baskı balata değişii:((

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

baskı balata değişii:((

İleti enigmaxxx » 19 Ekm 2008, 02:40

arkadaşlar merhaba...bugün benim canımı sıkan baskı balatamı değiştirdim..benim fabia 2001 model 1.4 68 beygir..luk marka baskı balatayı 300 ytl ye taktırdım..işçilik dahil.hararet müşiri 25 ytl..komple akis dişlisi ve mili 120 ytl..akis körügü 35 ytl  bi de baskı balata için volantı tornaya soktuk 45 ytl de onlar aldı..fiyatlar nasıl sizce???kazık yemişmiyim????
 
enigmaxxx
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Ekm 2008, 02:05

İleti AhmetH » 19 Ekm 2008, 02:54

300 ytl debriyaj için çok..  parçanın  kendisi  200  olsa  ki  değil  100 ytl  işçiliğine  alınmamalı
 

gerisi  normal şeyler bişey söyleyemem,  volanı  tornaya sokmak  gerekirmiydi  tartışılır  ustanın insiyatifine kalmış.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti lazianke » 19 Ekm 2008, 16:07

[quote="AhmetH"]300 ytl debriyaj için çok..  parçanın  kendisi  200  olsa  ki  değil  100 ytl  işçiliğine  alınmamalı
 

gerisi  normal şeyler bişey söyleyemem,  volanı  tornaya sokmak  gerekirmiydi  tartışılır  ustanın insiyatifine kalmış.
[/QUOTE]
benzinli için daha ucuz olabilir ama ben 2 yıl kadar önce tdi fabiayı 280 parça + 100 işçilikle yaptırmıştım.  fabia setleri o kadar da ucuz değil bildiğim kadarıyla....
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti skodacı » 20 Ekm 2008, 00:16

VOLAN tornaya neden girdi?
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti enigmaxxx » 20 Ekm 2008, 00:42

dostum ustanın dediğine göre aşınmış eğer yapılmazsa debriyaj kaçırır dedi..
enigmaxxx
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Ekm 2008, 02:05

İleti enigmaxxx » 20 Ekm 2008, 00:44

internetten baktığım baskı balata fiyatları 240-250 civarı..ben 300 e işçilik dahil yaptırmıştım  yapılan içiliğe diğer yapılan değişimlerde dahil.onlar için ekstra işçilik vermedim...
enigmaxxx
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Ekm 2008, 02:05

İleti abdullah » 20 Ekm 2008, 00:58

fiyat uygun bence  şimdi yapılan harcamadan sonra fabia güzel oldumu herşey yolundamı artık sende keyifle binersin inşallah bu arada ikimizin fabiada aynı sanırım
Kullanıcı avatarı
abdullah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 198
Kayıt: 18 Tem 2008, 01:44
Nereden: Konya
Arabanız: 2005 fabia special gıranit gıri

İleti enigmaxxx » 20 Ekm 2008, 02:17

ewett debriyaj pamuk gibi oldu sadece 2 nci vites biraz sert geldi bana başkada bi sorun yok.seslerde kesidi..yakıttada düşme olacak sanırım takip ediyorumm..ewet aynı konyalıyım bendee..görüşürüz umarım:))
enigmaxxx
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Ekm 2008, 02:05

İleti lazianke » 20 Ekm 2008, 11:22

[quote="enigmaxxx"]yakıttada düşme olacak sanırım takip ediyorumm..ewet aynı konyalıyım bendee.))[/QUOTE]
kesinlikle olacaktır...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti BlueVRS » 20 Ekm 2008, 12:14

Volan taşlanması yada tornalanması baskı-balata-volan aynası arasındaki alanı genişlettiğinden bence kaçırmaya yönelik yıpranmaya daha musait hale geliyor..
 

Diğer fiyatlarda normal,ayrıca işçilik minimum 80 ytl den başlıyor debriyaj seti değişiminde aracın karmaşıklığına yani zorluğa göre de artıyor.. 
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti parsanoto » 24 Ekm 2008, 14:44

[quote="BlueVRS"]Volan taşlanması yada tornalanması baskı-balata-volan aynası arasındaki alanı genişlettiğinden bence kaçırmaya yönelik yıpranmaya daha musait hale geliyor..
 

Diğer fiyatlarda normal,ayrıca işçilik minimum 80 ytl den başlıyor debriyaj seti değişiminde aracın karmaşıklığına yani zorluğa göre de artıyor.. 
[/QUOTE]
 

iamail abi volan taşlanırken baskının volanda bağlandığı yerle birlikte balatanın oturduğu yerde aynı ölçüde taşlanıyor.bu ikisinden sadece birisi taşlandığı zaman dediğin sorunlar ortaya çıkıyor.genelde yapılan hatada balatanın oturduğu yüzey taşlanıyor,baskı ve balata birbirini öpmüyor kaçırma oluyor.

dediğim gibi baskının oturduğu yüzey ile balatanın oturduğu yüzey aynı ölçüde taşlanırsa sorun olmaz.tabi volan taşlanmaya müsaitse.bazı volanlar çıkyor artık taşlanacak seviye kalmıyor.
parsanoto
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 70
Kayıt: 12 Oca 2008, 14:10

İleti enigmaxxx » 25 Ekm 2008, 03:29

arkadaşım balatanın oturduğu yer  volana göre yüzde 20 oranında taşlanıyor..
enigmaxxx
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Ekm 2008, 02:05

İleti parsanoto » 25 Ekm 2008, 12:37

[quote="enigmaxxx"]arkadaşım balatanın oturduğu yer  volana göre yüzde 20 oranında taşlanıyor..[/QUOTE]
balatanın oturduğu yer zaten volan arkadaşım.araçta 2 tane yok volan.volanda bi balatanın oturduğu yüzey bide baskının bağlandığı yüzey vardır.
parsanoto
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 70
Kayıt: 12 Oca 2008, 14:10

İleti kerimakar » 12 Haz 2009, 17:55

orjinal sachs 200tl
kerimakar
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Haz 2009, 13:39


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir