Ufak Bir Kaza

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Ufak Bir Kaza

İleti mentor » 20 Şub 2009, 15:50

merhabalar ufak bir direksiyon hatası ve yağışlı kaygan yolda spin atan fabi kaldırım taşlarına tosladıOuch. ön ve arkada yani gövdede hasar yok, sol kapı altında ezilme var. konuyla ilgili arkadaşlar sizce ne kadar masraf tutar ve onarım süresi uzun olurmu hasar ciddi gözüküyormu.tesekkürler herkese kazasız sürüşler.


http://img27.imageshack.us/my.php?image=grnt001uu7.jpg

http://img21.imageshack.us/my.php?image=grnt006gh3.jpg

http://img21.imageshack.us/my.php?image=grnt007zm7.jpg




 
Fabia Classic Plus 1.4 TDI 2008
mentor
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 26 Mar 2008, 01:57
Nereden: Çanakkale
Arabanız: Fabia Classic Plus TDİ

İleti GOKHAN ERTEMİN » 20 Şub 2009, 16:24

[quote="mentor"]merhabalar ufak bir direksiyon hatası ve yağışlı kaygan yolda spin atan fabi kaldırım taşlarına tosladıOuch. ön ve arkada yani gövdede hasar yok, sol kapı altında ezilme var. konuyla ilgili arkadaşlar sizce ne kadar masraf tutar ve onarım süresi uzun olurmu hasar ciddi gözüküyormu.tesekkürler herkese kazasız sürüşler.


http://img27.imageshack.us/my.php?image=grnt001uu7.jpg

http://img21.imageshack.us/my.php?image=grnt006gh3.jpg

http://img21.imageshack.us/my.php?image=grnt007zm7.jpg




[/QUOTE]
 

GEÇMİŞ OLSUN   ANLADIĞIM KADARIYLA  KALDRIMN ÖBÜR YANINA  GEÇTİĞİNİZE GÖRE  BİRAZ SÜRATİYMİŞSİNİZ GİBİ GELDİ BANA .  BİLDİĞİM KADARIYLA  ÖNDEN ÇEKİŞLİ ARAÇLARDA YAĞIŞLI HAVALARDA  BİRAZ GAZ VERİNCE VE YERE İLK DÜŞEN HAVADAKİ TOZLU YAĞMUR YOLU KAYGANLAŞTIRIR VE  ARAÇ PATİNAJ ÇEKER  BİRDEN BİRE  SERT KAYGAN OLAMAYAN ZEMİNE GİRİNCE DE  FIRLAR  O ZAMAN YO KAYGANSA  TUTAMABİLİRSİN. BU YÜZDEN  İLERDE  DAHA DİKATLİ OLMANIZI  TAVSİYE EDECEĞİM. ALLAHTAN SİZE BİR ŞEY OLMAMIŞ.

 

HASARA GELİNCE  BİR TAMİRCİYE SORARSANIZ  ALLTAKİ HASARI DAGÖRÜPBİR FİKİR  VEREBİLİR DERİM   KASKONOZ  VARSA PROBLEM YOK  .

TEKRAR  GEÇMİŞ OLSUN  BİRAZ  NİMET ABLA  NASİHATİ GİBİ CEVAP OLDU KUSURA  BAKMA 

SELAMLAR  GOKHAN   
GOKHAN ERTEMİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Oca 2009, 16:44

İleti baho06 » 20 Şub 2009, 16:28

dostuım çok geçmiş olsun.kaskoludur herhalde.dirrek servise.bide ricam bundan sora kışın kış lastiği  takman.çok faydası var.
baho06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 20 Oca 2008, 17:21

İleti mentor » 20 Şub 2009, 16:31

tesekkürler, görünüş karşıdan geçtiğimi gösteriyor gibi aslında araba kendi yolunda tam tersine dönüp yana kaydı toparlamaya çalıştım ancak kaldırım taşlarının arası boş olunca hop oraya düştü araç.
Fabia Classic Plus 1.4 TDI 2008
mentor
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 26 Mar 2008, 01:57
Nereden: Çanakkale
Arabanız: Fabia Classic Plus TDİ

İleti mentor » 20 Şub 2009, 16:34

araçta kasko var Smile işlemleri başladı.benim merak ettiğim hasar boyutu ilk günkü durumunu etkileyecek tarzdamı acaba.hani derler eski ayarı tutmaz diye.
Fabia Classic Plus 1.4 TDI 2008
mentor
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 26 Mar 2008, 01:57
Nereden: Çanakkale
Arabanız: Fabia Classic Plus TDİ

İleti mustisahin » 20 Şub 2009, 16:58

kaporta hasarından ziyade, ön düzenle ilgili iyi bir bakım, ustalık gerekli bence,

mustisahin
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 09 Ekm 2007, 16:03

İleti GOKHAN ERTEMİN » 20 Şub 2009, 17:22

[quote="mentor"]tesekkürler, görünüş karşıdan geçtiğimi gösteriyor gibi aslında araba kendi yolunda tam tersine dönüp yana kaydı toparlamaya çalıştım ancak kaldırım taşlarının arası boş olunca hop oraya düştü araç. [/QUOTE]
 

İSTANBUL DA OLSAYDIN  IYIBIR USTA  TAVSITE EDERDIM BOYA VE  KAPORTA KONUSUNDA 

 
GOKHAN ERTEMİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Oca 2009, 16:44

İleti alpino » 20 Şub 2009, 17:41

çok geçmiş olsun dostum.
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti alpino » 20 Şub 2009, 17:42

ya dostum dikkat ettim o yol dümdüz ya. yani öncesinde ve sonrasında da yokuş yoktu diye hatırlıyorum. bişeyden mi kaçmaya çalıştın yoksa makas falan atmayı mı?
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti hakanerdogan » 20 Şub 2009, 18:00

arabanın düzen tutması gerek, kaportayı falan geç, çocuk işi var kaportada ama ön düzen çok önemli, tahrikde orada, alt takım neredeyse komple değişebilir, çok iyi bir işçilik lazım.

geçmiş olsun, Allah tekrarından saklasın.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti mentor » 20 Şub 2009, 18:32

yol düz gibi gözüküyor evet.kavşaktan 50 m.sonrası arabanın döndüğü yer,
kavşak tam viraj, kavşaktaki göbeği dönmeden yol gözükmüyor, tam ışık değişiminde kavşağı biraz hızlı girince kaygan zeminde arka kaydı, sağ sol derken arkayı toplayım dedim baktım yolun kenarında önde park halinde duran pikap gözükünce kaçmak için ikinci direksiyon kırmada tam tur dönüp kaldırıma yapıştım.şans eseri kimseler yoktu, yağış biraz da hıza dikkat etmeyince hata yaptık başını döndürdük fabinin. ön düzen,amortisör,salıncak yerinde sağlam gibi duruyordu, görünürde jant yamulmuş lastik yarılmış ama direksiyo hala dönüyordu kaldırım bitmiş olsaydı o boşluğa düşmeyecekti belki daha hafif kurtaracktı ama bilemiyorum ne sorun çıkacak, aracı bursada yetkili servise aldılar bakalım neler olacak.
Fabia Classic Plus 1.4 TDI 2008
mentor
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 26 Mar 2008, 01:57
Nereden: Çanakkale
Arabanız: Fabia Classic Plus TDİ

İleti hakanerdogan » 20 Şub 2009, 18:46

bende yeni kaza aptım sayılır, arka düzenim iptaldi arka kapı tarafından bi corsa daldı süratle, yolda daire çizdim kayarak. görünürde hiç bişey yok gibi ön düzende, hatta ön tarafta hasar bile yok darbe arkadan geldi, ama arabayı yolda tutmak için direksiyonu 3-4 cm dönük tutuyordum, ön düzende bozuk çıktı ayrıca...
 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti baho06 » 20 Şub 2009, 21:56

kışın kış lastiği kullanılır.tabi oda kaymayacak diye bişey yok.sadece riski azaltıyor
baho06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 20 Oca 2008, 17:21

İleti tolga_kaan_ » 20 Şub 2009, 22:03

öncelikle geçmiş olsun.  bu tip bi kazada  kaportaya bakarak bişey yok denemez.   alttan hasaralmış    aks   ve salıncakta  kesin problem vardır.  darbe yüzünden amortisörün bağlandığı noktada "kule" de de hasar olabilir.  Allahtan kaskon var.  Yetkili servise götürmeni tavsiye ederim. Geçen kaza yapan bi doblomuz vardı anlaşmalı servise götürdük  sonuç berbat    araç 2 farklı renk şu anda.  Kazasız belasız  sürüşler...
tolga_kaan_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 50
Kayıt: 04 Tem 2006, 00:08

İleti Balki, Burak » 20 Şub 2009, 23:10

Arkadasında dediği gibi aks ve salıncakta kesin birşey vardır.Gerisini bilemicem.
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti turuncuklu » 21 Şub 2009, 00:33

  Çok geçmiş olsun.Allah bir daha kaza bela vermesin.
turuncuklu
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ağu 2007, 22:19

İleti mygokhan » 21 Şub 2009, 00:49

Geçmiş olsun..

Kaza hangi ilde oldu? Bursadaki servise getirdiğinizi belirtmişsiniz.Oysaki profilinizde çanakkale yazıyor?

Bursada bozkurt oto ya götürdüler sanırım?
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti hakanerdogan » 21 Şub 2009, 03:57

icabında çukura sert giriyorsun, düzen gidebiliyor bile.

bence gizli masraf açar o, servise sorun ne değişecek n'olacak diye, geçiştirmeye gelmesin.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

Sonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 14 misafir