Fabia Silecekleri

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia Silecekleri

İleti Bluedays » 16 Arl 2008, 18:13

Arkadaşlar ben aracımı yeni aldım. 2005 model 17.100 km de.
15.000 bakımı yeni yapılmıştı aldığımda. Neyse sadete geleyim. Arkadaşlar benim ön silecekler ilk açtığımda çok gıcırtı yapıyor. Temizleme konusunda bir sorun yok. Gayet güzel temizliyorlar fakat örneğin su sıktığımda cam ıslanana kadar gıcırdıyor. Islandıktan sonra ses yok. Yağmurlu havadada öyle. Camda su olunca normal su yokken gıcırdıyor.

Silecekler konusunda ne yapabilirim??? Aynı sorunu yaşayan oldumu hiç.

Değiştirmekten başka yapabileceğim birsey varmı acaba?

İlgilenen arkadaşların yardımını bekliyorum...
 
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti tolga_kaan_ » 16 Arl 2008, 18:20

aynı sorun bende de var. Su sıktığımda  camı süper temizliyor. sanırım biraz fazla temizliyor ki son 2. silmede   gırç  gırç (ya da buna benzer bi ses) diye bi ses yapıyor. rahatsız edici kesinlikle. Acaba değiştirsek geçer mi. 
tolga_kaan_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 50
Kayıt: 04 Tem 2006, 00:08

İleti alpko » 16 Arl 2008, 18:49

Ben degistirdim, hala ses var. ( gerci orijial almadim Tesco mariketten tesco marka silecekler taktim:))  )
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti lazianke » 16 Arl 2008, 18:52

sileceklerin cama yaptığı baskısıyı bağlantı yerindeki cıvatadan ayarlayabiliyor olmamız lazım...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti hetepe » 16 Arl 2008, 18:54

Bence mekanik müdahalede bulunmamalı, ama daha önce konusu geçmişti, püskürtmeden sonra bekleme yapıp öyle çalışması sağlanabiliyormuş.(vagcom ayarlarından)
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti merasity » 16 Arl 2008, 18:59

bu vagcomda da maşallah bi ben yokum :)
aynı sorun bende de var. yeni değiştim silecekleri, süper temizliyo, sağ silecek kuru iken ses yapıyor
merasity
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Kas 2008, 01:18

İleti hakanerdogan » 16 Arl 2008, 19:31

ben yağmurda iyice ıslanmadan çalıştırmıyorum hiç. sigorta falan attırıyor zorlayınca.
cam toz topraksa siliyorum.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti mbarman » 16 Arl 2008, 21:42

sırf bu ses yüzünden arabayı satarsam şaşırmayın. aldığım günden beri aynı. yaz olduğu için denememiştim. yoksa aracı bu yüzden almaktan bile vazgeçerdim. 1.5 yıl oldu alalı. 3 defa fırça değiştim. enson banana tipi aldım ama nafile. yalnız geçen hafta birşey denedim ve sonuç tatminkar. şu marketlerde satılan su kaydırıcılardan uyguladım şimdilik iyi tavsiye ederim
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti Bluedays » 17 Arl 2008, 12:24

[quote="mbarman"]sırf bu ses yüzünden arabayı satarsam şaşırmayın. aldığım günden beri aynı. yaz olduğu için denememiştim. yoksa aracı bu yüzden almaktan bile vazgeçerdim. 1.5 yıl oldu alalı. 3 defa fırça değiştim. enson banana tipi aldım ama nafile. yalnız geçen hafta birşey denedim ve sonuç tatminkar. şu marketlerde satılan su kaydırıcılardan uyguladım şimdilik iyi tavsiye ederim[/QUOTE]
 

Arkadaşım haklısın valla o kadar kötü bir seski insanı canından bezdirebilecek nitelikte.

su kaydırıcı aldım demişsin tahminimce cam suyuna ekleniyo galiba dimi? Zaten cama su sıkınca silecekler çalışıyo ve gıcırrrrrrrrt diye bir ses geliyo sonra sulu olduğundan kesiliyo ama her halukarda bu sesi duyacakmıyız yani?

Yokmu  bu işin bir çözümü???
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti excalibur » 17 Arl 2008, 13:07

Aynı sorun bende de var arabayı aldım ilk işim silecek değiştirmek oldu.Banana taktım ama sonuç aynı yine ses yapıyor.size saçma gelebilir ama camdan şüphelenmeye başladım.zaten çatlak var camda kaskodan değiştirmyi düşünüyorum ön camı..
excalibur
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Kas 2008, 13:33

İleti ZEUS » 17 Arl 2008, 13:22

Sorun aynı, bende silecekleri yeni değiştirmeme rağmen ses kesilmedi.

ZEUS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 06 Kas 2008, 18:26

İleti hetepe » 17 Arl 2008, 13:25

Bu iş için bir de cam cilaları var.Camı parlatıp, ince çizikleri onardığı gibi bir de sileceğin daha kolay kaymasını böylece ses te yapmamasını sağlıyor.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti Bluedays » 17 Arl 2008, 13:54

Peki anlıyorum ki bu işin bir çözümü yok. Sileceklerini değiştirip hala ses duyan arkadaşlar , servise sormadınız mı peki ? Neden hala ses yapıyor diye? Yani servisin bu konudaki görüşü nedir acaba????

Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti hetepe » 17 Arl 2008, 18:27

Silecek kollarında bir eğrilikte olabilir.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti oguz » 17 Arl 2008, 18:33

aracınız hayırlı olsun.sanırım bu butun fabialarda var su sıkacagınız zaman hemen cekip bırakmayın suyu bol fıskırtsınkı sesi bi nevze azaltabilirsiniz.ama sesi kesemessiniz:)


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti mbarman » 17 Arl 2008, 21:26

su kaydırıcı dediğim direk cama uygulanıyor. bir nevi cila. su damlalarının cama yapışmasını engelliyor

ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti ufuk05 » 17 Arl 2008, 23:41

aynı sorun bendede var bosh marka taktım ama ön camdada var arka camdada arka cam iyice felaket gacırdıyo
ufuk05
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Mar 2008, 18:00

İleti femur_28 » 18 Arl 2008, 23:48

Bu ses sadece skoda da değil arkadaşlar benim bundan öncedi renault ve mazda da aynı sesi yapıyordu bu ses yazın sıcaktan kışında soğuktan silecek lastiklerinin sertleşmesinden olmaktadır. Kış aylarında kaloriferi ön cama yönlendiriseniz cam ısındıktan sonra yapmadığını göreceksiniz. Ben öyle yapıyorum problem yok
femur_28
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 29 May 2008, 15:17

Sonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir

cron