Fabia II eksiler artılar(sizde ekleyiniz)

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia II eksiler artılar(sizde ekleyiniz)

İleti muca » 25 Oca 2009, 03:51

Selamlar sevgili Skoda dostları
 

kendimce bir donanım/ekipman incelemesi yaptım.  Fabia'mızdaki eksi ve artıları sıraladım Siz ne dersiniz?

 

Artıları


1. Debriyaj, gaz pedalı = hidrolik kolay kullanım
2. Her iki ön camın da sıkışma önleyici olması (ama ilk sıkışmadan sonra çalışmaması olabildiğince gürültülü kapansada)
3. Pahalı lastiklerle donatılmış olması (pirelli, dunlop benim gördüklerim)
5. nispeten atak motoru( 1.2 olmasına göre) canlı olması
6. Nispeten sakin kullanımla (pek çok 1.3 motorlu, daha konforlu araçlar kadar yakıyor ) yakıtı ekonomik kullanması
7.Gereksizmiş gibi düşünülsede geri vites takıldığında iç havalanmanın devreye girerek geri geri gidişte egzost gazının kabine girişini engellemesi
8.fena sayılmayacak müzik tertibatı( hıza duyarlı olmasada)

9- Geniş iç hacim ( sınıfındaki araçlarda hemen hemen 1 gömlek üst gibi arka diz mesafesi)

10-jeep kullanıyormuş havası veren yüksek konumlandırılmış (rahatsız edici olsada bu gün binen arkadaşlar sevdi ebnsevmedim)
11-arka koltuklarda baş mesafesi yeterli

 

Evet FABİA II nin eksileri nelerdir??? almayı düşünen arkadaşlara

1. Fren ( en önemli güvenlik donanımıdır) yetersiz_uzun durma mesafesi
2. Yalıtım( en önemli konfor donanımıdır) yetersiz_gürültüye hazır olun
3. Süspansiyon( en önemli konfor donanımı benim için)  ÇOooK sert__hoppacık zıppacık gidiyoruz accık bozuk yollarda__
En ufak taşları bile atlamadan kabine yansıtır, en ince yol çzigilerini bile hissedersiniz,
4.fiyat( YÜKSEK) üst sınıf araç alınabilir bu fiyata
5. KONFOR ( yetersiz) eksikleri çok_

6. elektronik ön camlar( aman yarabbi camı kaldırmak için dozer motorumu kullanmışlar bu ne gürültü?)
7. Ön konsöl e bastırmayın sakın (!) kırılabilir.

Cam ile birleştiği yerde neden aralık biryer bıraktılarsa anlayamadım Motor sesinin kabine dolması için sanırım. Özel bir donanım

8. Torpido(?????????) aman allahım classic plus versiyonunda Hani  kitapcığında kaybolacaksınız çok cep ve boş yer var diyor ya??? alla allaaa bizim araca sadece 1/3 torpido koymuşlar sanırım:
 
Kullanıcı avatarı
muca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 14 Arl 2008, 01:49

İleti Koray » 25 Oca 2009, 13:10

oysa ki tanıtımda, kabin olsun dış tasarım olsun ne kadar güzel duran bir araç. yaygınlaşmamasının nedenleri de bunlar sanırım
Koray
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 12 May 2007, 16:02

İleti mygokhan » 25 Oca 2009, 13:30

8.fena sayılmayacak müzik tertibatı( hıza duyarlı olmasada)

FabiaII ve Roomster'da müzik sistemi hıza duyarlıdır..Wink
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti RAZOR10 » 25 Oca 2009, 14:02

ooo -ler +ları götürmüş nerdeyse..
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti umt_d » 25 Oca 2009, 14:55

artılar ve eksiler kişilere göre değişir arkadş yazdı diye eksileri bunlar değildir
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti mygokhan » 25 Oca 2009, 15:03

Kişiye göre beklentiler değişir.O yüzden sizin "-" niz, bizim "+" mızdır..

Bana göre fabiaII 'de çok fazla eksi yön yok.Tabi classic donanım dışında..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti RAZOR10 » 25 Oca 2009, 16:34

[quote="mygokhan"]Kişiye göre beklentiler değişir.O yüzden sizin "-" niz, bizim "+" mızdır..

Bana göre fabiaII 'de çok fazla eksi yön yok.Tabi classic donanım dışında..
[/QUOTE]
 

. Fren ( en önemli güvenlik donanımıdır) yetersiz_uzun durma mesafesi
2. Yalıtım( en önemli konfor donanımıdır) yetersiz_gürültüye hazır olun
3. Süspansiyon( en önemli konfor donanımı benim için)  ÇOooK sert__hoppacık zıppacık gidiyoruz accık bozuk yollarda__
En ufak taşları bile atlamadan kabine yansıtır, en ince yol çzigilerini bile hissedersiniz,
4.fiyat( YÜKSEK) üst sınıf araç alınabilir bu fiyata
5. KONFOR ( yetersiz) eksikleri çok_
6. elektronik ön camlar( aman yarabbi camı kaldırmak için dozer motorumu kullanmışlar bu ne gürültü?)
7. Ön konsöl e bastırmayın sakın (!) kırılabilir.

Cam ile birleştiği yerde neden aralık biryer bıraktılarsa anlayamadım Motor sesinin kabine dolması için sanırım. Özel bir donanım

8. Torpido(?????????) aman allahım classic plus versiyonunda Hani  kitapcığında kaybolacaksınız çok cep ve boş yer var diyor ya??? alla allaaa bizim araca sadece 1/3 torpido koymuşlar sanırım:

 

 

bunlar nasıl sizin + nız olabilir onu pek anlıyamadım??
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti mygokhan » 25 Oca 2009, 17:23

[quote="RAZOR10"][quote="mygokhan"]Kişiye göre beklentiler değişir.O yüzden sizin "-" niz, bizim "+" mızdır..

Bana göre fabiaII 'de çok fazla eksi yön yok.Tabi classic donanım dışında..
[/QUOTE]
 

. Fren ( en önemli güvenlik donanımıdır) yetersiz_uzun durma mesafesi
2. Yalıtım( en önemli konfor donanımıdır) yetersiz_gürültüye hazır olun
3. Süspansiyon( en önemli konfor donanımı benim için)  ÇOooK sert__hoppacık zıppacık gidiyoruz accık bozuk yollarda__
En ufak taşları bile atlamadan kabine yansıtır, en ince yol çzigilerini bile hissedersiniz,
4.fiyat( YÜKSEK) üst sınıf araç alınabilir bu fiyata
5. KONFOR ( yetersiz) eksikleri çok_
6. elektronik ön camlar( aman yarabbi camı kaldırmak için dozer motorumu kullanmışlar bu ne gürültü?)
7. Ön konsöl e bastırmayın sakın (!) kırılabilir.

Cam ile birleştiği yerde neden aralık biryer bıraktılarsa anlayamadım Motor sesinin kabine dolması için sanırım. Özel bir donanım

8. Torpido(?????????) aman allahım classic plus versiyonunda Hani  kitapcığında kaybolacaksınız çok cep ve boş yer var diyor ya??? alla allaaa bizim araca sadece 1/3 torpido koymuşlar sanırım:

 

 

bunlar nasıl sizin + nız olabilir onu pek anlıyamadım??
[/QUOTE]

Genelleme yapmak istemişimdir.Zira elbette tüm eksileri kastetmedim..
Ama bu sınıfta en baz donanımda hangi markada bu sorunlar yokki?Bunları eksi olarak nitelendirmekte tam anlamıyla doğru değil..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti RAZOR10 » 25 Oca 2009, 20:07

bugun 0 km en baz model bi fabianın fiyatı 22-23 civarlarında(ki araçta hiç bişey yok) o paraya daha donanımlı 0 km bi araç alınabilir. ben yüce otoya da gittim.satış personelinin dawranışları bi cins. araçlar hakkında çok fazla bilgi sahibi deiller. indirime yanaşmıyolar,yani 96 yılından beri skoda ya biniyorum. 2 faworit bi 1 felicia.. en sonunda skoda ya bakış açım deişti.

Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti feliciaZK » 25 Oca 2009, 23:43

HER ŞEYE RAĞMEN SKODA KENDİ SINIFINDA YADA FİYATINDAKİ ARAÇLARA GÖRE İYİDİR
SKODA AŞKI BİTMEZ
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti crash » 26 Oca 2009, 02:01

Fabia II' nin alınabilecek donanım seviyesi ambiante ve elegancedır.Parasının hakkını veriyorlar bence.Ambiantede gıcık olduğum tek şey mercekli farın olmaması.Donanım olarak baya dolu bir araç.ABS, 4 airbag, maxi-dot, 4 cam otomatik, klima, çift renk kabin, lastik basınç sensörü, alaşım jantlar.Daha ne olsun :)
crash
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Mar 2007, 22:02

İleti muca » 26 Oca 2009, 02:27

[quote="crash"]Fabia II' nin alınabilecek donanım seviyesi ambiante ve elegancedır.Parasının hakkını veriyorlar bence.Ambiantede gıcık olduğum tek şey mercekli farın olmaması.Donanım olarak baya dolu bir araç.ABS, 4 airbag, maxi-dot, 4 cam otomatik, klima, çift renk kabin, lastik basınç sensörü, alaşım jantlar.Daha ne olsun :)[/QUOTE]
 

hocam iyi diyorsunda indirimli nakit anahtar teslim fiyatı OPAK renk 2 yıl garanti




Liste fiyatı 38.257  den indirimki fiyatı 32.664 e

Seat :LEON 1.6 lt 102 hp Style, 35.000


  • COROLLA Sedan metalik renk 3+2 yıl garanti


  • 1.6 VVT-i  34.000 TL

  • Yukarıdakiler sadece örnek__





    Yani ne desem aklıma gelmediki. şaşırdım doğrusu; Aynı süspansiyon, aynı kaporta ,aynı firenler,pekçok şeyi aynı. yani konfor paketi dediklerin iyide KONFORU??(bilmediğim için hani yol ve motor sesiya benim sıkıntım) 23.585+ikinci el bir araba fiyatı= elegance oluyor:) garip hesap ne dersen haklısın:)
    oparay allaaaahh neler alınır. ne dersiniz?
    Kullanıcı avatarı
    muca
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 1
    Kayıt: 14 Arl 2008, 01:49

    İleti ozzgurr » 26 Oca 2009, 12:32

    evet eksi yönleri de her araçda oldugu gibi var ama eksisi artısı bu meret bağımlılık yapıyo işte  ilk sürüşte aşka inananlardanım aracımı degiştim fabia 2 classic oldugu için ama ona ragman gene de içimde acaba elegance bir fabia2 mi diye düşünüyorum Smile
    ozzgurr
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 24 Kas 2007, 02:02

    İleti irfant » 26 Oca 2009, 14:28

    [quote="mygokhan"]

    FabiaII ve Roomster'da müzik sistemi hıza duyarlıdır..Wink
    [/QUOTE]
     

    Aynen öyle, baz modelde bile. Dance CD-çalar'da Gala özelliği mevcuttur, hıza duyarlıdır, artış hızı oranını bile menüden ayarlayabilirsin.
    irfant
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 01 May 2006, 15:25
    Nereden: İstanbul (And.)
    Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

    İleti muca » 26 Oca 2009, 15:34

    [quote="irfant"][quote="mygokhan"]

    FabiaII ve Roomster'da müzik sistemi hıza duyarlıdır..Wink
    [/QUOTE]
     

    Aynen öyle, baz modelde bile. Dance CD-çalar'da Gala özelliği mevcuttur, hıza duyarlıdır, artış hızı oranını bile menüden ayarlayabilirsin.
    [/QUOTE]
     

    e güzel o zaman ama bi eve gidince araştırayım Kitapcığını okurken öyle bişey görmedim, (DANCE or CITY diye bir bölüm vardı ama emin olun şimdi hatırlamadım:)

    ilk iş bakmak olacak

     

    birde arka kapılara orijinal kolonlar alıp ekletsek nasıl olur Yapan varmı fabia 2 de
    Kullanıcı avatarı
    muca
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 1
    Kayıt: 14 Arl 2008, 01:49

    İleti ozzgurr » 26 Oca 2009, 20:37

    evet hıza duyarlı klasik modelde bile vardıSmile birde trafik  özelligimi öyle bişey vardı körüde tünelde benzin istasyonuda filan bazen yazılar geliyodu ekrana
    ozzgurr
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 24 Kas 2007, 02:02

    İleti hakanerdogan » 26 Oca 2009, 21:31

    [quote="ozzgurr"]evet hıza duyarlı klasik modelde bile vardıSmile birde trafik  özelligimi öyle bişey vardı körüde tünelde benzin istasyonuda filan bazen yazılar geliyodu ekrana[/QUOTE]

    TP özelliği diye bir şeyde var, acil, önemli, gerekli şeyleri sizin o anda dinlediğiniz şeyi kesip veriyor, ama TR de bu tarz bi alt yapı var mı bilmiyorum, 3 yıldır kullanıyorum hiç öle bişey olmadı LOL
    hakanerdogan
    ELEGANCE
    ELEGANCE
     
    İleti: 1297
    Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

    İleti crash » 26 Oca 2009, 21:38

    Benim arabadada var TP ama bende şuana kadar bişey görmedim henüz :)
    crash
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 04 Mar 2007, 22:02

    Sonraki

    Fabia



    Kimler çevrimiçi

    Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir