EPC ve MOTOR ARIZA LAMBASI

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

EPC ve MOTOR ARIZA LAMBASI

İleti derude » 25 Ağu 2008, 13:07

Arkadaşlar benim fabia da önce epc, bir dakika sonra da motor arıza lambası yandı.


Fren lambası kesmiş, değiştirdik, epc söndü ama motor arıza yanmaya devam ediyor.
 

Konu hakkında bilgisi olanlardan yardım bekliyorum.
 
derude
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 28
Kayıt: 05 May 2007, 18:33

İleti irfant » 25 Ağu 2008, 13:15

Art arda yanması tesadüf de olabilir, motor arızası için vag-com'a bağlansa yerinde olur sanki....
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti derude » 25 Ağu 2008, 13:18

Teşekürler irfan hocam, epc ile motor arızanın aynı anda yanması birbiriyle alakalı olabilir mi? 
derude
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 28
Kayıt: 05 May 2007, 18:33

İleti irfant » 25 Ağu 2008, 13:21

[quote="derude"]Teşekürler irfan hocam, epc ile motor arızanın aynı anda yanması birbiriyle alakalı olabilir mi? [/QUOTE]
Rica ederim.

 

Arızalı ampulden dolayı motor lambasının yanmaması lazım, EPC yanar kesik ampulde, birbirini tetiklemiş de olabilir ama o anda beliren bir arıza da olabilir, şüphe götürmesin diye bir arıza taraması yaptır derim..  Wink
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti derude » 25 Ağu 2008, 14:43

Lamba söndü İrfan Hocam, ne hikmettir anlamadım ama 8-10 çalıştırmadan sonra söndü.
 

Yanma sebebini hala merak ediyorum. Acaba fren lambasına bağlı bir yanma idi.

 

 Vag-com da arızanın kaydı gözükür mü?.

 

Şu an arabada anormal hiç bir şey yok.

 

Bi fren lambası bu kadar yapar mı yaa... Güvenlik güvenlik de suyunu çıkarmış bu AlmanlarSmile

 *****************

Edit: Vag-com da hiç bir arıza kaydı gözükmedi.  Demek ki fren lambası neden olmuş.

******************
derude
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 28
Kayıt: 05 May 2007, 18:33

İleti BaTeRRiiSStt » 25 Ağu 2008, 14:51

lambda sensörü olabilir. eğer tekrar yanarsa sebebini öğrenmek için serviste bilgisayara bağlatın bence.
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti 10TOPRAK » 25 Ağu 2008, 16:44

Problem yoksa yola devamm..!

10TOPRAK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 23 May 2006, 13:41

İleti symirna35 » 25 Ağu 2008, 21:58

Üstad ; Geçmiş Olsun. O lambayı yanarken görmek ne kötüdür bilirim. Söndüğüne sevindim. Yine de Vag Com ile bir baktır derim.
symirna35
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Ağu 2007, 20:28

İleti derude » 25 Ağu 2008, 23:10

Teşekkürler arkadaşlar....
 

Fatih Hocam sen de kurtuldun o lamabadan.Wink
derude
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 28
Kayıt: 05 May 2007, 18:33

İleti symirna35 » 26 Ağu 2008, 02:59

[quote="derude"]Teşekkürler arkadaşlar....
 

Fatih Hocam sen de kurtuldun o lamabadan.Wink
[/QUOTE]
 

Çok şükür. Şeytanın kulağına kurşun. arabayı sattırıyordu neredeyse Smile
symirna35
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Ağu 2007, 20:28


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir