Araç kullanıcılarının kesinlikle izlemesi gerekli!

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Araç kullanıcılarının kesinlikle izlemesi gerekli!

İleti isigci » 08 Kas 2008, 18:47

http://patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny




 

Arkadaşlar bu linkteki filmi mutlaka izleyelim ve izlettirelim.

Umarım masum insanların canı daha fazla yanmaz.

 

 

 
 
isigci
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 22
Kayıt: 08 Kas 2008, 18:44

İleti maozkan64 » 08 Kas 2008, 19:03

Gerçekten ders almak lazım bu filmden.
Octavia Collection 2004
Kullanıcı avatarı
maozkan64
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 41
Kayıt: 19 Tem 2008, 17:39
Ad Soyad: Mehmet Alaeddin ÖZKAN
Nereden: Kayseri
Arabanız: Octavia Collection 2004

İleti isigci » 08 Kas 2008, 19:05

Süper bir film ben çok etkilendim. Sizinde etkisinden kolay kurtulabileceğinizi düşünmüyorum.
isigci
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 22
Kayıt: 08 Kas 2008, 18:44

İleti cenapibo » 08 Kas 2008, 19:08

adamlar nasıl gerçekçi filim yapmışlar çok süper. inşallah daha dikkatli olacağız 
cenapibo
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Mar 2008, 21:16

İleti AlperURHAN » 08 Kas 2008, 20:38

kendimi düşünmemi sağladı sürat vsss ....,
paylaşım için teşekkür ederim
AlperURHAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 60
Kayıt: 02 Tem 2007, 16:17
Ad Soyad: Alper URHAN
Nereden: Isparta
Arabanız: octavia A5 1.6 FSI ELEGANCE

İleti derude » 08 Kas 2008, 21:31

Ağırlığını kaldıramadığım bir film. Paylaşan arkadaşa teşekkürler.
derude
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 28
Kayıt: 05 May 2007, 18:33

İleti cuneight » 08 Kas 2008, 21:45

 ve diğer arkadaşın ddiği gibi baya ağır  :(  arkadaşım gerçekten harika bir vidyo paylaşıom için teşekkürler 
cuneight
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Oca 2008, 00:40

İleti kadir_ » 08 Kas 2008, 23:11

zamanı gençler iyice dengesiz oldular kendim olarak tek kötü alışkanlığım otobanda yavaş gidememe gibi bi alışkanlığım varş.içinde çok sakin bir şoförüm yavaş giderim ama otobanda frenleyemiyorum bir türlü kendimi bu da zayıf tarafım sanırsam
 

Video çok hoş paylaşım için sağol
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti gurdal07 » 08 Kas 2008, 23:54

daha önce izlediğimdede etkilernmiştim
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti ozkan3267 » 09 Kas 2008, 00:12

GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜLDÜM, ALLAH KORUSUN HERKESİ, HEPİMİZİ
ozkan3267
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Ekm 2007, 01:14

İleti yexplorer » 09 Kas 2008, 00:40

güzel paylaşım teşekkürler kemersiz olan gerçekten iyi çekim hep kemer takarım çok korkarım

yexplorer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 29 Eyl 2007, 21:48
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 2003 Business

İleti fmaka » 09 Kas 2008, 00:47

etkileyici ve ders alınması gereken bir film olmuşThumbs%20Up
fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg

İleti xavi » 09 Kas 2008, 02:46

Thumbs%20Up           Clap
xavi
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Ekm 2008, 18:36

İleti Yasin Genç » 09 Kas 2008, 03:45

seyrettim ve başka forumda paylaşıma açtım teşekkürler.Çok etkileyici
Kullanıcı avatarı
Yasin Genç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 13 Şub 2007, 23:11
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Felicia

İleti Yasin Genç » 09 Kas 2008, 03:47

[quote="Yasin Genç"]seyrettim ve başka forumda paylaşıma açtım teşekkürler.Çok etkileyici[/QUOTE]
 

bu videoya istinaden şöyle bi ufak canlandırma açısından metin hazırladım Başka yerlere gönderecek yada konu açaçk arkadaşlar metni ekleyip videoyu atarlarsa daha etkili olacağını düşünüyorum .Wink

Trafikte YApılan Büyük YAnlışlardan derlenmiş bir video çok etkileyici inşallah etkilide olur.
1.Caddede Kendini Pilot Sananlara
(CAn:Abi Acayip Yanladın ha helal olsun
Berk:ee Olum öyle Caddeleri Bana sorcan Bak Şimdi Seyret !!!)

2.Emniyet Kemerini israrla takmanyalara
(Emniyet kemerini takmayıp takmamayı erkeklik sananlara
Eda:Taksana kemerini Haluk
Haluk:Kemer sıkıyor beniya terletiyor Yavaş gidiyorum zaten!!!)

3.Alkollü Araç kullananlara
(Ramazan: abi ben bırakıyım seni fazla içtin sen
Fenası:Birşey olmaz be ramazan 2 tek attık ben giderim!!!)

4.UYkusuz şekilde araba kullananlara
(Kerem uykun varsa çek uyu biraz bi yerlerde
Mulis: yok abi yok uykum yok ya gerek yok!!)
5.Yayaların Dikkatsizliği.
(Alo Abi tamam gelcem ben hadi görüşürüz kendinize iyi bakın neyy !!!)

6.Araç kullananların yoktan yere lüzümsüz işlerle uğraşmaları ve dikkatsizlere!!)


Kullanıcı avatarı
Yasin Genç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 13 Şub 2007, 23:11
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Felicia

İleti ripple » 09 Kas 2008, 11:08

hepimizin ders alması gereken bir film. sonuna kadar izleyemedim.Allah böyle şeyleri kimseye yaşatmasın.teşekkür ederim.
ripple
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 48
Kayıt: 10 Ağu 2007, 01:54
Ad Soyad: etem kum
Nereden: Isparta
Arabanız: fabia hb.2010 1,4 dizel ambiante

İleti aera34 » 09 Kas 2008, 14:26

arkadaşlar favomla  artık sürat den  uçma derecsine geliyo du ama artık yok video gerçekten etkileyici kimsenin hayatına sebep olmak istemem açıkcası teşekkürler paylaşımın için
aera34
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 06 Ekm 2008, 02:22

İleti ufuk » 09 Kas 2008, 14:47

hayatın içinden gerçekleri anlatan bir video.Başımıza gelinceye kadar olmasının olanaksız sandığımız kareler.....

Paylaşım için çok teşşekkürler.....
ufuk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Oca 2008, 12:14

Sonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir