Yenİ fabia classic plus Motor kaput keçesi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Yenİ fabia classic plus Motor kaput keçesi

İleti muca » 14 Arl 2008, 01:58

Selamlar sevgili Skoda dostları
bu gün yeni bir fabia alarak aranıza katılmış bulunuyorum.
Ancak daha önceki aracımı değiştirme nedenim olan ses ve gürültü konusunda maalesef fabia da da hatta daha fazla motor sesi ziyadesiyle rahatsız edici olarak beni buldu.
Diyebilirsiniz ki: neden test drive çıkamadan aldın arabayı:))
bilmem şekli hoşuma gitti:(


Bu gün aracımı teslim almaya gittiğimde kaputu açtırıp bakarken ilk baktığım fabia nın (1.2 classic) motor kaputunda koccaman keçesinin olduğunu görmüştüm ancak kendi arasımda (1.2 classic plus) böyle bir uygulama yok.
sorduğumda yüce motor satış temsilcisi o parça ayrı olarak alınacak bir parçadır dendi.
Aldık aracı çıktık yola ama maalesef bu motor sesi beni ciddi olarak rahatsız etti.

sorum şudur:

1-gerçekte bu kaput altı keçe 1.2 classic plus versiyonu araçta bulunmayan bir parçamıdır??
şayet öyle ise bu motor sesini engellemek için ne yapılmalı Bu keçe işe yarar mıdır??

2- plus versiyon yeni fabia da yolcu hava yastığı iptal düğmesi nerede dir??

şimdiden teşekkürler



 
Kullanıcı avatarı
muca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 14 Arl 2008, 01:49

İleti demirhan » 14 Arl 2008, 02:08

hocam bu kece ve motor kapagı yeni fabıa larda yokmus benimde anlam veremedigim bir durum,, ama eski kasa fabıaların bildigim kadarı ile hepsinde var.ses konusunda bişey diyemeyecem çünkü benim aracım dizel ben zaten sesine hastayım dizelin  
benzinli arac kullanan arkadaslarla görüşmek gerekiyor
demirhan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Kas 2006, 10:55

İleti muca » 14 Arl 2008, 02:13

Şimdi şunu yazmayı unuttuğumu fark ettim.
Bu aracı showroom da incelerken baktığım araç classic idi ve kaputa bakarken hatırlıyorum : Aaa ne güzel bu demek standart diyede yüksek sesle düşündüm. (çünki diğer markaşarın baz modellerinde genelde yok)

Kullanıcı avatarı
muca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 14 Arl 2008, 01:49

İleti demirhan » 14 Arl 2008, 02:23

yani servis sizi bi oyuna getirmis oluyor bu durumda ayrıca yanlıs hatırlamıyorsam hakan erdoğan arkadasım aracı alırken yanında hediye olarak karter muhafaza sacı mı ne almıslardı aklımda öle bişey kalmıs benim....
sizde servisi biraz sıkıstırıp en azından o keceyi hediye olarak isteme hakkınızın oldugunu düşünüyorum bence bi denemekte fayda var o kadar para verip arac alıyorsunuz....
demirhan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Kas 2006, 10:55

İleti yexplorer » 14 Arl 2008, 04:48

hayırlı olsun kasasız sürüşler
hosgeldiniz
yexplorer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 29 Eyl 2007, 21:48
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 2003 Business

İleti baho06 » 14 Arl 2008, 12:12

bu servisler tam bir keçe
baho06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 20 Oca 2008, 17:21

İleti alpko » 14 Arl 2008, 13:23

[quote="demirhan"]hocam bu kece ve motor kapagı yeni fabıa larda yokmus benimde anlam veremedigim bir durum,, ama eski kasa fabıaların bildigim kadarı ile hepsinde var.ses konusunda bişey diyemeyecem çünkü benim aracım dizel ben zaten sesine hastayım dizelin  
benzinli arac kullanan arkadaslarla görüşmek gerekiyor
[/QUOTE]

Benim fabia da var, burada elcilikte komiser abimizin ki yok onun fabiada2006, o da gecen benim akuye bakarken bu nu kendin mi taktirdin diye sormustu, bu durum bayagi karisik gibi..
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti destiny » 14 Arl 2008, 18:04

benim aracımda 2008 fabia classic plus keçe ve airbag iptal düğmesi yok
destiny
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Ekm 2007, 16:19

İleti muca » 14 Arl 2008, 18:19

Teşekkürler sevgili dostlar
bu gün yüce motora gidip durumu inceledim. Satış danışmanı(:) ) ilk etapta anlamsız bir sert çıkışla sattım bitti bundan sonrası beni ilgilendirmez havasında idi ama sonra tek tek eksikleri birlikte tespit edip( ki bilmesi gerekenleri yeni öğrendi sanırım) bilgi almak üzere dod a yazmaya karar verdi. malum bu aksamlar olmaya bilir ama satışçının bunu bilmesi gereği konusunda eminim. e malum biz alıcılarda kek değiliz ama sanırım satın alırken accık ta olsa kekleşiyoruz.

yeni kasa fabia classic eksikleri çoook ça olan bir araç. (e malum bu fiyat denebilir ancak sıradan vasıtalarda bile olan aksamlar mevcut değil). ve ne üzücüdür ki aracın 1155 Kg lık kasasında izolasyon ve ses yalıtımı namına tek bir ilave malzeme yok.Bu benim için cidden üzücü. şimdi bir sürü izolasyon işi çıkacak ama sizlerin görüşleri benim için önemli;
sesler artana kadar elletmeyeyim diye düşünüyorum ne dersiniz?

şu an yaptırmayı planladıklarım şunlar
yarın gerçi bu malzemeler için fiyat alacağım ama sizin bilginizede baş vurmam sanırım daha ala olacak
1-motor kaput altı keçesi( ses ve ısı izolasyonu sanırım)=?ytl
2-Çelik karter(l?) koruma sacı=?ytl
3-Marşbiyel koruma (nikelaj ve plastik 4 adet)=? ytl (bir yapı markette 2li kromaj ı nı 30 ytl ye buldum)
4-Çamurluklar için paçalıklar( sanırım doğru yazdım)=?ytl

fikir verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler


Kullanıcı avatarı
muca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 14 Arl 2008, 01:49

İleti hakanerdogan » 14 Arl 2008, 20:38

o keçeden pek bişey beklemeyin sesi falan pek keseceğini sanmam, aracımda var, ama asıl işlevi motorun ısısının kaputa vurup boyaya hasar vermesini önlemektir.

ayrıca Allah muhafaza motor yandığında onu tutan plastik parçaları erir ve keçe yanan motorun üzerine düşer. size kaçmak için bir kaç dakika tanır.

ses yalıtımına gelince aracımda ziebart ses yalıtımı var, TDI oluşu pek bişey değiştirmiyor sesine kurban olurum modundayım zaten kükrüyor, hoşuma gidiyor.

ama ses yalıtımı kabin etrafından yapılır, çamurluk davlumbazlarına yapılır, tekerlek sesi ordan yansır.
yani keçe ses falan kesmez pek. belki bi kaç dB anca keser.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti RAZOR10 » 14 Arl 2008, 20:46

bu ne saçma sapan bi olaydır ya gidip 0km araç alıyosun bi dünya para werim o keçe konmazmı ya
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti Hataylı » 14 Arl 2008, 22:49

Hayırlı olsun kazasız ve belasız sürüşler dilerken aracı kaça aldınız?Ayrıca skoda markasını sadece hoşunuza gittiği için mi aldınız?
Hataylı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Haz 2008, 01:29

İleti muca » 14 Arl 2008, 22:57

[quote="Hataylı"] Hayırlı olsun kazasız ve belasız sürüşler dilerken aracı kaça aldınız?Ayrıca skoda markasını sadece hoşunuza gittiği için mi aldınız?[/QUOTE]

teşekkürler

Araç fabia classic plus 1.2 (70)+park sensoru(ilave ücret istendi ama yangın söndürücü ve ilk yardım seti ile hediye aldım ama bu ikisi zaten olması gerekir diye de düşünmedim değil) fiyat 23.500 ytl

Biraz ilginç olacak ama aslı söyle; daha önce eşimin daihatsu sirion 2004 touring(103 hp minik çanavar) i vardı. biz biraz görsele önem veriyoruz (eşim ve kızım) daihatsuya en yakın (kızıma göre) New fabia idi ondan dolayı diyebilirim     
Kullanıcı avatarı
muca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 14 Arl 2008, 01:49

İleti 34SCU59 » 14 Arl 2008, 23:05

daha bugun sordum ben..test bile ettim 1.2 classıc plus gerçekten içeriye çok kotu bir ses veriyor..ole bole değil.
 

o sesi kece  ile keseceginizi hiç sanmıyorum...

 

donanın olarak 1.4 ile aynı devir eksikliği hissetmezsiniz ama içerideki sesi kece değil zift bile attırsanız keseemezsiniz...gerçekten çok kotu br sesi var

 
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti muğlalı sanita » 14 Arl 2008, 23:59

2001 model fabiamda motor sesini nerdeyse hiç duymuyorum.keçe var ama yalıtımı iyi yapmışlar.arka çamurlukların içi halı kaplı...aracın altına filinkot attırırsanız sesi biraz kesebilir.bu arada aracınız 3 silindirli mi?
muğlalı sanita
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2008, 17:50

İleti muca » 15 Arl 2008, 00:10

[quote="destiny"] benim aracımda 2008 fabia classic plus keçe ve airbag iptal düğmesi yok[/QUOTE]


hocam sen nasıl hissettin aracı kullanırken yol sesi motor gürültüsü düzeyi?
yorumun nedir? Paylaşırsan sevinirim
Kullanıcı avatarı
muca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 14 Arl 2008, 01:49

İleti A.SERKAN » 15 Arl 2008, 00:49

eksikler bi şekilde tamamlanır.hayırlı olsun.kazasız belasız.
A.SERKAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Ekm 2008, 13:56

İleti mentor » 15 Arl 2008, 03:27

merhabalar bende de 2008 classic plus tdi var ilk alındığında kaput keçesi kendi üzerinde vardı model yılına mı göre değişiyor bilmiyorum. kimisinde var kimisinde yok.ancak motor kapağı ve yolcu airbag iptali dediğiniz gibi yok.
Fabia Classic Plus 1.4 TDI 2008
mentor
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 26 Mar 2008, 01:57
Nereden: Çanakkale
Arabanız: Fabia Classic Plus TDİ

Sonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir