1 sayfadan 1. sayfa

çekiş sorunu

İletiTarih: 13 Şub 2008, 14:55
mrtugi
slm arkadaşlar. 98 felicia lx pick upım var. 1.3 motor lpg li. aracımda çekiş sorunu mu var bilmiyorum ama yokuş çıkarken çekiş oldukça düşüyor. araçla ilgili sorun olabilir mi yoksa genelimi böyle.

İletiTarih: 13 Şub 2008, 14:56
umt_d
Beygirine tork'una bak eski arabandan azsa ikiside normaldir. Çekiş sorunu vbar o zaman kesin şudur diye bişey diyemeyiz siz başka bir arabadan geçtiniz alışmamışsınız daha bence

İletiTarih: 13 Şub 2008, 15:00
mrtugi
valla araç 43 beygir. ve ilk kez skoda kullandığım için normal mi değil mi bilmiyorum

İletiTarih: 13 Şub 2008, 15:04
sinnex
43 beygir için normaldir heralde...

İletiTarih: 13 Şub 2008, 15:40
PİCK-UP
bende de skoda felicia pickup war 2000 model LX. araç canawar gibi
yazın otobanda bastım 160-165 km/h hız yapıyor... çekişide mükemmel.

aracını bir ustaya göster deriim motor ölü olabilir...
bu arada senin pick-up ında resimlerini bekliyoruz...

bnm araç;;;



İletiTarih: 14 Şub 2008, 00:36
ilk aşk
aracının bakımları yapıldımı yağ yağfiltresi bujiler hava filtresi v.b gibi

İletiTarih: 14 Şub 2008, 05:16
AhmetH
motor  43  beygir  değil..  43kw  (kilowatt)  yani   58  beygir    esasen..
 

lpg   ayarı  yada  bujilerine  baktır..   büyük  ihtimal  bujiler..