakmak lazım.

focusrite yazdı:...4. arka cam yıkama fiskiye ucu arızalıymış satın aldığım amca arkaya su basmamamı suyu içeri akıtabileceğini söyledi. tamam dedim! ama arka cam sileceğinde tık yok!! yani çalışmıyor.. hiç baktırmadım ne olduğunu veya ne olacağını da tahmin edemiyorum...

Bagaj kapağının iç kısımlarındaki şase bağlantılarında sıkıntı olabiliyor. O kısımlar titizlikle kontrol edilip yapılabilir diye düşünüyorum.

focusrite yazdı:...5. kalorifer fan motoru I. kademede viyk viyk çok rahatsız edici şekilde ötüyor II veya III. kademede o sesi yapmıyor. araştırmalarıma göre fan motorunu söküp yağlamak gerekiyormuş.....

Söküldüğünde yağlamak yerine plastik yataklarını değiştirmek daha mantıklı.

focusrite yazdı:...6. far ayar düşmesi hak getire. farlar yerinden kıpırdamıyor (çok şaşırmadım 98 model araç) büyük ihimal motorları ölüdür veya sigortası gidiktir...

Çok kafaya takmamak gerekir zira hiç birinde çalışmıyor.

focusrite yazdı:...7. rolantide ve kalkışlarda araç altından tiril tiril bir ses geliyor, vites kolunu tutunca o ses gidiyor. zaten vites kolunda 10cm kadar boşluk var.. nedir ne değildir bilmiyorum...

Vites kolunun altındaki plastik burçlar değiştirildiğinde hiç bir şey kalmıyor.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti ahmetim85 » 11 Mar 2014, 20:49

focusrite yazdı:
2. yine bir sabah işe giderken baktım kalorifer buz!! ardından hararet 100derece üzerine çıktı! korkarak hemen stop ettim ve tamirci arkadaşımı aradım. "korkma suyuna bak suyu bitmiştir" dedi, su haznesini açtım hiç su kalmamış! hemen su bulup ekledim herşey normale döndün. bana arabayı tavsiye eden amcamı aradım sordum; "bir yerden su kaçağı vardır bakarız takma kafanı dedi" şimdi araç 2 günde haznedeki suyu şehir içinde bitiriyor. ama yağa su karışma veya suya yağ karışma durumu yok yağ da eksiltmiyor..


merhaba öncelikle hayırlı olsun bendede 97 model 1.9 glx var su eksiltme bendede oluyordu çözümü ise radyotöre su koydugumuz kabın kapağı değiştirmen lazım nedeni ise bu kapaklar termostatlı imiş termostat arza yapınca basıncı atamayıp suyu egzostan atması ben değiştirdim 15 liraya sorunum halloldu
Kullanıcı avatarı
ahmetim85
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 171
Kayıt: 10 Kas 2013, 14:30
Ad Soyad: ahmet sonkur
Nereden: İzmir
Arabanız: doğan sl

İleti focusrite » 13 Mar 2014, 01:03

ahmetim85 yazdı:
focusrite yazdı:
2. yine bir sabah işe giderken baktım kalorifer buz!! ardından hararet 100derece üzerine çıktı! korkarak hemen stop ettim ve tamirci arkadaşımı aradım. "korkma suyuna bak suyu bitmiştir" dedi, su haznesini açtım hiç su kalmamış! hemen su bulup ekledim herşey normale döndün. bana arabayı tavsiye eden amcamı aradım sordum; "bir yerden su kaçağı vardır bakarız takma kafanı dedi" şimdi araç 2 günde haznedeki suyu şehir içinde bitiriyor. ama yağa su karışma veya suya yağ karışma durumu yok yağ da eksiltmiyor..


merhaba öncelikle hayırlı olsun bendede 97 model 1.9 glx var su eksiltme bendede oluyordu çözümü ise radyotöre su koydugumuz kabın kapağı değiştirmen lazım nedeni ise bu kapaklar termostatlı imiş termostat arza yapınca basıncı atamayıp suyu egzostan atması ben değiştirdim 15 liraya sorunum halloldu



babamın arkadaşı ibrahim usta dün baktı ve aynen dediğiniz gibi kapak için paslanmış! kapak siboblu kapakmış ve değişmesi lazım yarın yenisini alacağım.
focusrite
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 07 Mar 2014, 14:12
Ad Soyad: mustafa
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: felicia 1.9d glx combi

İleti ahmetim85 » 13 Mar 2014, 20:21

hocam aracın rampalarda çekişi nasıl hiç denedinmi
Kullanıcı avatarı
ahmetim85
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 171
Kayıt: 10 Kas 2013, 14:30
Ad Soyad: ahmet sonkur
Nereden: İzmir
Arabanız: doğan sl

İleti focusrite » 14 Mar 2014, 01:30

ahmetim85 yazdı:hocam aracın rampalarda çekişi nasıl hiç denedinmi



valla rampalarda 64hp bir araba göre çekişi baya iyi. tek şikayetçi olduğum konu 1. vistes oranının çok düşük olması, haliyle beygir düşük tork yüksek olunca mecburen öyle yapmışlar. ama 2. ve diğer vitesler daha iyi..

dik yokuşda 2 ye atmak için biraz devir vermek gerekiyor. ama ikide hatta 3 de bile çıkmam demiyor.
focusrite
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 07 Mar 2014, 14:12
Ad Soyad: mustafa
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: felicia 1.9d glx combi

İleti ahmetim85 » 14 Mar 2014, 21:26

focusrite yazdı:
ahmetim85 yazdı:hocam aracın rampalarda çekişi nasıl hiç denedinmi



valla rampalarda 64hp bir araba göre çekişi baya iyi. tek şikayetçi olduğum konu 1. vistes oranının çok düşük olması, haliyle beygir düşük tork yüksek olunca mecburen öyle yapmışlar. ama 2. ve diğer vitesler daha iyi..

dik yokuşda 2 ye atmak için biraz devir vermek gerekiyor. ama ikide hatta 3 de bile çıkmam demiyor.
teşekkür ederim verdiğin bilgi için
Kullanıcı avatarı
ahmetim85
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 171
Kayıt: 10 Kas 2013, 14:30
Ad Soyad: ahmet sonkur
Nereden: İzmir
Arabanız: doğan sl

İleti focusrite » 15 Mar 2014, 00:31

ahmetim85 yazdı:
focusrite yazdı:
ahmetim85 yazdı:hocam aracın rampalarda çekişi nasıl hiç denedinmi



valla rampalarda 64hp bir araba göre çekişi baya iyi. tek şikayetçi olduğum konu 1. vistes oranının çok düşük olması, haliyle beygir düşük tork yüksek olunca mecburen öyle yapmışlar. ama 2. ve diğer vitesler daha iyi..

dik yokuşda 2 ye atmak için biraz devir vermek gerekiyor. ama ikide hatta 3 de bile çıkmam demiyor.
teşekkür ederim verdiğin bilgi için



niçin sordum kardeşim senden durumlar nedir?
focusrite
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 07 Mar 2014, 14:12
Ad Soyad: mustafa
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: felicia 1.9d glx combi

İleti ahmetim85 » 15 Mar 2014, 09:26

focusrite yazdı:
ahmetim85 yazdı:
focusrite yazdı:
ahmetim85 yazdı:hocam aracın rampalarda çekişi nasıl hiç denedinmi



valla rampalarda 64hp bir araba göre çekişi baya iyi. tek şikayetçi olduğum konu 1. vistes oranının çok düşük olması, haliyle beygir düşük tork yüksek olunca mecburen öyle yapmışlar. ama 2. ve diğer vitesler daha iyi..

dik yokuşda 2 ye atmak için biraz devir vermek gerekiyor. ama ikide hatta 3 de bile çıkmam demiyor.
teşekkür ederim verdiğin bilgi için



niçin sordum kardeşim senden durumlar nedir?
bende düşük viteslerde iyi fakat 4-5 viteslerde bayılıyor gibime geliyor onun için sordum kardeşim
Kullanıcı avatarı
ahmetim85
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 171
Kayıt: 10 Kas 2013, 14:30
Ad Soyad: ahmet sonkur
Nereden: İzmir
Arabanız: doğan sl

İleti serhan 74 » 24 Mar 2014, 11:23

merhaba öncelikle hayırlı olsun 1,9d güzel bir motor bana göre güzel bir seçenek
ben öncelikle 9. soruna yanıt veriyim arabanın birden bire şahlanması egr valfinin açma devrinden kaynaklı buda 3000 devir 3000 devirden sonra birden bire aracın hızlanır değişik bir his ben egr yi tamamen iptal ettim aracın çekişi epeyce değişti bizim araçlarda egr çok fazla para etmiyo euro normları yüzünden konmuş aracım şu an en düşük devirde dahi kalkışlardan bahsediyim egr ile hantaldır egr siz daha güzel kalkış yapmakta
istanbul küçük çekmecedeyim bana yakınsan yardımcı olurum bu aracın hertürlü şeyini kendim yapmaya gayret ediyorum senelerdir vw dizel kullanıyorum ve motor da vw grubu olduğu için vede dizel olduğu için tercih ettim
serhan 74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 35
Kayıt: 24 Eyl 2013, 10:53
Ad Soyad: serhan yeğin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: felicia 1,9 glx

İleti focusrite » 25 Mar 2014, 01:37

serhan 74 yazdı:merhaba öncelikle hayırlı olsun 1,9d güzel bir motor bana göre güzel bir seçenek
ben öncelikle 9. soruna yanıt veriyim arabanın birden bire şahlanması egr valfinin açma devrinden kaynaklı buda 3000 devir 3000 devirden sonra birden bire aracın hızlanır değişik bir his ben egr yi tamamen iptal ettim aracın çekişi epeyce değişti bizim araçlarda egr çok fazla para etmiyo euro normları yüzünden konmuş aracım şu an en düşük devirde dahi kalkışlardan bahsediyim egr ile hantaldır egr siz daha güzel kalkış yapmakta
istanbul küçük çekmecedeyim bana yakınsan yardımcı olurum bu aracın hertürlü şeyini kendim yapmaya gayret ediyorum senelerdir vw dizel kullanıyorum ve motor da vw grubu olduğu için vede dizel olduğu için tercih ettim




hocam peki şehir içi yakıt durumunuz nedir. özelden cebinizi yazabilirmisiniz.
focusrite
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 07 Mar 2014, 14:12
Ad Soyad: mustafa
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: felicia 1.9d glx combi

İleti ahmetim85 » 02 Nis 2014, 20:30

serhan 74 yazdı:merhaba öncelikle hayırlı olsun 1,9d güzel bir motor bana göre güzel bir seçenek
ben öncelikle 9. soruna yanıt veriyim arabanın birden bire şahlanması egr valfinin açma devrinden kaynaklı buda 3000 devir 3000 devirden sonra birden bire aracın hızlanır değişik bir his ben egr yi tamamen iptal ettim aracın çekişi epeyce değişti bizim araçlarda egr çok fazla para etmiyo euro normları yüzünden konmuş aracım şu an en düşük devirde dahi kalkışlardan bahsediyim egr ile hantaldır egr siz daha güzel kalkış yapmakta
istanbul küçük çekmecedeyim bana yakınsan yardımcı olurum bu aracın hertürlü şeyini kendim yapmaya gayret ediyorum senelerdir vw dizel kullanıyorum ve motor da vw grubu olduğu için vede dizel olduğu için tercih ettim
merhaba egr yi nasıl iptal edebilirim nedir necidir bi resimleyerek gösterme imkanınız varmı
Kullanıcı avatarı
ahmetim85
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 171
Kayıt: 10 Kas 2013, 14:30
Ad Soyad: ahmet sonkur
Nereden: İzmir
Arabanız: doğan sl

İleti serhan 74 » 04 Nis 2014, 13:33

ahmetim85 yazdı:
serhan 74 yazdı:merhaba öncelikle hayırlı olsun 1,9d güzel bir motor bana göre güzel bir seçenek
ben öncelikle 9. soruna yanıt veriyim arabanın birden bire şahlanması egr valfinin açma devrinden kaynaklı buda 3000 devir 3000 devirden sonra birden bire aracın hızlanır değişik bir his ben egr yi tamamen iptal ettim aracın çekişi epeyce değişti bizim araçlarda egr çok fazla para etmiyo euro normları yüzünden konmuş aracım şu an en düşük devirde dahi kalkışlardan bahsediyim egr ile hantaldır egr siz daha güzel kalkış yapmakta
istanbul küçük çekmecedeyim bana yakınsan yardımcı olurum bu aracın hertürlü şeyini kendim yapmaya gayret ediyorum senelerdir vw dizel kullanıyorum ve motor da vw grubu olduğu için vede dizel olduğu için tercih ettim
merhaba egr yi nasıl iptal edebilirim nedir necidir bi resimleyerek gösterme imkanınız varmı




merhaba egr valfi yağ çubuğunun dibinde üzerine ince bir hortumun girdiği bir vakum valfidir öncelikle sizden istediğim o hortumu yerinden çıkartıp hortumun ucuna bir vida ile tıkamanız ve bu şekilde aracınızın çekişini bir deneyin eğer beğenirseniz tarif ederim size nasıl yapılması gerekeni
serhan 74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 35
Kayıt: 24 Eyl 2013, 10:53
Ad Soyad: serhan yeğin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: felicia 1,9 glx

İleti ahmetim85 » 07 Nis 2014, 20:30

serhan 74 yazdı:
ahmetim85 yazdı:
serhan 74 yazdı:merhaba öncelikle hayırlı olsun 1,9d güzel bir motor bana göre güzel bir seçenek
ben öncelikle 9. soruna yanıt veriyim arabanın birden bire şahlanması egr valfinin açma devrinden kaynaklı buda 3000 devir 3000 devirden sonra birden bire aracın hızlanır değişik bir his ben egr yi tamamen iptal ettim aracın çekişi epeyce değişti bizim araçlarda egr çok fazla para etmiyo euro normları yüzünden konmuş aracım şu an en düşük devirde dahi kalkışlardan bahsediyim egr ile hantaldır egr siz daha güzel kalkış yapmakta
istanbul küçük çekmecedeyim bana yakınsan yardımcı olurum bu aracın hertürlü şeyini kendim yapmaya gayret ediyorum senelerdir vw dizel kullanıyorum ve motor da vw grubu olduğu için vede dizel olduğu için tercih ettim
merhaba egr yi nasıl iptal edebilirim nedir necidir bi resimleyerek gösterme imkanınız varmı




merhaba egr valfi yağ çubuğunun dibinde üzerine ince bir hortumun girdiği bir vakum valfidir öncelikle sizden istediğim o hortumu yerinden çıkartıp hortumun ucuna bir vida ile tıkamanız ve bu şekilde aracınızın çekişini bir deneyin eğer beğenirseniz tarif ederim size nasıl yapılması gerekeni
dediğinizi yaptım üstad ince hortumu körelttim çekişte gözle görülür artış var tarifinizi bekliyorum
Kullanıcı avatarı
ahmetim85
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 171
Kayıt: 10 Kas 2013, 14:30
Ad Soyad: ahmet sonkur
Nereden: İzmir
Arabanız: doğan sl

İleti serhan 74 » 11 Nis 2014, 07:58

kusura bakma birkaç zamandır foruma giremedim anlatıyım şimdi öncelikle birkaç anahtar ihtiyacın olucak egr valfini yerinden çıkartmak için yağ çubuğu bağlantısını ayırman lazım 10 luk somundu yanlış hatırlamıyorsam
sonra egr nin emme manifoldu ile bağlantısını ayırmalısın onunda 6 veya 7 allen anahtardı sanırım ve eksoza bağlantısı var oda 10 somun bunları ayırdığında egr valfi tamamen boşta şimdi aradan çıkan conta var ortası açık bunun yerine koymamız gereken bi conta yapmalıyız , öncelikle malzeme seçimi yapılmalı eğer elinde düz bir konserve var ise dışını alman gerekir çıkan contamız kalıp olucak ona göre çizip 2 adet yapıcaksın bunların sadece vida deliklerini açıp eger ile manifold arasına koyup montajlıyacaksın sonrada o körlediğin hortumu düzeltip takıyosun bu kadar eğer konserve bulamam der isen kola kutusuda olur ancak kola kutusunda 5 kat falan kesmen gereke bilir bu kadar takıldığın bir nokta olursa araya bilirsin

serhan

0506 278 18 84
serhan 74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 35
Kayıt: 24 Eyl 2013, 10:53
Ad Soyad: serhan yeğin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: felicia 1,9 glx

İleti ahmetim85 » 15 Nis 2014, 20:06

serhan 74 yazdı:kusura bakma birkaç zamandır foruma giremedim anlatıyım şimdi öncelikle birkaç anahtar ihtiyacın olucak egr valfini yerinden çıkartmak için yağ çubuğu bağlantısını ayırman lazım 10 luk somundu yanlış hatırlamıyorsam
sonra egr nin emme manifoldu ile bağlantısını ayırmalısın onunda 6 veya 7 allen anahtardı sanırım ve eksoza bağlantısı var oda 10 somun bunları ayırdığında egr valfi tamamen boşta şimdi aradan çıkan conta var ortası açık bunun yerine koymamız gereken bi conta yapmalıyız , öncelikle malzeme seçimi yapılmalı eğer elinde düz bir konserve var ise dışını alman gerekir çıkan contamız kalıp olucak ona göre çizip 2 adet yapıcaksın bunların sadece vida deliklerini açıp eger ile manifold arasına koyup montajlıyacaksın sonrada o körlediğin hortumu düzeltip takıyosun bu kadar eğer konserve bulamam der isen kola kutusuda olur ancak kola kutusunda 5 kat falan kesmen gereke bilir bu kadar takıldığın bir nokta olursa araya bilirsin

serhan

0506 278 18 84
ilginiz için teşekkür ederim Serhan Bey dediğiniz gibi valfi ayırdım araya daha sağlam olsun diyerekten 1.5 mm saçı contanın şeklinde kestirip deliklerini delip montajladım tekrar teşekkür ederim
Kullanıcı avatarı
ahmetim85
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 171
Kayıt: 10 Kas 2013, 14:30
Ad Soyad: ahmet sonkur
Nereden: İzmir
Arabanız: doğan sl

İleti serhan 74 » 18 Nis 2014, 07:20

bişey değil güle güle kullanın birşeyleri bilip paylaşmak güzelşey yardımcı olabildi isem ne mutlu bana
serhan 74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 35
Kayıt: 24 Eyl 2013, 10:53
Ad Soyad: serhan yeğin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: felicia 1,9 glx


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir