DİREKSİYONU SAĞA KIRDIGIMDA ŞIK ŞIK SES GELİYO VE ÇEKME YAPI

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

DİREKSİYONU SAĞA KIRDIGIMDA ŞIK ŞIK SES GELİYO VE ÇEKME YAPI

İleti arif1226 » 15 Ekm 2014, 12:44

ARKADAŞLAR DİREKSİYONU TAM SAĞ DEĞİLDE TAM SAĞA YAKIN KIRINCA ARADA Bİ ŞIK ŞIK ŞIK DİE SES GELİYO SESİ ARADA YAPIO AMA HAFİF Bİ SARSINTI YAPIO O SÜREKLİ OLUYOR SEBEBİ NEDİR BİLGİSİ OLAN VARSA LÜTFEN PAYLAŞŞIN
 
arif1226
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 42
Kayıt: 14 Ekm 2014, 10:43
Ad Soyad: ARİF ÇETİN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FELİCİA

İleti prvnilaska734 » 15 Ekm 2014, 13:17

amortisörler pampa... bendede oluyo zararı yok ama allah muhafaza bişey olur falan. sert kasisten falan fıstık geçtiysen yapar bunu :love: sırlarla dolu araba felicia FELİSYA FELİSİYA feliçia diyen bile var biliyosun.. 20 tl sıkışmıştır :Dd göstertiver.. göbeklerden yada amortisörlerden
prvnilaska734
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 01 Oca 2014, 19:56
Konum: Bursa Sehirler Arasi Otobus Terminali
Ad Soyad: gökçe aktaş
Nereden: Bursa
Arabanız: Felicia 96 lx

İleti arif1226 » 15 Ekm 2014, 13:21

GÖBEK DERKEN PANPA =) AMORTİSÖRÜN NEYİNDEN YAPARKİ BU SANA VERİYİM 30 LİRA SEN YAPTIR GELSENE =)) PARAMI 20LİRA =)
arif1226
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 42
Kayıt: 14 Ekm 2014, 10:43
Ad Soyad: ARİF ÇETİN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FELİCİA

İleti prvnilaska734 » 15 Ekm 2014, 13:24

küt küt diye sanki çekiçle vurma sesinden oluyosa ddiğim gibidir.. bitane lastikçiye götür onu. göbekler varya jantların sıkıldığı yerler gevşemiştir.. eğerki alttan içerden aşağıdan geliyosa sorun var demektir tmaircinin görmesi lazım aga :( :cry:
prvnilaska734
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 01 Oca 2014, 19:56
Konum: Bursa Sehirler Arasi Otobus Terminali
Ad Soyad: gökçe aktaş
Nereden: Bursa
Arabanız: Felicia 96 lx

İleti arif1226 » 15 Ekm 2014, 13:35

EYVALLAH AGA ÖNCE TAMİRCİYE GİDELİM BAKALIM TEKRAR
arif1226
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 42
Kayıt: 14 Ekm 2014, 10:43
Ad Soyad: ARİF ÇETİN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FELİCİA

İleti prvnilaska734 » 15 Ekm 2014, 13:38

;) aynen .çokta para harcama dicem ama. ben hissediyorum seni bişeyi olsun istiyosun tam olsun diyosun bu işler böyle arabacılık cılk derlerdi bende inanmazdım :D
prvnilaska734
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 01 Oca 2014, 19:56
Konum: Bursa Sehirler Arasi Otobus Terminali
Ad Soyad: gökçe aktaş
Nereden: Bursa
Arabanız: Felicia 96 lx

İleti arif1226 » 15 Ekm 2014, 13:40

SEN DE YEMİŞİN ŞİMDİYE KADAR BİŞİLER BELLİ BELLİ =) AGA BEN UZUN YOL YAPIYORUM YA ALLAH MUHAFAZ DÖRT DÖRTLÜK OLSUN İSTİYORUMBU YÜZDEN
arif1226
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 42
Kayıt: 14 Ekm 2014, 10:43
Ad Soyad: ARİF ÇETİN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FELİCİA

İleti prvnilaska734 » 15 Ekm 2014, 13:44

hemde ne yemek.. sabah öğlen akşam yedim ben .. :D :D tmm aga ... hayırlısı olsun bakalım yine haber verirsin :D :love: :love: :love: :love:
prvnilaska734
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 01 Oca 2014, 19:56
Konum: Bursa Sehirler Arasi Otobus Terminali
Ad Soyad: gökçe aktaş
Nereden: Bursa
Arabanız: Felicia 96 lx

İleti arif1226 » 15 Ekm 2014, 13:50

TAMM KARDEŞ BU AKŞAM Bİ GİDEYİMDE BAKALIM HABER VERİRİM İNŞALLAH BAŞKA BİŞİ YOKTUR
arif1226
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 42
Kayıt: 14 Ekm 2014, 10:43
Ad Soyad: ARİF ÇETİN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FELİCİA

İleti arif1226 » 16 Ekm 2014, 10:29

ÖNCELİKLE ARABAMDA ŞU ANDA Bİ SORUN YOK DÜN AKŞAMDAN BU YANA YAKLAŞIK 200 KM YOL YAPTIM MAŞŞALLAHI VAR İNŞALLAH ALLAHIN İZNİYLE BİRŞEY OLMAZ USTAYA GELİNCE PENDİK VELİBABADA OSMAN USTA ŞAMPİYON OTO BU İŞİN PİRİ DİYEBİLİRİM USTALIĞI İNSANLIĞI TARTIŞILMAZ ARKADAŞLAR SADECE SKODA YAPIYO VE HAKKETTEN ADAM İŞİ BİLİYO SİDDETLE TAVSİYE EDERİM BİRHAFTADIR GİTMEDİĞİM USTA KALMADI HEPSİ HERŞEY NORMAL DEDİLER.OSMAN USTA SAĞOLSUN VAR OLSUN İSTEYENE NUMARASINIDA VERİRİM SELAMMLA GİDİLEBİLİR.
arif1226
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 42
Kayıt: 14 Ekm 2014, 10:43
Ad Soyad: ARİF ÇETİN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FELİCİA

İleti prvnilaska734 » 16 Ekm 2014, 12:54

hadi bakalım .. iyiki kötü birşeyler çıkmadı.. aslnda bu durum ileridede hortlayabilir pampa :roll: :love: sen her ihtimale karşı yaz numarasını lazım olur falan ...
prvnilaska734
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 01 Oca 2014, 19:56
Konum: Bursa Sehirler Arasi Otobus Terminali
Ad Soyad: gökçe aktaş
Nereden: Bursa
Arabanız: Felicia 96 lx


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: yozgatli ve 4 misafir