bujiler

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

bujiler

İleti ilk aşk » 23 Kas 2007, 01:43

arkadaşlar benim arabada 98 feli glxi tek tırnaklı buji varmış . oysa 3
 tırnaklı takılması gerekiyormuş sizce farklılığı nedir . ayrıca yakıt tüketimine etkisi var mıdır . çünkü km yaklaşık 250 ytl yakıyor bujileri değiştirirsem bu oran düşermi ne dersiniz  araç benzinli dir
 
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti ünsal » 23 Kas 2007, 01:55

tartışılır bir konu ...Unhappy
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti ilk aşk » 23 Kas 2007, 01:59

ilk cevabın senden geleceğini biliyordum minik
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti AhmetH » 23 Kas 2007, 02:17

Tek tırnak :)
 

2-3-4  falan  gereksiz..  zaten  her seferinde  çakan  tek  kıvılcım var.. tırnak  sayısı  kadar  kıvılcım  atlamıyor.

 

tam  değerini  hatırlamıyorum  ama  kısa  paso  kalem  buji kullanması  lazım..

 

en azından  ben  o  şekilde  gayet  memnun  kullanıyorum..

 

 

yakıtı fazla  yakmanız ise araştırılabilir.  fakal  artık  litre  fiyatı  gayet  pahalı  olduğundan   hesaplama  yöntemide  litre bazına  kaymalı  diye  düşünüyorum..

 

verdiklerinize göre

100 km  de  25  ytl  lik  yakar  litre  fiyatınıda 3 ytl  alsak  yaklaşık  8 küsür litre / 100km..

 

 

çok az  fazla  görünüyor.. 

 

bir bakımınızdan sonra  bilgisayarla emisyonları kontrol ederken karbüratör ayarı  yaptırırsanız. birde  avans  supap  gibi  ayaralarınız  normalse sorun  çözülür  tahminim.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti ilk aşk » 23 Kas 2007, 02:20

araç enjeksiyonlu
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti AhmetH » 23 Kas 2007, 02:28

injeksiyonların   ortalama 7.1  


şehir  içi ise 8  yakması  lazım 

öyleyse   sorun  yok :)

Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti loveskoda » 23 Kas 2007, 03:03

Tek tırnak buji olmalı. bence orjinal Skoda bujisi kullanın. Performansın artması için eğer değişmediyse: yağ, yağ filtresi,benzin filt. hava filtresi ve bujiler değişmeli. O zaman motorun performansı belirgin şekilde artar.
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti rockerhero » 23 Kas 2007, 10:17

bişi sorcam. bu performans bujileri işe yarıyormu peki
rockerhero
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Ağu 2007, 23:13

İleti kmustafat » 23 Kas 2007, 11:20

bende bujileri değiştirdim üzerinden 3 bacak çıktı tek bacak alma  boşver ben üzerinden ü çıktı tekrar 3 taktırdım şikayetçi değilim.
kmustafat
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 20 Mar 2007, 19:09

İleti barutoglu » 23 Kas 2007, 11:54

arabayı aldığımda tek tırnaklı idi. ufak bir rampada 1. vitese düşmek kaçınılmaz oluyordu. değiştirdim. 3 tırnaklı taktım. 5. vitesle çıkıyorum aynı yeri. sanırım eski bujiler de miadını doldurmuştu. şimdi çekiş süper.

Sür çıkar ağyârı dîlden ta tecelli ede Hakk
Padişah girmez saraya hane ma'mur olmadan.
Kullanıcı avatarı
barutoglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 103
Kayıt: 17 Eyl 2007, 00:37
Ad Soyad: Gazi BARUT
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 FABİA SP COMBİ 16V GRANİT GRİ ATİKER FAST SYS

İleti recai392 » 26 Kas 2007, 20:15

bende  98 glxi var

araba şu anda 248 000 km de 20 .000 km bir buji her 10 .000 km dede yag yag ve hava filitresini değiştiririm

buji olayına gelince 3 tırnaklı bujiyi çok met ettiler ama kesinlikle yanlış orjınal skoda tek bujıden vaz geçmeyin derim


recai392
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 03 Mar 2007, 17:47

İleti ilk aşk » 26 Kas 2007, 23:17

üç mü tek mi?

ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti AhmetH » 26 Kas 2007, 23:31

Tek tırnak  orijinaldir.
 

98  den  2003 e kadar   Donatıma  yetkili  servise  götürdük aracımızı..

 

biliyorum  yani üzerinden çıkanları.

 

 
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti harbi » 09 Arl 2007, 20:21

3 tırnak kullanıyorum  sorun  yok
harbi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 03 Arl 2007, 16:51

İleti weyis » 09 Arl 2007, 21:59

yeni bir buji çıkmış çıngılı değilde ateş püskürüyor rezistaslı çakmaklar gibi ama çok pahalı tanesi 50 ytl hem yakıtta tasarruf salıyomuş hemde çekişi bayağı artırıyormuş

weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti mustafakurt34 » 23 Arl 2007, 22:49

bende yeni enjeksiyonları temizlettim.usta bujilerin 3 tırnak olduğunu söyledi.bende 3 tırnak alman bosch aldım tane 7.5 ytl ye
mustafakurt34
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Arl 2007, 03:37

İleti feliciaZK » 29 Mar 2009, 13:35

ÜÇ TIRNAK TEK TIRNAK OLAYINI ANLATACAK ÜSTADLARDAN DETAYLI BİLGİ İSTİYORUZ
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir