ve fabia'mı buldum

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ve fabia'mı buldum

İleti samett » 21 Oca 2007, 22:12

arkadaşlar size epey bi soru sordum  beni bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim .fabia almak için epey uğraştım ve sonunda fabia'mı buldum.2001 model comfort MPİ(mpi ne demek bilmiyorum ama)araç oldukça temiz km'si de 70.000'de usta'ya da bakltırdım onay verdi.hayırlısı'yla yrn yada öbür gün satışını alıp işlemi tamamlıyacağım.bu arada fiyatı 13.000 YTL.verdiğiniz cevaplar için tekrar teşekkür ederim.
 
samett
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 08 Oca 2007, 23:07

İleti yonetici » 21 Oca 2007, 23:01

Hayırlısı olsun. MPI fabia için 13.000 YTL uygun bir fiyat.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti ünsal » 21 Oca 2007, 23:35

hayırlısı olsun ...
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti raftboy » 22 Oca 2007, 00:09

çok iyi almışsın. ben 2001 93000 de bakımı yapılmamış 13750 verdim.
hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler...
raftboy
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 31 Mar 2006, 00:18

İleti samett » 22 Oca 2007, 01:20

arkadaşlar bide MPİ nedemek yani hangi özellikleri barındırıyo 
samett
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 08 Oca 2007, 23:07

İleti BARKIN » 22 Oca 2007, 04:26

HayırLı Olsun..

BARKIN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Eyl 2006, 03:52

İleti irfant » 22 Oca 2007, 10:14

[quote="samett"]arkadaşlar bide MPİ nedemek yani hangi özellikleri barındırıyo  [/QUOTE]
 

Hayırlı olsun!

 

Multi Point Injection, çok noktadan enjeksiyon demektir, benim bildiğim kadarıyla 16 V olanlardan ayırmak için konmuş, zira aracınız 8 V'lidir.
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti 10TOPRAK » 22 Oca 2007, 14:57

Pig Hayırlı olsun;darısı benim başıma..!
10TOPRAK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 23 May 2006, 13:41

İleti ekremsensoy » 22 Oca 2007, 18:48

slm arkadaşlar.. göstergeler için bu vw lerde olan gümüş yuvarlak çerçevelerden arıyom. bilen varsa yardımcı olsun.
ekremsensoy
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 22 Oca 2007, 18:43

İleti raftboy » 26 Oca 2007, 20:19

arkadaşlar aracın 8 v olmasıyla 16 v olması arasında ne fark var. ve yakıtı ne yönde etkiliyor...
raftboy
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 31 Mar 2006, 00:18

İleti nuriatasoy » 26 Oca 2007, 22:46

Silindir başındaki gaz geçiş supaplarına valf. Diğer adı supaptır. 8V ve 16V gibi işaretler otomobilin kaç supaplı (valf) olduğunu gösterir. 8V dört silindirli bir motorda 8 supap bulunduğunu yani her silindire iki supap düştüğünü (1 emme, 1 egzoz supabı) gösterir. Dört silindirli motor için kullanılan 16V (ya da 16 supap) ifadesi ise o motorda silindir başına 4 supap (2 emme, 2 egzoz) bulunduğunu gösterir. 24V ise altı silindirli bir motorda silindir başına 4 supap bulunduğunu gösterir.
nuriatasoy
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Kas 2006, 14:32

İleti nuriatasoy » 26 Oca 2007, 22:49

16V her zaman avantajlı değildir, üst devirlerde avantajlıdır. 8V motorlar ~4000 devire kadar kendini gösterip kesilirken 16Vler ~4000 devirden sonra gerçek gücünü verir. Ayrıca 16 Valf'lı aracın 8 Valf'lı araca göre son hızı daha yüksektir..
nuriatasoy
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Kas 2006, 14:32

İleti nuriatasoy » 26 Oca 2007, 22:54

herhangi bir otomobil sitesine tıkladığınızda teknik veriler bölümünde 8 Valf aracın daha az yaktığını göreceksiniz. Ama azami hız kısmında 16 valf aracın daha hızlı olduğunu göreceksiniz.
nuriatasoy
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Kas 2006, 14:32

İleti serdar5306 » 27 Oca 2007, 08:22

hayırlı olsun güle güle kullan 8 valfler az yakıyor ama performans açısından kötüler tabi bu senin seçimin günümüz koşullarında yakıtta önemli
2005 FABİA CHOİCE 101 BG SİYAH
serdar5306
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 14 Ekm 2006, 11:41
Ad Soyad: SERDAR
Nereden: Ankara
Arabanız: FABİA COHİCE 2005

İleti lazianke » 27 Oca 2007, 22:39

hayırlı olsun,kazasız belasız güle güle kullanın...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti züttürük » 11 Arl 2008, 14:04

bende var dediin araçtan baya masraf ettim aslında ama diim hayırlı osun bu araçlarda gaz yemesi konusunda çok sorun yapıyor bil..bide bu modelin bazılarında kronik bi sorun var oda lamda sensörü bi baktır derim benim araç düz yolda süper gidioo mpı 170i gçerim hiç bişi olmaz ama yokuş(rampalarda)berbat çıkmıo gaz yemio 18lik pejo gibi doruya doru ama ii bi karar verdin herkese sordum rampa olayını devirli kullandiolar kullanıorm yinede rampası berbat daa yeni baskı balata deiştirdim yinede çıkmıo...inş sana olmaz kardeşim bu dediklerimm......morali bozma ama bendeki böle senn belkii ii olr inşallah!!!
züttürük
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 16 Eyl 2007, 03:40

İleti alpko » 11 Arl 2008, 14:23

Turkiye pazarinda belki iyi fiyat ama genelleme yapiyorum da pahali yahu...
hayirli olsun, kazasiz belasiz...
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti engintosun » 11 Arl 2008, 14:30

hayırlı ugurlu olsun arkadasım
Allah kaza bela vermesin.

güzel bi araba.

iyi ve keyifli sürüşler dilerim
engintosun
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Arl 2008, 17:51

Sonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir