LPG fiyat farkı ve, kışlık güncel tüketim

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

LPG fiyat farkı ve, kışlık güncel tüketim

İleti merasity » 02 Oca 2009, 00:55

Arkadaşlar, yeni yılınız hayırlı olsun diyerek başlayayım. dün kayseriden ankaraya geldim. kayseriden çıkmadan önce lpg'yi fulledim (bu arada gaz girişi donmuş, 15-20 dk. buz kırmaya uğraştık) 1,59 ytl den aldım. ankara lalahan'a girdiğimde lpg kırmızı yaktı, opetten gaz aldım, 1,39 ytl ye. çok şaşırdım, bu kadar fark olur mu diye, kayserideki fiyatlara çok sinirlendim.
bu arada, kayseride gaz aldığımda hesapladım, şehir içi 0,160 ytl, ankarada gaz aldığımda hesapladım, şehir dışı (ort 100 km hızla) 0,133 ytl yakmış

tüketimler nası arkadaşlar???
 
merasity
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Kas 2008, 01:18

İleti sonertevfik » 02 Oca 2009, 02:10

Hemşerim ben, 1.3 mpi (LPG'de) motorlu Felicia ile İstanbul'dan Ankara'ya km'de 0,127 kuruş yakıt tükettim... Malum Kayseri'de havanın soğuk olması da ve kullandığın lpg'nin kalitesi ve kullandığın devir aralığı da etkili olabilir... Ben 120 km sabit hız / 3500 sabit devir ile 0,127 kuruş yakıt harcadım... aracım 2000 model mpi Felicia... (sıralı sistem)  Unutmadan birde senin aracının lastik ebatları da benimkinden farklı... Benim lastikler 165 mm (taban) seninkiler 185 mm olabilir... 
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti merasity » 06 Oca 2009, 01:45

evet kurban, lastikler 185. bu arada, kayseriye geri döndüm, baya bi iyi yakmış araba. kayseri ankara git gel 660 km, ankarada da 140 km yaptım, 800 km. alınan gaz toplam 92 ytl. yani 0,115 tl/km.

Nası arkadaşlar?
merasity
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Kas 2008, 01:18

İleti sonertevfik » 06 Oca 2009, 03:44

Çok iyi hemşerim ben de Konya'ya gittim geçen bayramda 1460 km yol yaptım, 186 liralık gaz aldım benim km'dede 0,127 tl'ye geliyor... Senin değerin daha ekonomik...  (KONUMUZ DIŞINDA AMA AKLIMA GELDİ DE GECE VAKTİ, PAYLAŞMAK İSTEDİM... KAYSERİLİYE SORMUŞLAR 2 KERE 2 KAÇ EDER DİYE? EFSANEVİ CEVABI VERMİŞ KAYSERİLİ : ALIRKENMİ? YOKSA SATARKENMİ? LOLLOLLOL
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti merasity » 06 Oca 2009, 11:18

araç az yakınca çok mutlu oluyo insan. güzel bişi gerçekten.
kayseride öyle gerçekten, iş ticaret olunca çarpım tablosu bile değişir. ben yozgatlıyım yalnız. :)
merasity
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Kas 2008, 01:18


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir