Kurum Sorunu

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Kurum Sorunu

İleti LiLPlayya » 17 Şub 2008, 02:16

Benzini zaten çok fazla yakıyodu ilk zamanlar şimdi biraz daha ii ama şimdide böyle :S 
 
LiLPlayya
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 255
Kayıt: 28 Nis 2007, 00:12

İleti AhmetH » 17 Şub 2008, 02:21

segmanlar oturdukça aracın  karakteri değişir
 

segman oturması  ise  yavaş  giderek  olmuyor..

 

çıkıp  otoyola  dediğim gibi  yüklenip   gaz  kesin  sabit  hızda  gitmeyin.

 

 

segmanlar adam akıllı  oturmazsa  yağ  yakar  motor.

 

diğer  ihtimal  ise  supap lastikleri..

 

onlarında  1  ytl  olması  korkuttu  beni   uzak  doğu  değildir  inşallah

 

 

 

 

 

 

 

 
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2214
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti LiLPlayya » 19 Şub 2008, 22:19

Üstat sorun benim yag çubugumdanmış. Kısa olduğu için beni yanılttı. Bu ay sonu götürüp karbüratörüne baktıracağım.
LiLPlayya
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 255
Kayıt: 28 Nis 2007, 00:12

İleti Aykan DURAN » 19 Şub 2008, 22:20

[quote="LiLPlayya"]Üstat sorun benim yag çubugumdanmış. Kısa olduğu için beni yanılttı. Bu ay sonu götürüp karbüratörüne baktıracağım.[/QUOTE] Geçmiş Olsun. Umarım İyi Sonuç Alırsınız.
Aykan DURAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 06 Kas 2007, 02:11

İleti rather86 » 19 Şub 2008, 22:30

[quote="AhmetH"]Usta  motoru adam akıllı toplayamamış.. çok  net.
 

 

yağın  çamur  gibi  olması  ise  kompresyonu  kartere  kaçırdığını  gösteriyor.

 

bu  egzozun püskürttüğü  ise  yanık  yağ  olabilir.

 

supap lastiklerinden  şüphelendim ben..

 

 

motor  sorununuz  var  bence..   ustam  sen  tam  ne  yaptın   buna  diye  kalem  kalem  yazdırın..

 

özellikle  motoru  ilk  kez  nasıl  çalıştırmış    gaz   vermişmi  rölantidemi  bekletmiş öğrenin..

 

ilk  çalıştırma  yağını  değiştirmişmi  sorun ..

 

eğer  hala  aynı yağ  ile  gidiyorsanız   derhal  değiştirin

 

 

 

kullanım  tarzınız  sıkıştırma  ağırlıklı  olsun.

 

müsait  yollarda 3-4-5   inci  viteste   devir  2000 lerdeyken  tam  gaz   hızlanmaya  başlayın

 

 

ve   viteste  ayağınızı  gazdan  çekerek  tekrar  2000 devirlere  düşün  tekrar  tam  gaz  hızlanın  tekrar  düşün  benzer şekilde  motoru  yüke sokun , motoru  sıkıştırın.

 

 

sorun  hala  aynı  ise   motoru açıp  bakmaktan  başka  çağre  yok
[/QUOTE]  benim favodada aynısını yapıyodu motor bakıma girikten sonra pistonlar hariç hepsi değişti yapıldı ilk geldiğinde böyle biraz atıyodu ama bu kadar değil blok çatlak falan dediler ama dediği gibi biraz kullandım motoru sıkıştırdım yüksek devirlerde bide yokuş asağı motor frenine falan bıraktım kalmadı ama conta yandıktan sonra şu an yine aynısını yapıyor conta yanık olduğundan yapar mı
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05

İleti baha » 20 Şub 2008, 00:27

[quote="LiLPlayya"]Motor parçalarını bana liste verdi kendim aldım. Ana gövde ve krank haricinde tamamı değiştirldi. Listeyi şimdi buldum biraz karışık ama derlediğim kadarıyla yazıyorum.

1 Takım Piston, gömlek v.s. 170 ytl
1 Takım Conta 30 ytl
Yağ 30 ytl
Yağ filtresi 5 ytl
1 Takım yatak 10 ytl
Buji kabloları 15 ytl
8 adet sibop lastiği 8 ytl
üst kapak 90 ytl
işcilik 100 ytl

bana toplamda 480 lira civarına mal oldu. Listede olmayan ufak tefek şeyler alındı yapıldı. Diğer sorduklarınızı hafta içinde sorup buraya aktarıcam.  [/QUOTE] bak dostum bende yaklaşık 2 sene evvel elimde bulunan feliciama motor yaptırdım1.6 mpi listem aynen şu
piston set(kollar yatakları segmanlar gömlek hepsi içinde) 575 ytl

su pompası  65 ytl

ana yatak 60

kol yatak 56

subap 120 (tam takım kol brcu 40

kenar yatak 30

termostat gövdesi ile 70

kol burcu 35

daha saymadığım triger set contalar sıvılar hortumlar yağ pompası vb... var ben içimde şüphe kalmasın diye sıfırlattım resmen motoru baştan yarattık senin parçalar neden o kadar ucuz birde sen rektefiye yaptırmışsın  kullanılan parçaların kalitesi elbette etkiler
baha
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Eyl 2007, 23:31

İleti baha » 20 Şub 2008, 00:31

bende en ufak problem olmadı marşa ilkben bastım ve o işlemden sonra bir daha yağ filtre değişimi hariç ustaya uğramadım yakıtımda çok ii 35000 km oldu maşallah çok ii sen bence ustanın gırtlağına sarıl bu işte bir gariplik var yanlış veya hatalı toplama olamaz ayarları ile ilgilidir eğer yağ eksiltmesi varsa pistonlarla alakalı olabilir becerememişler yapmayı geçmiş olsun
baha
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Eyl 2007, 23:31

İleti LiLPlayya » 20 Şub 2008, 23:02

[quote="baha"][quote="LiLPlayya"]Motor parçalarını bana liste verdi kendim aldım. Ana gövde ve krank haricinde tamamı değiştirldi. Listeyi şimdi buldum biraz karışık ama derlediğim kadarıyla yazıyorum.

1 Takım Piston, gömlek v.s. 170 ytl
1 Takım Conta 30 ytl
Yağ 30 ytl
Yağ filtresi 5 ytl
1 Takım yatak 10 ytl
Buji kabloları 15 ytl
8 adet sibop lastiği 8 ytl
üst kapak 90 ytl
işcilik 100 ytl

bana toplamda 480 lira civarına mal oldu. Listede olmayan ufak tefek şeyler alındı yapıldı. Diğer sorduklarınızı hafta içinde sorup buraya aktarıcam.  [/QUOTE] bak dostum bende yaklaşık 2 sene evvel elimde bulunan feliciama motor yaptırdım1.6 mpi listem aynen şu
piston set(kollar yatakları segmanlar gömlek hepsi içinde) 575 ytl

su pompası  65 ytl

ana yatak 60

kol yatak 56

subap 120 (tam takım kol brcu 40

kenar yatak 30

termostat gövdesi ile 70

kol burcu 35

daha saymadığım triger set contalar sıvılar hortumlar yağ pompası vb... var ben içimde şüphe kalmasın diye sıfırlattım resmen motoru baştan yarattık senin parçalar neden o kadar ucuz birde sen rektefiye yaptırmışsın  kullanılan parçaların kalitesi elbette etkiler
[/QUOTE]

Rektifiye yapılmadı ve bu parçaları gittim skoda orjinal parçacısına kendim aldım  ve kalitesindende eminim. Bu kadar fark olmasına bende şaşırdım. Yağ eksiltmesi durumu yag cubugunun kısalığından kaynaklanıyormuş. Beni yanılttı. Şu an tek sıkıntım benzindeyken bu kadar kurum atması ve bunuda karbüratör ayarlarına bağlıyorum. Çünkü son ölçtüğümde km de 400 ykrş yakıyor. Ay sonunda bosch car servise götürüp tüm ayarlarını ve  testlerini yaptıracağım. Umarım düzelirConfused
LiLPlayya
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 255
Kayıt: 28 Nis 2007, 00:12

İleti AhmetH » 21 Şub 2008, 03:07

bosch  car  care  a   güvenebilirsiniz..
 

mükkemmel  ayar  yapıyıyorlar.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2214
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

Önceki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir