fabia mı puntomu?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

fabia mı puntomu?

İleti by wodoo » 23 Tem 2008, 01:50

[quote="RAZOR10"][quote="by wodoo"]ben honda civic vtec derim şöyle 2003 - 2004 modellerinden filan...  [/QUOTE]
 

honda super bana göre hatta çok düşündüm onu fakat serwis i beni batırır bana 1 az tabiri caize sert araba lazım, hanımda kullacağı için dağıtır o hondayıCry
[/QUOTE]

asıl honda dağılmaz bence, bi düşün derim...
 
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti arinalw » 23 Tem 2008, 01:55

bende bi ara  aynı kararsızlıkta kalmıştım.bayaa bi araştırdım ikisiyle de deneme sürüşü yaptım.dönüşte puntonu arka koltuğuna oturdum.ve o an kararımı verdim.ve fabia aldım çok memnunum.motor ve malzeme olarak fabia çok önde bence.(tecrübeyle sabit)karar sizin 

arinalw
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 12 Arl 2006, 19:40

İleti loveskoda » 23 Tem 2008, 01:56

Sizde Yeni Fabia mı var?Smile
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti irfant » 23 Tem 2008, 09:46

Grande Punto...
 

5 yıldızlı güvenlik, üstelik fiyatları da makul...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti octaviamania » 23 Tem 2008, 14:21

beni arkadaşımda var punto...kullanımından hiç memnun değil...sert bi araba...ayrıca fiatta güvenlik seviyesi ve konfor(bildiğime göre)en üstün olan lineanın bile çok hoş olmadığını duymustum...fiyatının makul olmasından da anlasılıyo...bizim burda daha iki aylık punto vardı satılık  sorunsuz 20000 ytl...zaten sıfırı da pek pahalı değil sanırım...
octaviamania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Tem 2007, 02:05

İleti ayhani » 23 Tem 2008, 14:39

Bu fiatın arabalarının bence hiçbiri güzel değil.
Grande punto fare yüzlü birşey ben birşeye benzetemiyorum.
Linea desen evlere şenlik sandewiç gibi sınıfının en uzunu en yükseği fakat en darı.
Bazen düşünüyorum fiata bu kadar kötü tasarım yapanlar nasıl ferrari üretiyorlar.
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti KATARİN » 23 Tem 2008, 14:45

Bence punto çekice benziyor en iğrendiğim yanı ise aynaları.Faba ise önden baktığımda ne bilim böle bi garip gelior bana pek ısınamadım
KATARİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:45

İleti irfant » 23 Tem 2008, 14:46

27.700 YTL'ye 120 bg Turbo jet motorlu, 5 yıldız güvenlikli ve ESP'li, 4 airbag'li kaç araba var?  Tongue
 

Grande Punto...

 

Tip, dizayn zevk meselesidir, bunu tartışmak zaten gereksiz.

 

VW grubunun bu özellikli aracı kaç YTL?
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti ayhani » 23 Tem 2008, 14:47

[quote="KATARİN"]Bence punto çekice benziyor en iğrendiğim yanı ise aynaları.Faba ise önden baktığımda ne bilim böle bi garip gelior bana pek ısınamadım [/QUOTE]

Big%20smile Evet tasarım harikası aynaları ben atlamışım. Nasıl bir kazma öyle bir ayna tasarlar aklım almıyor.
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti BlueVRS » 23 Tem 2008, 14:50

1.4 101 hp lik bir fabia olabilir ama 20,000 lira dan ucuza olur heralde..Ya da 2006 model 1,3 multijet 75 hp punto..
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti BlueVRS » 23 Tem 2008, 14:52

[quote="irfant"]27.700 YTL'ye 120 bg Turbo jet motorlu, 5 yıldız güvenlikli ve ESP'li, 4 airbag'li kaç araba var?  Tongue
 

Grande Punto...

 

Tip, dizayn zevk meselesidir, bunu tartışmak zaten gereksiz.

 

VW grubunun bu özellikli aracı kaç YTL?
[/QUOTE]
 

1,4 120 hp lik benzinli motor bencede çok başarılı..Ben babam için sormuştum emotion full linea 31,000 ytl dediklerinde inanamamıştım..
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti loveskoda » 23 Tem 2008, 15:48

Grande Punto başarılı bir model. Ancak ne kadar dayanıklı? çarpışma güvenliğini kastetmiyorum. Skoda gibi sert kullanıma dayanıklı mı? Kaportası Fabia gibi kalın mı?

loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti BaTeRRiiSStt » 23 Tem 2008, 16:07

Skoda gibi kronik arızaları yoksa bencede punto.
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti PİCK-UP » 23 Tem 2008, 16:56

grande punto derim çünkü hem atak  , hemde çok ekonomik motora sahipp. ama yinede bu senin kararın hangi araç daha çok hoşuna giderse onu al bence.
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti sılver_exelance » 23 Tem 2008, 16:59

genç isen punto derim ben
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti feliciaZK » 23 Tem 2008, 18:40

puntular ne sağlam nede fabiadan gösterişli fiatın modeli olmasına rağmen diğer fiat modellerine göre daha az satan bir model
bence fabianın sn donanımlısını alsan daha iyi
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti bagci35 » 23 Tem 2008, 19:01

kesinlikle fabia
bagci35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 28 Eyl 2007, 21:39

İleti maozkan64 » 23 Tem 2008, 19:55

bence skoda'dan şaşmayın, fiatlar skoda kadar kaliteli değil.
Octavia Collection 2004
Kullanıcı avatarı
maozkan64
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 41
Kayıt: 19 Tem 2008, 17:39
Ad Soyad: Mehmet Alaeddin ÖZKAN
Nereden: Kayseri
Arabanız: Octavia Collection 2004

ÖncekiSonraki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir