Fabia ağır bakım

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia ağır bakım

İleti kaya » 22 Şub 2009, 01:26

Arkadaşlar selam,
2001 Fabia 1,4 mpi comfort var bende...Ağır bakımında neler yapılıyor ve ne kadar tutuyor bilen var mı? Bir de bu ağır bakım kaç km olunca yapılmalı? Yardımcı olursanız sevinirim. Tşk
 
kaya
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 16 Tem 2008, 23:53

İleti alpko » 22 Şub 2009, 01:30

agir bakim derken??  90.000 bakimi mi?
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti alpko » 22 Şub 2009, 01:31

Agir bakim derken? 90.000 bakimi mi?
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti kaya » 22 Şub 2009, 02:55

Evet evet aynen
kaya
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 16 Tem 2008, 23:53

İleti alpko » 22 Şub 2009, 02:58

[quote="kaya"]Evet evet aynen[/QUOTE]

trigger set olarak degisiyor..
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti FabiaComfort » 22 Şub 2009, 03:43

[quote="alpko"]
[quote="kaya"]Evet evet aynen[/QUOTE]

trigger set olarak degisiyor..
[/QUOTE]

Bende de aynı araç var ama mpi motorlu araçlarda triger kayışı yerine zinciri var ve  90.000'de falan da kolay kolay değişmesi gerekmiyor. Yapılacak işlemler yağ değişimi, yağ-hava-polen filtreleri değişimi, buji değişimi ve gerekirse disk ve balataların değişimidir (tabi aracın bildiğiniz ve şikayet ettiğiniz başka bir sorunu yoksa). Tahmini olarak da saydıklarımın hepsi yapılırsa 250-300 civarı tutar. Triger zinciri hariç. Zannetmiyorum ama onun da değişimi gerekirse 80-100 civarı bir şey tutar.
FabiaComfort
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 24 Oca 2009, 22:26

İleti sanitabey » 22 Şub 2009, 04:55

ben izmirde yaptırcam 280 tl fiyat çıkardılar.eksantrik zinciri yağ yağ filtresi hava fil.buji 4 tekerlek fren ve boğaz kelebeği temizliği
sanitabey
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Oca 2008, 01:31

İleti alpko » 22 Şub 2009, 12:41

[quote="FabiaComfort"]

[quote="alpko"]
[quote="kaya"]Evet evet aynen[/QUOTE]

trigger set olarak degisiyor..
[/QUOTE]

Bende de aynı araç var ama mpi motorlu araçlarda triger kayışı yerine zinciri var ve  90.000'de falan da kolay kolay değişmesi gerekmiyor. Yapılacak işlemler yağ değişimi, yağ-hava-polen filtreleri değişimi, buji değişimi ve gerekirse disk ve balataların değişimidir (tabi aracın bildiğiniz ve şikayet ettiğiniz başka bir sorunu yoksa). Tahmini olarak da saydıklarımın hepsi yapılırsa 250-300 civarı tutar. Triger zinciri hariç. Zannetmiyorum ama onun da değişimi gerekirse 80-100 civarı bir şey tutar.
[/QUOTE]

benim  bildigim MPI`lerde degil de, 1,2`ler de zincir var onlarda trigger olayi yok diye biliyordum ama emin edgilim, servise sormaniz iyi olur..
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti lazianke » 22 Şub 2009, 13:28

zinciriniz ses yapmıyorsa değişimi gerekmez diye biliyorum...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir