Felicia Neden Stop Eder?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Felicia Neden Stop Eder?

İleti berkin » 08 Kas 2014, 23:50

KorsanKedi yazdı:Takipte olanlara bilgi açısından yazıyorum arkadaşlar. Stop etme sorunu halen çözülmedi. Sadece yaklaşık 12 günden bu yana rahatsızlık derecesinde stop etme olmadı. Hararet müşür kablosunu yerine taktım. 12 gündür böyle geziyorum. Sadece bugün sıkıntı yaptı biraz. Havalar soğuduğu için mi stop etme azaldı bilmiyorum.


walla ilhan bey aynı araba ile yaklaşık 50.000km yapmasam diyecem aynı arabadanmı bahsediyoz diye .

ben sizin yerinizde olsam hiç başka yerlerde dolaşmam direk yüce otoya giderim orada yaşlı bi usta var . adını anımsayamadım ama orada ustabaşı . ona gösteririm . o bu felicialardan özellikle 1.6 lardan iyi anlıyo . bizim katalizoru ve bogaz kelebegi arızalarını 1-2 dakikada bulmuştu . + avans ayarınıda en iyi o yapmıştı . bilgilerinize .
 
Kullanıcı avatarı
berkin
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 299
Kayıt: 18 May 2010, 00:16
Ad Soyad: YILMAZ HATİP
Nereden: Kocaeli
Arabanız: YETİ 1,6 TDİ ELEGANCE GREENLİNE MATO KAHVE

İleti KorsanKedi » 09 Kas 2014, 00:09

eskişehirskodaustası yazdı:valla 2 aydır okuyorum ve senin adınada çok üzülüyorum arkadaşım.imkanın varsa getir bana eskişehire bırak bir hafta ben biraz uğraşayım.ama öyle hemen gelipte usta yap dersen olmaz.bana zaman verirsen ben senin işini çözerim.senin aslında sorunun teknik bir arıza.inan çok üzülüyorum okudukça yorumları.bu aralar tsi ve fsi eksantrik zincir değiştirmekle uğraşıyorum.çok hassas iş.çok ince milimetrik hatayı kabul etmiyor.vebırakın kumpası. kompratör ve mikrometreyle ölçümler yaparak oluyor.eskişehirde vgen yetkili servisi ve haricinde oradan ayrılma bir kardeşim bu işi yapıyor vede bir ben.diğer vgenciler zinciri değiştiricem diye gelen müşterilerine yapamadıkları için buna bişey olmaz yolda bırakmaz mantığıyla sallıyorlar.neyse sen aracını bana bırakırsan 3-5 gün yada bir hafta getir bırak kafaya taktım.çözücem.

Valla ustacım, aracım ile çalıştığım için 1 hafta çok zor, zorlasam belki 2 gün. Aracım olmayınca çalıştığım yerde bana da ihtiyaç kalmıyor, ve kendime çalışıyorum. Uydu satış ve montaj işi yapmaktayım.
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

İleti kenand70 » 14 Kas 2014, 13:51

eskişehirskodaustası yazdı:valla 2 aydır okuyorum ve senin adınada çok üzülüyorum arkadaşım.imkanın varsa getir bana eskişehire bırak bir hafta ben biraz uğraşayım.ama öyle hemen gelipte usta yap dersen olmaz.bana zaman verirsen ben senin işini çözerim.senin aslında sorunun teknik bir arıza.inan çok üzülüyorum okudukça yorumları.bu aralar tsi ve fsi eksantrik zincir değiştirmekle uğraşıyorum.çok hassas iş.çok ince milimetrik hatayı kabul etmiyor.vebırakın kumpası. kompratör ve mikrometreyle ölçümler yaparak oluyor.eskişehirde vgen yetkili servisi ve haricinde oradan ayrılma bir kardeşim bu işi yapıyor vede bir ben.diğer vgenciler zinciri değiştiricem diye gelen müşterilerine yapamadıkları için buna bişey olmaz yolda bırakmaz mantığıyla sallıyorlar.neyse sen aracını bana bırakırsan 3-5 gün yada bir hafta getir bırak kafaya taktım.çözücem.




Usta, İlhan Bey gibi bende Bursada yaşıyorum Eskişehire gelip aracı sana bırakmak gibi bir şansımız yok, keşke olsaydı bende işe arabayla gidip geliyorum o yüzden tavsiyene ihtiyacımız var benim 1.3 2001 Fellicia var ve motor ısındıktan sonra rölantide yağlambası yanıyor hafiften gaz verince sönüyor bir kaç ustaya götürdüm anlamadıkları gibi bu modeller böyle olur tarzıyla yaklaşıp sonuçta arabayı kötülemeye kadar götüryorlar meseleyi kendi ustalıklarına tabiki toz kondurmuyorlar. Eğer bir tavsiyeniz olursa minnettar oluruz
kenand70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 01 Kas 2013, 15:32
Ad Soyad: Kemal AHISKALI
Nereden: Bursa
Arabanız: TOYOTA

İleti kenand70 » 06 Oca 2015, 17:19

İlhan Bey son durum nedir ?
kenand70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 01 Kas 2013, 15:32
Ad Soyad: Kemal AHISKALI
Nereden: Bursa
Arabanız: TOYOTA

İleti KorsanKedi » 06 Oca 2015, 20:49

kenand70 yazdı:İlhan Bey son durum nedir ?

Sorunum aynen devam etmekte, bu şekilde kullanmaya devam ediyorum. Kafam atıyor bazen, başka araçlara bakıyorum takas amaçlı. Ama bu şekilde de verip (arızasını söyleyerek de olsa) arkamdan konuşulmasını istemem. Aracımı seviyorum çünkü.
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

İleti KorsanKedi » 06 Oca 2015, 20:51

berkin yazdı:
KorsanKedi yazdı:Takipte olanlara bilgi açısından yazıyorum arkadaşlar. Stop etme sorunu halen çözülmedi. Sadece yaklaşık 12 günden bu yana rahatsızlık derecesinde stop etme olmadı. Hararet müşür kablosunu yerine taktım. 12 gündür böyle geziyorum. Sadece bugün sıkıntı yaptı biraz. Havalar soğuduğu için mi stop etme azaldı bilmiyorum.


walla ilhan bey aynı araba ile yaklaşık 50.000km yapmasam diyecem aynı arabadanmı bahsediyoz diye .

ben sizin yerinizde olsam hiç başka yerlerde dolaşmam direk yüce otoya giderim orada yaşlı bi usta var . adını anımsayamadım ama orada ustabaşı . ona gösteririm . o bu felicialardan özellikle 1.6 lardan iyi anlıyo . bizim katalizoru ve bogaz kelebegi arızalarını 1-2 dakikada bulmuştu . + avans ayarınıda en iyi o yapmıştı . bilgilerinize .

Bu Yüce Oto nerede Yılmaz bey? Forumda daha önce konusu geçip tavsiye edildiğini falan biliyorum.
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

İleti eskişehirskodaustası » 09 Oca 2015, 01:37

kenand70 yazdı:
eskişehirskodaustası yazdı:valla 2 aydır okuyorum ve senin adınada çok üzülüyorum arkadaşım.imkanın varsa getir bana eskişehire bırak bir hafta ben biraz uğraşayım.ama öyle hemen gelipte usta yap dersen olmaz.bana zaman verirsen ben senin işini çözerim.senin aslında sorunun teknik bir arıza.inan çok üzülüyorum okudukça yorumları.bu aralar tsi ve fsi eksantrik zincir değiştirmekle uğraşıyorum.çok hassas iş.çok ince milimetrik hatayı kabul etmiyor.vebırakın kumpası. kompratör ve mikrometreyle ölçümler yaparak oluyor.eskişehirde vgen yetkili servisi ve haricinde oradan ayrılma bir kardeşim bu işi yapıyor vede bir ben.diğer vgenciler zinciri değiştiricem diye gelen müşterilerine yapamadıkları için buna bişey olmaz yolda bırakmaz mantığıyla sallıyorlar.neyse sen aracını bana bırakırsan 3-5 gün yada bir hafta getir bırak kafaya taktım.çözücem.




Usta, İlhan Bey gibi bende Bursada yaşıyorum Eskişehire gelip aracı sana bırakmak gibi bir şansımız yok, keşke olsaydı bende işe arabayla gidip geliyorum o yüzden tavsiyene ihtiyacımız var benim 1.3 2001 Fellicia var ve motor ısındıktan sonra rölantide yağlambası yanıyor hafiften gaz verince sönüyor bir kaç ustaya götürdüm anlamadıkları gibi bu modeller böyle olur tarzıyla yaklaşıp sonuçta arabayı kötülemeye kadar götüryorlar meseleyi kendi ustalıklarına tabiki toz kondurmuyorlar. Eğer bir tavsiyeniz olursa minnettar oluruz
kusura bakmayın yeni gördüm yazınızı...sorununuz genelde 10-40 yağ kullanılmaktan...yağınızı değiştirin ve 20-50 yağ kullanın sorun ortadan kalkar.
eskişehirskodaustası
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 106
Kayıt: 24 Eyl 2014, 23:09
Nereden: Eskişehir

İleti kenand70 » 09 Oca 2015, 08:56

eskişehirskodaustası yazdı:
kenand70 yazdı:
eskişehirskodaustası yazdı:valla 2 aydır okuyorum ve senin adınada çok üzülüyorum arkadaşım.imkanın varsa getir bana eskişehire bırak bir hafta ben biraz uğraşayım.ama öyle hemen gelipte usta yap dersen olmaz.bana zaman verirsen ben senin işini çözerim.senin aslında sorunun teknik bir arıza.inan çok üzülüyorum okudukça yorumları.bu aralar tsi ve fsi eksantrik zincir değiştirmekle uğraşıyorum.çok hassas iş.çok ince milimetrik hatayı kabul etmiyor.vebırakın kumpası. kompratör ve mikrometreyle ölçümler yaparak oluyor.eskişehirde vgen yetkili servisi ve haricinde oradan ayrılma bir kardeşim bu işi yapıyor vede bir ben.diğer vgenciler zinciri değiştiricem diye gelen müşterilerine yapamadıkları için buna bişey olmaz yolda bırakmaz mantığıyla sallıyorlar.neyse sen aracını bana bırakırsan 3-5 gün yada bir hafta getir bırak kafaya taktım.çözücem.




Usta, İlhan Bey gibi bende Bursada yaşıyorum Eskişehire gelip aracı sana bırakmak gibi bir şansımız yok, keşke olsaydı bende işe arabayla gidip geliyorum o yüzden tavsiyene ihtiyacımız var benim 1.3 2001 Fellicia var ve motor ısındıktan sonra rölantide yağlambası yanıyor hafiften gaz verince sönüyor bir kaç ustaya götürdüm anlamadıkları gibi bu modeller böyle olur tarzıyla yaklaşıp sonuçta arabayı kötülemeye kadar götüryorlar meseleyi kendi ustalıklarına tabiki toz kondurmuyorlar. Eğer bir tavsiyeniz olursa minnettar oluruz
kusura bakmayın yeni gördüm yazınızı...sorununuz genelde 10-40 yağ kullanılmaktan...yağınızı değiştirin ve 20-50 yağ kullanın sorun ortadan kalkar.






USTA BENİM DAHA ÖNCE BAHSETTİĞİM GİBİ RÖLANTİDE (10 DEVİRDE) YAĞ LAMBASI YANIYORDU YAKLAŞIK 1 AY ÖNCE YAĞI 20-50 İLE DEĞİŞTİRDİK RÖLANTİ 10 YANAN YAĞ LAMBASI ŞİMDİ 15 DEVİRE ÇIKTIĞINDA BİLE YANMAYA BAŞLADI ARTI SABAHLARI ÇOK ZOR ÇALIŞMAYA BAŞLADI RÖLANTİ AŞIRI DÜŞTÜ..... 5-40 SENTETİK YAĞ ALDIM ONUNLA DEĞİŞTİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM HERKES FARKLI BİŞEY SÖYLÜYOR NE YAPACAĞIMI ŞAŞIRDIM DOĞRUSU
kenand70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 01 Kas 2013, 15:32
Ad Soyad: Kemal AHISKALI
Nereden: Bursa
Arabanız: TOYOTA

İleti eskişehirskodaustası » 09 Oca 2015, 19:23

kenand70 yazdı:
eskişehirskodaustası yazdı:valla 2 aydır okuyorum ve senin adınada çok üzülüyorum arkadaşım.imkanın varsa getir bana eskişehire bırak bir hafta ben biraz uğraşayım.ama öyle hemen gelipte usta yap dersen olmaz.bana zaman verirsen ben senin işini çözerim.senin aslında sorunun teknik bir arıza.inan çok üzülüyorum okudukça yorumları.bu aralar tsi ve fsi eksantrik zincir değiştirmekle uğraşıyorum.çok hassas iş.çok ince milimetrik hatayı kabul etmiyor.vebırakın kumpası. kompratör ve mikrometreyle ölçümler yaparak oluyor.eskişehirde vgen yetkili servisi ve haricinde oradan ayrılma bir kardeşim bu işi yapıyor vede bir ben.diğer vgenciler zinciri değiştiricem diye gelen müşterilerine yapamadıkları için buna bişey olmaz yolda bırakmaz mantığıyla sallıyorlar.neyse sen aracını bana bırakırsan 3-5 gün yada bir hafta getir bırak kafaya taktım.çözücem.




Usta, İlhan Bey gibi bende Bursada yaşıyorum Eskişehire gelip aracı sana bırakmak gibi bir şansımız yok, keşke olsaydı bende işe arabayla gidip geliyorum o yüzden tavsiyene ihtiyacımız var benim 1.3 2001 Fellicia var ve motor ısındıktan sonra rölantide yağlambası yanıyor hafiften gaz verince sönüyor bir kaç ustaya götürdüm anlamadıkları gibi bu modeller böyle olur tarzıyla yaklaşıp sonuçta arabayı kötülemeye kadar götüryorlar meseleyi kendi ustalıklarına tabiki toz kondurmuyorlar. Eğer bir tavsiyeniz olursa minnettar oluruz
20-50 yağ kullanın sorun düzelir.
eskişehirskodaustası
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 106
Kayıt: 24 Eyl 2014, 23:09
Nereden: Eskişehir

İleti kenand70 » 10 Oca 2015, 10:29

20-50 de çözüm olmadı usta hatta devir rölantide 15 çıktığında bile yanmaya başladı üstelik sabahları çok zor çalışıyor
kenand70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 01 Kas 2013, 15:32
Ad Soyad: Kemal AHISKALI
Nereden: Bursa
Arabanız: TOYOTA

İleti HASSAN » 13 Oca 2015, 22:56

kenand70 yazdı:20-50 de çözüm olmadı usta hatta devir rölantide 15 çıktığında bile yanmaya başladı üstelik sabahları çok zor çalışıyor

arkadaşım yağ lambasının yanması yağlamanın olmadığını yada az yağladığını gösterir,arıza müşürde değilse alt karteri söküp yağ pompasını temizlettir pompadaki tel filitre zamanla pislikten tıkanıyor oda arada yağ lambasının yanıp sönmesine neden olabiliyor,ihmal etme motorda yağlama önemlidir
RENORENORENORENO
Kullanıcı avatarı
HASSAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 207
Kayıt: 23 May 2007, 04:26
Ad Soyad: hasan
Nereden: İzmir
Arabanız: 1998 GLX FELİCİA

İleti rehbernihat » 15 Oca 2015, 10:27

Daha önce yaşadığım bir olaya binaen belirtmeliyim ki arac gaza basılmadığı zaman stop etme problemi bende rölanti motoru diye birşeyden kaynaklandığını söylemişti.değiştirildi sorun çözülmüştü. Araç siena 1.6 HL lpg li idi.
rehbernihat
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 09 Oca 2015, 17:23
Ad Soyad: Nihat Sağdıç
Nereden: Bursa
Arabanız: Felicia GLXİ

İleti kiyakfeli » 15 Oca 2015, 17:43

redneks yazdı:
kenand70 yazdı:20-50 de çözüm olmadı usta hatta devir rölantide 15 çıktığında bile yanmaya başladı üstelik sabahları çok zor çalışıyor

arkadaşım yağ lambasının yanması yağlamanın olmadığını yada az yağladığını gösterir,arıza müşürde değilse alt karteri söküp yağ pompasını temizlettir pompadaki tel filitre zamanla pislikten tıkanıyor oda arada yağ lambasının yanıp sönmesine neden olabiliyor,ihmal etme motorda yağlama önemlidir



Önceki mesajlarınıza bakmadım ama arkadaşın dediği gibi önce müşüre bakmalısınız. Bu sorun benim de başıma geldi.
Felicia 2000 Glxi 1.3 mpi
Deniz Mavisi
Kullanıcı avatarı
kiyakfeli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 188
Kayıt: 30 Ağu 2009, 23:02
Nereden: Antalya
Arabanız: Felicia 2000 Glxi 1.3 mpi

İleti KorsanKedi » 15 Oca 2015, 20:45

rehbernihat yazdı:Daha önce yaşadığım bir olaya binaen belirtmeliyim ki arac gaza basılmadığı zaman stop etme problemi bende rölanti motoru diye birşeyden kaynaklandığını söylemişti.değiştirildi sorun çözülmüştü. Araç siena 1.6 HL lpg li idi.

Rolanti motoru konusu benim gittiğim bazı tamircilerde de söz konusu oldu. Kimisi "öyle bişey yok" dedi, kimisi "boğaz kelebeğinin elektronik aksamı yapıyor o işi" dedi. Herkes bişey dedi yani.
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

İleti kenand70 » 16 Oca 2015, 08:33

kiyakfeli yazdı:
redneks yazdı:
kenand70 yazdı:20-50 de çözüm olmadı usta hatta devir rölantide 15 çıktığında bile yanmaya başladı üstelik sabahları çok zor çalışıyor

arkadaşım yağ lambasının yanması yağlamanın olmadığını yada az yağladığını gösterir,arıza müşürde değilse alt karteri söküp yağ pompasını temizlettir pompadaki tel filitre zamanla pislikten tıkanıyor oda arada yağ lambasının yanıp sönmesine neden olabiliyor,ihmal etme motorda yağlama önemlidir



Önceki mesajlarınıza bakmadım ama arkadaşın dediği gibi önce müşüre bakmalısınız. Bu sorun benim de başıma geldi.



İki defa yağ filtresini ve müşürünü değiştirdik çözüm olmadı. Bursadan Soner Ustayı aradım şu an elimde iş var bitince ararım yağ pompasındaki filtre ve dişlilerine bakar sorunu çözeriz dedi sabırsızlıkla aramasını bekliyorum
kenand70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 01 Kas 2013, 15:32
Ad Soyad: Kemal AHISKALI
Nereden: Bursa
Arabanız: TOYOTA

İleti KorsanKedi » 20 Oca 2015, 21:00

Bir haftadır Km telim bozuk, o nedenle 3 gündür sürekli benzindeyim. Stop etme yok. Extra yapılan bişey yok, zaten herhangi bir şey uygulasam buraya yazıyorum.

KM teli ile benzinde kullanma ilişkisini tuhaf algılamayın. Her gaz koyduğumda numaratörü sıfırlamaktayım. Şuan numaratör çalışmadığı için "olan oldu, hesap karışacak, geç benzine de, biraz benzinde çalışsın" diye düşündüm.
KorsanKedi
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 354
Kayıt: 26 Ekm 2013, 23:44
Ad Soyad: İlhan Alan
Nereden: Bursa
Arabanız: Punto Evo 1.4 2012

İleti HASSAN » 03 Şub 2015, 18:58

kenand70 yazdı:
kiyakfeli yazdı:
redneks yazdı:
kenand70 yazdı:20-50 de çözüm olmadı usta hatta devir rölantide 15 çıktığında bile yanmaya başladı üstelik sabahları çok zor çalışıyor

arkadaşım yağ lambasının yanması yağlamanın olmadığını yada az yağladığını gösterir,arıza müşürde değilse alt karteri söküp yağ pompasını temizlettir pompadaki tel filitre zamanla pislikten tıkanıyor oda arada yağ lambasının yanıp sönmesine neden olabiliyor,ihmal etme motorda yağlama önemlidir



Önceki mesajlarınıza bakmadım ama arkadaşın dediği gibi önce müşüre bakmalısınız. Bu sorun benim de başıma geldi.



İki defa yağ filtresini ve müşürünü değiştirdik çözüm olmadı. Bursadan Soner Ustayı aradım şu an elimde iş var bitince ararım yağ pompasındaki filtre ve dişlilerine bakar sorunu çözeriz dedi sabırsızlıkla aramasını bekliyorum


kenand70 umarım aracınıza çözüm bulmuşsunuzdur
RENORENORENORENO
Kullanıcı avatarı
HASSAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 207
Kayıt: 23 May 2007, 04:26
Ad Soyad: hasan
Nereden: İzmir
Arabanız: 1998 GLX FELİCİA

İleti kenand70 » 04 Şub 2015, 08:37

redneks yazdı:
kenand70 yazdı:
kiyakfeli yazdı:
redneks yazdı:
kenand70 yazdı:20-50 de çözüm olmadı usta hatta devir rölantide 15 çıktığında bile yanmaya başladı üstelik sabahları çok zor çalışıyor

arkadaşım yağ lambasının yanması yağlamanın olmadığını yada az yağladığını gösterir,arıza müşürde değilse alt karteri söküp yağ pompasını temizlettir pompadaki tel filitre zamanla pislikten tıkanıyor oda arada yağ lambasının yanıp sönmesine neden olabiliyor,ihmal etme motorda yağlama önemlidir



Önceki mesajlarınıza bakmadım ama arkadaşın dediği gibi önce müşüre bakmalısınız. Bu sorun benim de başıma geldi.



İki defa yağ filtresini ve müşürünü değiştirdik çözüm olmadı. Bursadan Soner Ustayı aradım şu an elimde iş var bitince ararım yağ pompasındaki filtre ve dişlilerine bakar sorunu çözeriz dedi sabırsızlıkla aramasını bekliyorum


kenand70 umarım aracınıza çözüm bulmuşsunuzdur









Malesef henüz çözüm bulamadık son çare yağ pompa süzgecini değiştireceğiz daha olmazsa ana yataklara kadar gireceğiz
kenand70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 01 Kas 2013, 15:32
Ad Soyad: Kemal AHISKALI
Nereden: Bursa
Arabanız: TOYOTA

ÖncekiSonraki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir