Fabia yalıtım

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia yalıtım

İleti muca » 04 Oca 2009, 14:53

edit
 
Kullanıcı avatarı
muca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 14 Arl 2008, 01:49

İleti muca » 05 Oca 2009, 01:05

[quote="irfant"] B sınıfı olup da içeri motor-yol sesi almayan araç yok, bunu desibel ölçülerek yapılan bir testte okumuştum. TDI Polo ile TDI Fabia aynı desibelde motor sesi alıyor içeri, teste göre. Bu sınıf böyle...

 


Bulursam linkini koyarım.


 


En çok da milyarlar verip, aracı bir kere bile yolda test etmeden alanlara yanarım.  LOL
[/QUOTE]

evvet. ben de kendime yanıyorum.:) sana sonuna kadar katılıyorum sevgili irfant... mutlaka yol testi yapıp almak lazım aracı ne desen haklısın

Ama olsun eşim memnun benim teselliim bu

ama işin kötü olanı aracı aldıktan sonra gidip aynı sınıf ve aynı üreticinin diğer bir markasını testetmiş olmam beni üzüyor.Keşke test etmese idim... o zaman daha çabuk kabullenirdim belki.

SKODA FABİA CLASSİC VERSİYON İÇİN İZOLASYOL/YALITIM İNCELEMESİ
eşime aldığım araç 1.2 classic plus
lastikler Pirelli Turanza ER300(kendi sitesinde en az ses düzeyi diyor:)
ancak aracı incelediğimde "izolasyon fakiri dememe neden olacak eksikleri sıralayayım: arka bagaj kısmı sadece bir halı ile kaplı, çamurlukları bagaj içinden kaplayan plastiklerin altından metal kaporta aksamı net olarak kıpkırmızı görünüyor.
arka koltukları yatırdığımda SKODA sağolsun halı döşemenin altına yalandan bir keçe benzeri kalınlığı 0.5cm yi bile bulmayan bir kaplama yapmış gerisi yine kaporta aksamı zemin halısının altı aynen devam,
kapı çerçevesinde kullanılan plastik aksam(conta) pekçok ucuz aracın kullandığı cinsten bile değil. Malum bu contalar bir yuvarlak içi boş oluk ve çevresinde kapı kapandığında su sızmasın diye bir kanaldan oluşur. Skodanın kullandığı bu contanın bir içi boş plastik oluğu yok, yarısını kesip diğer yarısını sanırım başka araçlara takmış:)
Gövde contası OK standart conta gibi ancak hacmen ince bir malzeme. dolayısı ile bu unsurlarla ben yağmurlu yolda giderken alttan akan suyu yandan geçen kamyonu, otomobili çokk rahatlıkla duyuyorum.

Motor kaputunu kaldırınca eski fabialarda olan fakat yeni kasada olmayan motor bloğunun üzerini kapatan plastik kapak yok, kaputta kaputu koruyan keçe yok, Motorun sürücüye bakan tarafındaki gövde bölümünde yine standart bir kaplama ( sanırım 2-3mm dir kalınlığı) vardolayısı ile o 3 silindirli aracın gümbürtülü ilk çalışması (TDI olanı gibi wrooom wrooom geliyor ama zamanla azalıyor, gaza yüklendiğinizde __belki pekçok gencin hoşuna gider ama beni rahatsız etti) BEN BURADAYIIIIIIM diye bağıran motor sesini kabine direk iletiyor.

Yeni IBIZA nın kaputunu kaldırdığınızda bariz farkı zaten göz hissediyor doğal olarakta motor sesi (1.2 12V 70 bg fabiadaki aynı motor) kabine bu kadar dolmuyor. Arka bagaj bölmesinde kullanılan kaplama altı keçeler adam gibi keçe hemen hissediliyor. Koltuğu kaldırmadım eminim orasıda iyi izoledir hakeza yol seside maalesef fabia kadar yok

şimdi yeniden özet olacak ama fabia classic versiyonu ( elegance de bagajı inceledim o daha farklı kaplamaya sahip ama yine ıbıza kadar göze değmiyor)ressmen arabanın altsınıf araç , tata veya dacia veya vb araçlarla belkide lada aynı kaliteye itiyor. benim gözümde

Sağlamlık, yol tutuş iç hacim vb diğer unsurları seve seve bahsedemiyorum bile bu konuda

Kullanıcı avatarı
muca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 14 Arl 2008, 01:49

İleti Öner » 05 Oca 2009, 02:20

aynı araç bende de var ama yalıtımından gayet memnunum. (kış lastiklerini takınca iş değişiyor tabi)
Öner
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 Oca 2008, 18:58

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 19 misafir