termostatı söktük...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

termostatı söktük...

İleti xavi » 08 Oca 2009, 02:02

bugün hararet göstergesindeki dengesizliklerden dolayı özel servise gittim. termostattan olabilir dediler, söktüler termostat bozulup dağılmış. termostatın içerisinde serçe parmağı büyüklüğünde altın renkli bi parça var. termostatın mekanızmasını o parça harekete geçiriyormuş. ustayla beraber ısıtarak kontol ettik, arızalı. açılıyo fakat kapanmıyo. her neyse yenisi için sipariş verdiler. 2-3 gün sonra gelecek. bu arada termostatı içerisinde mekanizması olmadan geri taktılar. ilginç tarafıda burası, arabanın termostat mekanizması yok, fakat arabayı çalıştırdıktan 7-8 dak sonra hararet 90'na ulaşıyor. gösterdeki düzensizklikten (90'dayken durdurup bi daha çalıştırınca 40 düşüyor, sonra aniden gene 90'a çıkıyordu) eser yok. kaloriferin ısıtmama problemi de bitti... Confused
Confusedbu arada termostatın sadece içerisindeki mekanizma orjinal 80 lira (kargo masrafı ve kazık dahil)
 
xavi
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Ekm 2008, 18:36

İleti demirhan » 08 Oca 2009, 02:17

bir ara doğanlarda vardı acık termostat kapalı termostat diye herhalde mekanizma sökülünce siziin termostatta oldu acık termostat
demirhan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Kas 2006, 10:55

İleti yonetici » 08 Oca 2009, 02:22

Termostat 30 lira civarında birşey 80 lira çok para.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti xavi » 08 Oca 2009, 02:27

[quote="?"]Termostat 30 lira civarında birşey 80 lira çok para. [/QUOTE]
Uyarınız için teşekkür ederim. dediğiniz gibi 30-40'a bulabileceğim bi adres telefon varsa iptal ettireyim siparişi, kendim alır götürürüm termostatı.
Angry
Angryaracım 2004 fabia 1.2. aracın 1.2 olması fiyatı değiştirir mi yoksa kazık, benim tahmin ettiğimden baya fazla mı? (ben 20 lira falan diye düşünmüştüm kazığı)
xavi
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Ekm 2008, 18:36

İleti yonetici » 08 Oca 2009, 02:42

1.4 Fabia için bu var http://www.otostart.com/index.php?optio ... runid=1891 1.2 fabia içinde termostat 80 lira olmaz en fazla 30 olur 40 olur
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti xavi » 08 Oca 2009, 03:04

daha önceki konularda da buldum benim termostat fiyatını. o zaman 52 ytl+kdv yazmış arkadaşlar.
xavi
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Ekm 2008, 18:36

İleti BaTeRRiiSStt » 08 Oca 2009, 10:08

Bursada eski garajın orda yapıkredi bankası var bılırsın.. hemen karşı aralığında skoda orjinal ve yan sanayi parçalarını satan bır yer var.Adı tam olarak aklıma gelmıyor oraya fiyat sorabılırsın..YEtkili servisede fiyat sordumu ??
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti kale » 09 Oca 2009, 00:47

ara parsan otoyu sor kaç para heryere kargoluyorlar
kale
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 09 Şub 2008, 14:52

İleti kadir_ » 09 Oca 2009, 01:37

parsan var skopar var ordan öğrenderim
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti xavi » 10 Oca 2009, 03:19

teşekkür edrim arkadaşlar, parsanoto'dan ve bursadaki yetkili bayiden fiyat aldım. komple orjinal termostat (yetkili bayi):112 lira   -----  bana gerekli olan termostatın iç parçası orjinal (parsanoto):35 lira+kdv...
Arkadaşlar herhangi bi parça lazım olursa mutlaka parsanoto'ya da bi sorun...
xavi
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Ekm 2008, 18:36


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir