Felicia Neden Stop Eder?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Felicia Neden Stop Eder?

İleti bilo99 » 08 Mar 2015, 01:00

ilhan bey inanın çok üzüldüm yazdıklarınızı okuyunca. faydam olursa ne mutlu bana. benimde aynı sizin arabadan var arabada aşırı bir silkeleme vardı gerçi hala devam ediyor ama gazda silkeleme gitti. arabam nerdeyse stop edecek sanki. bujilerin başları ile lpg enjektör kablolaları birbirine yarım cm kadar yaklaşmış duruyordu. bianda dikkatimi çekti resmen enjektör kabloları ile bujilerin baş kısımları çat çut elektrik veriyorlar birbrlerine oda arabanın silkelenmesine neden oluyor , çünkü eelektrk kesintisi oluşuyor. enjektör kablolarını 2 cm ayırdım birbirinden. gazda silkeleme tamamen gitti. bennzinde çok olmasada halen var. bunları size yazdım ama bi faydası olurmu bilmem. ALLAH yardımcın olsun.
 
bilo99
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 03 Mar 2015, 22:32
Ad Soyad: bilal
Nereden: Aksaray
Arabanız: felicia

İleti KorsanKedi » 08 Mar 2015, 20:02

bilo99 yazdı:ilhan bey inanın çok üzüldüm yazdıklarınızı okuyunca. faydam olursa ne mutlu bana. benimde aynı sizin arabadan var arabada aşırı bir silkeleme vardı gerçi hala devam ediyor ama gazda silkeleme gitti. arabam nerdeyse stop edecek sanki. bujilerin başları ile lpg enjektör kablolaları birbirine yarım cm kadar yaklaşmış duruyordu. bianda dikkatimi çekti resmen enjektör kabloları ile bujilerin baş kısımları çat çut elektrik veriyorlar birbrlerine oda arabanın silkelenmesine neden oluyor , çünkü eelektrk kesintisi oluşuyor. enjektör kablolarını 2 cm ayırdım birbirinden. gazda silkeleme tamamen gitti. bennzinde çok olmasada halen var. bunları size yazdım ama bi faydası olurmu bilmem. ALLAH yardımcın olsun.

Teşekkür ederim Bilal bey. Dediğiniz bölüme bakacağım.
Bazen öyle duruma geliyorumki, yolda gördüğüm Felicia'ları durdurup "Sizde stop etme varmı?" diye sorasım geliyor.
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

İleti kayseriformen » 15 Mar 2015, 19:03

merhabalar korsan kedi durumunu cok iyi anlıyorum aynı olayları yasamıs biri olarak ben olayı cözdüm aracı sattım siteyede yeni üye oldum tanısma fırsatı olmadı kimseyle 0535 675 28 87 numaramı ara ismim hacı dediklerimi yap dene düzelirsede burda paylasırsın
kayseriformen
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 08 Mar 2015, 18:23
Ad Soyad: hacı yaldız
Nereden: Kayseri
Arabanız: skoda forman

İleti KorsanKedi » 26 Mar 2015, 23:40

Güncelleme...

Arkadaşlar, bende değişen bir şey yok, halen aynı, uzun süredir bir şey yapmadığım için buraya da yazmıyorum. Gelişme olursa yazıyorum.

Daha önce bir kez, 1 hafta için benzinde kullanmıştım, stop olayı olmamıştı. Bir süre sonra yine bir haftadır benzindeyim. Stop yine yok. Gaza geçtiğimde hemen stop etmeye başlıyor.

Benzinde devir dalgalanma yine yapıyor fakat stop'a kadar gitmiyor. Lpg'ye mi ağırlık verecez bilmiyoru. Bir arkadaş yine bu başlığa yazmıştı, lpg enjektörlerinin açılıp kapanma zamanı ile ilgili bir yazı. Bekleyelim abakalım zaman ne gösterecek.
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

İleti Safariali » 27 Mar 2015, 17:50

katalitğin içini boşaltıp sorunu çözenler var haberin ola
Safariali
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 261
Kayıt: 21 Arl 2009, 19:57
Ad Soyad: Ali desidero
Nereden: Aydın
Arabanız: Seat cordoba vario

İleti KorsanKedi » 27 Mar 2015, 19:53

kizilcalihoca yazdı:katalitğin içini boşaltıp sorunu çözenler var haberin ola
Egzosdan önce olanı diyorsunuz sanırım. Katalizör diyen var, katalitik konvertör diyen var. O değişmişti, 5 ay önce falan sanırım.
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

İleti KorsanKedi » 13 Nis 2015, 20:17

GÜNCEL.

Bu gün kafayı bozup, Orj Boğaz kelebeği almak yada sipariş etmek için Bursa Bozkurt Oto'ya gittim. Skoda servisliğini bırakmışlar. 900 - 1000 TL arası fiyat beklerken 1350 TL fiyat çıkardı. Almadım tabi.

Şuan halen arama aşamasındayım. Satmak istemiyorum. Bu şekilde satmaya çalışsam bile sıkıntı çıkacak biliyorum.
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

İleti toyota » 13 Nis 2015, 22:44

Şu araca ilk önce kompresyon testi yaptırın bence daha sonra triger zinciri veya kayışının sentede olup olmadığına bakın.Uydu ontajı yaptığınızı yazmışsınız elektronikten anlarsınız o zaman aracın kutup başını söküp gaz kelebeğini sökün ve içerisindeki potansiyometreyi ohm metre ile her pozisyonda kontrol edin.Ayrıca gaz kelebeği bağlantı soketindeki dişi erkek pinleri kontrol edin.Bir de yine ohm metre ile aracın aküsü ile aracın motoru arasındaki eksş şase geçirgenliğine bakın.
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti KorsanKedi » 17 Nis 2015, 00:52

İş döndü dolaştı, distribitöre geldi yine. Dün boğaz kelebeği için bir parçacıya gittim. Orijinal alman malı Siemens marka boğaz kelebeği için 600 TL fiyat verdi. Fiyat farklarına bakarmısınız arkadaşlar. Benim derdimi ve sorunumu bilen biri.

Beni bir wv servisine yönlendirdi, "o al derse gel vereyim" dedi. Gittim, distribitör dedi, çıkma bulmamız lazım, dedi.
- Usta neyse, orijinal de, gdip alacağım,
- Orjinale gerek yok, çıkmasını bulup içindeki sensörü alacağız. dedi. Birkaç yere sordu, bulamadık.

Bir şekilde Ankara Ostim de bulunabileceğini söyledi.

Ankara'dan kimler var, yer tavsiyesi yapabilecek kim var?
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

İleti AhmetH » 17 Nis 2015, 03:47

Boşa masraf ediyorsun abi

senin sorunun LPG den artık belli etti kendini.

kaç sayfa konuda LPG kitinin markası bile geçmiyor Atiker falansa sök at yada iyice elden geçirt.
yeni enjektörlerle kullan filitrelerini değiştirt bağlantılarına baksınlar ne bileyim.

o kadar uğraştın okuyorum 1 yıl olacak benzinde düzgün araban LPG de saçmalıyorsa hiç boşa uğraşma distirbütör boğaz falan.

güzelce git enjektörlere falan baktır boruları kıvrılıyormu vesair..


bak misal 3 sene önceydi burda istanbulda bizim 1,3 karbüratörlüyü kullandığım dönemler. katiyen araba 3000 küsür devrin üzerine düzgün çıkmıyordu ne yokuş çıkabiliyordum ne bişey silkeleme şu bu hepsi vardı..

ama yavaş gittiğim süratlerde pek sıkıntı yoktu..

distribütör diyen ustamla laf dalaşı bile yaptık..

görsen sorun nerden çıktı
mikserden karbüratöre gelen boru hava filitre kutusunun altında dirsek yapmış gaz yetişmiyor 20 liralık boruyu değiştim araba 2. kere doğmuş gibi gitmeye başladı..

bak göreceksin senin derdinde bu LPG sisteminde kıl biyerde çıkacak..
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti Erdemsah » 17 Nis 2015, 15:48

İki defa yağ filtresini ve müşürünü değiştirdik çözüm olmadı. Bursadan Soner Ustayı aradım şu an elimde iş var bitince ararım yağ pompasındaki filtre ve dişlilerine bakar sorunu çözeriz dedi sabırsızlıkla aramasını bekliyorum[/quote]

kenand70 umarım aracınıza çözüm bulmuşsunuzdur[/quote]








Malesef henüz çözüm bulamadık son çare yağ pompa süzgecini değiştireceğiz daha olmazsa ana yataklara kadar gireceğiz[/quote]


Aracınızdaki sorun eksantrik kapak contasının patlaması ve basıncı içeri kaçırması ile oluşuyor .Eksantrik kapağı contasını değiştirin ve açmısken yağ pompasındaki by-pass bilyasını bi temizletin sorununuz gidecektir. Yağ müşürünün oraya takılan ve yağ basıncını ölçen bir alet ile basıncı yapmadan önce ve sonra kontrol edebilirsiniz
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti kenand70 » 20 Nis 2015, 08:58

Erdemsah yazdı:İki defa yağ filtresini ve müşürünü değiştirdik çözüm olmadı. Bursadan Soner Ustayı aradım şu an elimde iş var bitince ararım yağ pompasındaki filtre ve dişlilerine bakar sorunu çözeriz dedi sabırsızlıkla aramasını bekliyorum


kenand70 umarım aracınıza çözüm bulmuşsunuzdur[/quote]








Malesef henüz çözüm bulamadık son çare yağ pompa süzgecini değiştireceğiz daha olmazsa ana yataklara kadar gireceğiz[/quote]


Aracınızdaki sorun eksantrik kapak contasının patlaması ve basıncı içeri kaçırması ile oluşuyor .Eksantrik kapağı contasını değiştirin ve açmısken yağ pompasındaki by-pass bilyasını bi temizletin sorununuz gidecektir. Yağ müşürünün oraya takılan ve yağ basıncını ölçen bir alet ile basıncı yapmadan önce ve sonra kontrol edebilirsiniz[/quote]





Teşekkür Ederim Erdem Bey tavsiyeleriniz için mutlaka deneyeceğim
kenand70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 01 Kas 2013, 15:32
Ad Soyad: Kemal AHISKALI
Nereden: Bursa
Arabanız: TOYOTA

İleti Erdemsah » 21 Nis 2015, 10:31

Kenan bey sonucu bekliyorum öze atarsanız gözümden kaçmaz takip edebilirim
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti KorsanKedi » 01 May 2015, 22:28

Güncel:

Son mesajımdan bu yana ve son mesajın 1 hafta öncesinden itibaren, ahım şahım bir stop etme sorunu yok. Şimdiye kadar %85 stop etme durumundaysa, yaklaşık 3 haftadır %2 durumda. Ekstra bir şey yaptırmadım. Zaten olanı biteni burada paylaşıyorum.
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

İleti blauzahn » 02 May 2015, 11:31

İlhan Bey sizin bu stop etme durumu genelde hangi mevsimlerde oluyor? Hiç ateşleme kablo tertibatı elden geçti mi? Sanki mevsimsel nem vb. bir durum göz önünde bulunduruldu mu?
blauzahn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 901
Kayıt: 04 Ağu 2013, 22:36
Konum: Ankara
Ad Soyad: Kürşad
Nereden: Ankara
Arabanız: Honda Jazz

İleti KorsanKedi » 04 May 2015, 21:20

blauzahn yazdı:İlhan Bey sizin bu stop etme durumu genelde hangi mevsimlerde oluyor? Hiç ateşleme kablo tertibatı elden geçti mi? Sanki mevsimsel nem vb. bir durum göz önünde bulunduruldu mu?

Geçen yaz da aynı sorunlar mevcuttu. Ne oluyorsa artık, 1 ay olacak neredeyse. Ölümcül kanser hastaları son günlerinde yalancı iyileşme dönemine girermiş. Bizimki de böyle sanırım. Yoksa ciddi ciddi değiştirmeyi düşünüyorum.

Düşündüğüm araçlar ise Stilo - Lacetti - Focus. Lacetti ağır basıyor ama.
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

İleti blauzahn » 05 May 2015, 08:49

Stilo fantezi olur. Yalnız o donanımı görünce ben de düşünmüyor değilim. Lacetti fazla yakıyordu sanırım. En ideali focus ama piyasa çok pahalı. Ben sedan düşündüğümden bazen gözüm marea exclusive lere kayıyor :) Yani ben de fantezi yapıyorum :)
blauzahn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 901
Kayıt: 04 Ağu 2013, 22:36
Konum: Ankara
Ad Soyad: Kürşad
Nereden: Ankara
Arabanız: Honda Jazz

İleti KorsanKedi » 05 May 2015, 17:16

blauzahn yazdı:Stilo fantezi olur. Yalnız o donanımı görünce ben de düşünmüyor değilim. Lacetti fazla yakıyordu sanırım. En ideali focus ama piyasa çok pahalı. Ben sedan düşündüğümden bazen gözüm marea exclusive lere kayıyor :) Yani ben de fantezi yapıyorum :)



Açık konuşayım. Skoda benim ufkumu genişletti. Daha önce Palio weekend, Lada Vega, Tempra, Kartal bakıyordum. Şimdi onlara bakasım bile gelmiyor. Fabia almak isterim, ama skoda verip skoda almak herkesin kabul edeceği bir durum değil. Takas düşünebildiğim için. 1.6 konforu ve yakıtı da görünce 1.3 lere bakmıyorum bile.
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

ÖncekiSonraki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir