Debriyaj markası

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Debriyaj markası

İleti feliş » 12 Oca 2016, 12:27

Merhaba arkadaşlar felicianın debriyaj tamamen bitti neredeyse arabayı yolda bırakacak, 3 yıl önce sachs marka almıştım ama artık ondan almayacağım çünkü yeni takıldığında baya bi yukarıdan kavrıyordu zaten ustam beni uyarmıştı ama ben dinlememiştim şimdi kaliteli başka markalara bakacağım, siz hangisini önerirsiniz ve değiştirirken başka nerelere dikkat etmeliyim, bana bir yol gösterirseniz sevinirim
 
Kullanıcı avatarı
feliş
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 575
Kayıt: 28 Haz 2011, 13:28
Ad Soyad: yunus KÖKSAL
Nereden: Kırıkkale
Arabanız: SKODA FELİCİA 1.3MPİ COMBİ GLXİ

İleti SKDFORMAN » 12 Oca 2016, 15:49

Merhabalar, şanzumanı yeni indirdim. Debriyaj birden bire bitermi konu başlıklı yerin altına ayrıntıları yazacağım takip ederseniz.

Eğerki aracınız favo-forman şanzumanıysa;
sachs markanın üstüne başka bi marka bulamassınız. Orj. Alman malı. İyi bi usta bu markanın haricinde takmaz zaten
Yukarda kavraması asla mümkün değil. Ben yeni değiştirdim. Eve gelene kadar 3 defa stop ettirdim. Bozulunca cok yukarda kavradığı için ayağım öyle alışmış. Şimdi ise Çok aşağıda kavrıyor ve debriyaj pamuk gibi.

Balatayı değiştirince debriyaj telini ayarlamak lazım. Eğer ayarlanmassa yukarda kavrar evet. Yeni balataya yeni ayar gerekir. Veya telinizin boyu uzamış- bozulmuş olabilir. Debriyajın altındaki bağlantıda da olabiliyormuş. Ben hepsini konrol ettirdim tek tek. Eğer teliniz özelliğini yitirmişse hangi markayı taktırırsanız taktırın sorun yaşarsınız.

Benim konu başlığının altına fiyat ve tecrübe aktarımı yapacağım.
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti sainz » 12 Oca 2016, 19:22

feliş yazdı:...3 yıl önce sachs marka almıştım ama artık ondan almayacağım çünkü yeni takıldığında baya bi yukarıdan kavrıyordu...
SKDFORMAN yazdı:...Balatayı değiştirince debriyaj telini ayarlamak lazım. Eğer ayarlanmassa yukarda kavrar evet. Yeni balataya yeni ayar gerekir...

Favorit-Forman' de -eğer fren pedalında da sıkıntı yoksa- debriyaj ve fren pedalı aynı seviyede ise ayarı tamam demektir.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti feliş » 12 Oca 2016, 20:25

Debriyajı yeni taktırdığımızda teli falan komple değişmişti, başka bir ustamıza sorduk sachs marka nedense yukardan kavrıyor demişti hatta bi feliciaya takıp sıfır seti araba yerinden bile oynamadığı için geri söktüğünü söylemişti.Benim şu an aklımda luk marka var kullanan varsa (şikayet-memnuniyet) yani kavrama noktası, yumuşaklık gibi söylerseniz sevinirim, yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
feliş
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 575
Kayıt: 28 Haz 2011, 13:28
Ad Soyad: yunus KÖKSAL
Nereden: Kırıkkale
Arabanız: SKODA FELİCİA 1.3MPİ COMBİ GLXİ

İleti phenomx3 » 13 Oca 2016, 00:21

ZEEN SACHS, SONRA DA LUK BAŞKA BULABİLİRSENİZ VALEO
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 509
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX

İleti feliş » 13 Oca 2016, 19:48

Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim, tercihimi yine sachs'dan yana kullanacağım bakalım bu sefer nasıl olacak.
Kullanıcı avatarı
feliş
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 575
Kayıt: 28 Haz 2011, 13:28
Ad Soyad: yunus KÖKSAL
Nereden: Kırıkkale
Arabanız: SKODA FELİCİA 1.3MPİ COMBİ GLXİ

İleti SKDFORMAN » 13 Oca 2016, 21:55

feliş yazdı:Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim, tercihimi yine sachs'dan yana kullanacağım bakalım bu sefer nasıl olacak.


Zaten skoda ustasına yaptıracaksınız, yani bu motoru bilen birine, bu markadan başkasını takmıyorlar.

Sizin baskı balata kaç bin km gitti şuanki.
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti feliş » 14 Oca 2016, 10:07

Tam kilometreyi bilmiyorum ama tahminimce 50 bin km civarı gitti yıl olarakta 3,5 yıl gitti.
Kullanıcı avatarı
feliş
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 575
Kayıt: 28 Haz 2011, 13:28
Ad Soyad: yunus KÖKSAL
Nereden: Kırıkkale
Arabanız: SKODA FELİCİA 1.3MPİ COMBİ GLXİ

İleti SKDFORMAN » 14 Oca 2016, 16:33

feliş yazdı:Tam kilometreyi bilmiyorum ama tahminimce 50 bin km civarı gitti yıl olarakta 3,5 yıl gitti.


Çok azmış ya. Üstelik çoğu avrupa araçla aynı masrafı yapıyoruz. Onlar en az 2-3 kat gidio.
Bide siz galiba az trafik olan yerde kullanıyorsunuz. Yoğun trafikte en az 4 kat zarardayız desenize
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti feliş » 15 Oca 2016, 18:55

Kırıkkale küçük şehir belki bilen vardır o yönden araba yıpranmaz gibi görülebilir ama köyde yaylamız var her gün oraya gidip geliriz tabi yollar biraz bozuk ve rampa, illaki dur kalk veya yarım debriyaj yaparak gidiyoruz bu yönden debriyaj çabuk bitiyor
Kullanıcı avatarı
feliş
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 575
Kayıt: 28 Haz 2011, 13:28
Ad Soyad: yunus KÖKSAL
Nereden: Kırıkkale
Arabanız: SKODA FELİCİA 1.3MPİ COMBİ GLXİ

İleti Ahmet BALKANCI » 19 Oca 2016, 13:20

BEN 2000 MODEL MPİ FELİCİA'YA LUK MARKA TAKTIM. 1,5 YIL OLDU. ÇOK MEMNUNUM. SIKINTI YOK YANİ. SAYGILARIMLA.
Ahmet BALKANCI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 137
Kayıt: 25 Nis 2012, 15:54
Ad Soyad: Ahmet BALKANCI
Nereden: Edirne
Arabanız: SKODA FELİCİA 2000


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir