felicia su alma ve h7 xenon sorunu

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

felicia su alma ve h7 xenon sorunu

İleti arif1226 » 03 Oca 2015, 22:06

Arkadaşlar merhaba öncelikle aracim yagmurlu havalarda ön sağ koltuk altındaki paspaslarin altı sırılsıklam ıslak oluyor sizce bukadar çok suyu nereden alıyor içeriye ve birde h7xenon var elimde nasıl olurda aracima uyum saglattirabilirim
 
arif1226
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 42
Kayıt: 14 Ekm 2014, 10:43
Ad Soyad: ARİF ÇETİN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FELİCİA

İleti kiyakfeli » 06 Oca 2015, 10:07

genelde ön cam fitillerinden sızıyor. ben camı sökmeden dıştan silikon çektirince düzeldi. forumda bu konu ile ilgili çok mesaj mevcut inceleyebilirsiniz.
Felicia 2000 Glxi 1.3 mpi
Deniz Mavisi
Kullanıcı avatarı
kiyakfeli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 188
Kayıt: 30 Ağu 2009, 23:02
Nereden: Antalya
Arabanız: Felicia 2000 Glxi 1.3 mpi

İleti arif1226 » 06 Oca 2015, 10:43

ANLADIM KARDEŞLİM SAĞOLASIN AMA TORPİDODA FLN YOKKİ SADECE PASPASIN ALTINDA VAR KÜÇÜK GÖL GİBİ =) BAYA Bİ SIZINTI OLSA ANLAŞILIR GİBİ SANKİ
arif1226
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 42
Kayıt: 14 Ekm 2014, 10:43
Ad Soyad: ARİF ÇETİN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FELİCİA

İleti blauzahn » 06 Oca 2015, 12:01

Burada dikkat edilmesi gereken birkaç nokta var. Paspasın tam olarak altı mı ıslanıyor? Paspasın üzerinde su var mı? Bir de paspas nereye kadar uzanıyor?

Paspas en uca kadar uzanıyorsa ve alttan ıslanma varsa başka yerlerde aramak lazım sıkıntıyı.

Her ihtimale karşı da cam fitillerini milim milim incelemek lazım. Küçücük bir nokta bile içeriye su almaya yetebiliyor.
blauzahn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 901
Kayıt: 04 Ağu 2013, 22:36
Konum: Ankara
Ad Soyad: Kürşad
Nereden: Ankara
Arabanız: Honda Jazz

İleti SE52 » 06 Oca 2015, 16:30

Oncelikle herkese merhaba. Araniza yeni katilan biriyim ve anlatacak bu aracla yasadigin okadar kismetsizlik varki sayamam ama yinede seviyorum bu araci. Neyse kisa keseyim. Benim aractada vardi ayni proplem oncelikle torpitonun altinda bulunan sungeri elinle bi kontrol et. Eger islaksa ve cam dipleri ile torpitonun camla birlestigi ust yuzeyler kuruysa bilki cam fitilinden aliyodur. Camin fitilini siyah silikonla iki tarafindanda iclerini temizleyip silikonla. Ben kendim yapmistim. Saygilar.
SE52
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 13
Kayıt: 06 Oca 2015, 16:19
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 99 felicia 1.3 GLXİ

İleti sbrspr » 17 Şub 2015, 10:24

Ayni sorun bendede var. Akünün arka tarafindaki motor ses izalasyonu sırılsıklam. Dün söküp baktim camurluk kenarlarindan motorun icerisine su aliyor. Aracin icerisinde ne varsa söktum. Akünün oralardan torpido arkalarindan su geliyor. Birde torpidonun sag kenarindan deliklerden su geliyor. Çok kötü bir durum. Kaportaciya goturdum kaloriferide söktür dedi. Bakalim ne olacak.
sbrspr
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 15 Ekm 2013, 09:14
Ad Soyad: ahmet yıldız
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda pickup mpi

İleti AG7 » 17 Şub 2015, 14:28

sizede yazıyorum. bi düşünün derim... altınızdaki konuda da aynısını yazdım. ben kurtuldum...
arkadaşlar ilacınız bende... ben bu konuda çok çektim. benim aracım 95 favorit. ama aynı dediğiniz şeyleri bi kaç aydır çektim. sonunda ilacı buldum. resimde KISA YEŞİL ÇİZGİLERİN olduğu yerlerde bağlantı yerleri var. kaput bağlantı yerleri. orda açıklık vardı. ordan su alıp akünün arka kısmına su dolup ardından da içeriye sızıp yolcu tarafının ayak kısmı su doluyor. aynı zamanda sigorta kutusu nemlenip elektrik aksamı saçmalıyordu. SARI ÇİZGİ İLE ÇİZDİĞİM YERE KADAR FİTİLİ YENİLEDİM VE UZATTIM. TERS U ŞEKLİNDE. bu anlaşıldı.. ardından o KISA YEŞİL ÇİZGİ İLE ÇİZDİĞİM YERLERİ FİTİLİ ÇEKTİRDİKTEN SONRA ÇEKO MASTİK YANİ CAMCILARDA OLAN MACUN İLE MACUN ÇEKTİRDİM.. TAM O FİTİLİN KIVRILDIĞI YERLERE. ardından bitti derken yine baktım su alıyo. bu sefer + olarak nerden alıyormuş biliyo musunuz ? YEŞİL YUVARLAKLA ÇİZDİĞİM SİLECEKLERİN KAPUTA BAĞLANTI YERLERİNDEKİ PLASTİKLERİN DİBİNDEN İÇERİYE SU ALIDIĞI FARKETTİM. İÇERİYE YANİ AKÜNÜN KARŞI TARAFINDAKİ BOŞ YER VARYA SÜRÜCÜ TARAFINDAKİ SİNYAL KABLOSUNUN OLDUĞU YERE AKIYORDU. Bİ DE SİLECEKLERİN DİPLERİNDEKİ PLASTİKLERE SİLİKON ÇEKTİM. ŞİMDİ SIFIR SIKINTI. ÖNERİLERİ DİKKATE ALIN BENCE KURTULACAKSINIZ.

orjinal favorit ustası cam fitili dedi. hatta tartıştık. ben diyorum fitil değil. usta diyo "ben bu aracı söktüm yağmur altında beklettim. imkanı yok motor kaputuna giren su içeriye girmez" kesinlikle cam fitili git değiştir dedi. sözünü dinlemedim. değiştirmedim. dediğimi yaptım ve kurtuldum. dediğim gibi, KAPUT AÇIKKEN SİLECEK BAĞLANTI YERLERİNİN ÜZERİNE SU DÖKÜN. İÇERDEN BAKIN İÇERİYE AKAN VAR MI ? YOK MU ? O ZAMAN MOTOR KAPUT FİTİLİNİ UZATIN. AMA FİTİL İLE 90 DERECE DÖNDÜKTEN SONRA 15-20 CM KADAR UZATIN AŞAĞIYA DOĞRU. ÇÜNKÜ MALUM KAPUT TAM KAPANMIYOR. VE TAM O 90 DERECE DÖNEN YERLEREDE ÇEKOMASTİK ÇEKTİRİN. EĞER HANİ OLUR YA CAM FİTİLİNDEN ALMIYORSA %99 YAĞMUR SUYU KESİLECEKTİR. ÇOK PİS Bİ TECRÜBEYLE SABİTTİR :D
Eklentiler
favo.jpg
favo.jpg (67.65 KiB) 554 defa görüntülendi
AG7
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 163
Kayıt: 24 Mar 2014, 21:16
Nereden: Antalya
Arabanız: Favorit

İleti mustafasari1986 » 26 Şub 2015, 21:47

hocam benm de skoda felicia 1.3 mpi 2000 model var paspas altı sag ve sol bide direksiyon altı kaucuk aynı şekilde yolcu tarafının altındaki kaucuktada ıslaklık var yalnız ıslaklık arabanın kaputunu açma kolunun olduğu yerin üstündeki kaucukta yoğunluk var bugun sanayiye gittim herkes cam fitili dedi ama bana pek inandırıcı gelmedi. lütfen yardım edin nasıl kurtulurum..
mustafasari1986
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 19
Kayıt: 26 Şub 2015, 19:36
Ad Soyad: mustafa sari
Nereden: Konya
Arabanız: skoda felicia 1.3 glxi 2000 model


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir