FABİA YARDIM...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

FABİA YARDIM...

İleti erbilgs » 30 Eyl 2008, 12:22

FABİA YARDIM...

 

arkadaşlar. bugun sabah arabaya bindiğimde saat ,yol bilgisayarı sıfırlanmış...kendi kendine

 

neden olmuştur acaba?
 
erbilgs
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 24 Mar 2008, 13:58

İleti binbirotomotiv » 30 Eyl 2008, 12:42

Göstergende bir sorun heralde. Akü olmaz heralde
binbirotomotiv
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Ağu 2008, 02:06

İleti crash » 30 Eyl 2008, 15:04

bana aküdenmiş gibime geldi ama tabi aküyü hiö değiştiridinizmi yada değiştirdiyseniz ne zaman değiştirdiniz bilmediğimiz için tam olarak bi yorum yapamayacağım...

crash
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Mar 2007, 22:02

İleti erbilgs » 30 Eyl 2008, 15:26

yok daha araç yeni 8 aylık..
erbilgs
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 24 Mar 2008, 13:58

İleti erbilgs » 30 Eyl 2008, 15:26

göstergelrde sorun yok .sadece yol bilgisayarı , saat sıfırlanmış
erbilgs
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 24 Mar 2008, 13:58

İleti crash » 30 Eyl 2008, 15:39

yeni kasa fabia yani Confused o zaman aküden kaynaklanma olasılığı yok gibi.Bunu yeni fabiası olan arkadaşlar daha iyi bilir sanırım.
crash
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Mar 2007, 22:02

İleti SEAHAWK » 30 Eyl 2008, 15:52

Bir ihtimal de şu: Sizin araca binince gördüğünüz "sıfırlanma" yol bilgisayarının 2 hafızasından birisidir; silecek kolunun altındaki düğme ile kontrol edilir.
 

Buna "geçici hafıza" denir. Araç çalıştıktan bir kaç dakika sonra veri sunmaya başlar. "Saat" zannettiğiniz şey ise gene bir yol bilgisayarı verisi olan "aracın kontağının açık olduğu süre"dir muhtemelen. Eğer öyleyse, siz araca oturup kontağı açıp yol bilgisayarınıza baktığınızda "00.00" olarak görünecektir.

 

Diğer hafıza ise genel hafızadır. Motorun durdurulmasından, anahtarın kontaktan çıkarılmasından etkilenmez. Geçici hafızada ise kontak kapatıldıktan sonra 2 saat açılmazsa geçici hafıza sıfırlanır.

 

Bizim Cordoba'da bu hafıza farkı silecek kolunun altındaki bir düğme ile kontol ediliyor. Muhtemelen Fabia'da da öyledir.

 

 

Tabii ben bunları aracı daha sadece 8 aydır kullandığınızı düşünerek belirttim. Yani aracın tüm özelliklerini tanımamış olabilirsiniz diye.

 

Ha eğer "ben zaten bunları biliyorum" diyorsanız, bir ihtimal de, bahsettiğim "silecek kolunun altındaki düğme"ye uzunca basılması sonucu, o an seçili olan hafızanın sıfırlanmış olmasıdır.
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir