Fabia Orjinal CD çalar.

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia Orjinal CD çalar.

İleti toGah » 18 Tem 2007, 18:49

ya yetkili servisler diye hertürlü insanları sömürüyorlar tamam garantisi var ama dışarda özel servistede taktırdığınız parçanın garantisi var.. yerim yetkili servisi.
 
toGah
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Şub 2007, 12:30

İleti AV-2006 » 18 Tem 2007, 19:07

Güven,Hakan,Hamza üçünüzede yürekten katılıyorum.

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti guvenxoca » 18 Tem 2007, 19:35

birde bu yetkili servisler birleşmişler utanmadan televizyondan reklam yapıyorlar yok arabanız güvende diye....
cüzdan güvende değil onu ne yapıcaz????LOLLOL
guvenxoca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2007, 23:24

İleti zacman » 18 Tem 2007, 21:17

dur dur bende yazayım ama olmaz neyse. daha adamlar CC'nin nasıl takılacağını bilmiyor erzurum servis..bu kadar net..söylüyorum yaaa..kursa gönderin onları kursa valla bilmiyorlar yaaa...
HADİ kursa kursa...
zacman
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2007, 22:47

İleti ahmetva » 18 Tem 2007, 22:19

Araçtaki soruna kafanız yatmıyorsa hemen düdüklerler. Bende serviste aracımı terk etmem. yağı suyu için de servise gitmem. yağ 60 ytl işçilik 15 ytl bu nasıl iş.
ahmetva
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 May 2007, 23:57

İleti guvenxoca » 18 Tem 2007, 22:24

[quote="ahmetva"]Araçtaki soruna kafanız yatmıyorsa hemen düdüklerler. Bende serviste aracımı terk etmem. yağı suyu için de servise gitmem. yağ 60 ytl işçilik 15 ytl bu nasıl iş.[/QUOTE]
 

bende bunu anlamıyorum,benzinliklerde bile yağ aldığın zaman ücretsiz değişim yapıyorlar serviste dünyanın parasını ver,aslında serviste de yağ değişimi ücretsiz olabilir değilmiLOL
guvenxoca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2007, 23:24

İleti AV-2006 » 18 Tem 2007, 23:30

[quote="guvenxoca"][quote="ahmetva"]Araçtaki soruna kafanız yatmıyorsa hemen düdüklerler. Bende serviste aracımı terk etmem. yağı suyu için de servise gitmem. yağ 60 ytl işçilik 15 ytl bu nasıl iş.[/QUOTE]
 

bende bunu anlamıyorum,benzinliklerde bile yağ aldığın zaman ücretsiz değişim yapıyorlar serviste dünyanın parasını ver,aslında serviste de yağ değişimi ücretsiz olabilir değilmiLOL
[/QUOTE]
 

Ben mecbur gidiyorum.Yağ, yağ filitresi,hava filitresi,polen filitresi değişim yetkili servis işçilik ücreti=46.80ytl.Buyur işte 10dk 'lık iş.Ben parayı kolay kazanmıyorum,canım çıkıyo 46 ytl kazanana kadar.Neyse az kaldı garanti bitsin bunların hepsini kendim yapacak kapasitedeyim evelallah.

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti hakanerdogan » 19 Tem 2007, 03:05



 

 

bu aslında tamamen bir 'kaz yolma' stratejisidir. adamlar diyoki gel skoda al bilmem işte kaç... 2 yıl garantili. yav 2 yaşındaki araba istisnai durumlar haricinde yağdan ve filtreden başka bir şey istemez. ama gidip bunu dışarda yaptırsan da garantisini silerim diyo. yani zannetmeyin ki garanti iyi bir şey. bunu resmen kullanıyorlar. kazık atarak bizde e mecburuz bişi olursa diye seve seve(!) ödetiyorlar. haa ne zaman ki 2 yıl boyunca 50 liralik bakımı 250 liraya yapıp bırakıyorlar, bişi olursa da başının çaresine bak diyorlar. çünkü 2 yaşından sonra nolur nolmaz araba ciddi bi sorun çıkarabilir diyip garanti kalkıyor. haaa noldu? araba sahibini 2 yıl boyunca yoldular, şimdi araba pahalı bi arıza çıkarırsa yolduklarımızı ona ödemeyelim diyorlar....

 

aha işte sömür, kullan, mecbur bırak, yol sende zengin ol!!!
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti SUPERB38 » 19 Tem 2007, 11:34

ARKADAŞLAR BELKİ BİR YERE KADAR HAKLI OLABİLİRSİNİZ AMA BU FİYATLARIDA BİZ BELİRLEMİYORUZ PAKET PROĞRAM KULLANIYORUZ VE BU FİYATLAR BELİRLİ ZAMANLARDA YÜCE AUTO TARAFINDAN GÜNCELLENİYOR VE BİZ MÜŞTERİYİ KAYBETMEMEK İÇİN ELİMİZDEN GELENİ YAPIYORUZ İSKONTO TAKSİT VS.BU KADAR KÖTÜ DÜŞÜNMEYELİM VEDE GENELLEME YAPMAYALIMUnhappyUnhappy
SUPERB38
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Tem 2007, 14:54

İleti guvenxoca » 19 Tem 2007, 11:46

[quote="SUPERB38"]ARKADAŞLAR BELKİ BİR YERE KADAR HAKLI OLABİLİRSİNİZ AMA BU FİYATLARIDA BİZ BELİRLEMİYORUZ PAKET PROĞRAM KULLANIYORUZ VE BU FİYATLAR BELİRLİ ZAMANLARDA YÜCE AUTO TARAFINDAN GÜNCELLENİYOR VE BİZ MÜŞTERİYİ KAYBETMEMEK İÇİN ELİMİZDEN GELENİ YAPIYORUZ İSKONTO TAKSİT VS.BU KADAR KÖTÜ DÜŞÜNMEYELİM VEDE GENELLEME YAPMAYALIMUnhappyUnhappy[/QUOTE]
 

 

tabi belki siz iyi bir servissinizdir bilemiyorum ama genel olarak yetkili servisler hem ekonomik yönden hemde teknik yönden (ki en kötüsü bu bence) çok kötüler siz bu şikayetleri üst mercilere iletmiyormusunuz ???

benim bir önceki sayfada yazdıklarımızı okudunuzmu???
guvenxoca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2007, 23:24

İleti toGah » 19 Tem 2007, 11:46

biz kötü düşünmek taraftarı değiliz şu forudakilerin hepsi araçlarına özen gösteren insanlar bunlarda yetkili servislerde hizmet görmek ister ama yetkili servislerde fiyatlar çok uçuk olduğu için gidemiyor.
 

örneğin size bir parça fiyatı öğrenmenizi rica edeceğim şuanda arıyorum o parçayı..

 

2001 fabia elegance 101hp 1.Lambda Sensörü AUB motor
toGah
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Şub 2007, 12:30

İleti SUPERB38 » 19 Tem 2007, 12:00

LAMBDA SENSÖRÜ ORTALAMA FİYAT 250 YTL AMA AYNI ARIZA TEKRAR VERİRSE BİZ ÜCRETSİZ TEKRAR DEĞİŞTİRİYORUZ BUNU UNUTMAYALIM
 

EVET YUKARDA YAZDIKLARINIZI OKUDUM AMA BİZİM USTALARIMIZ DÜZENLİ OLARAK YÜCE AUTONUN DÜZENLEDİĞİ EĞİTİMLERE KATILIYORLAR VE ÇOK YARARLI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM BELKİ SİZİN DEDİĞİNİZ SERVİS MASRAFI FAZLA OLUNCA GÖNDERMEK İSTEMEMİŞLERDİR EĞİTİM MASRAFLARINI BİZ KARŞILIYORUZ ÇÜNKÜ ÜSTELİK BURDAKİ BAZI MESLEK OKULLARINDA EĞİTİMLER OLUYOR BELKİ DUYMUŞUNUZDUR BİZ ORALARADA GÖNDERİYORUZ MESELA GEÇEN GÜN KLİMA EĞİTİMLERİNE KATILDILAR AYRIYETTEN YÜCE AUTO MEKANİK İLE İLGİLİ EĞİTİM CDLERİ GÖNDERİYOR ORDANDA YARARLANIYORUZ UMARIM SİZE YETERİNCE AÇIK OLMUŞUMDUR
SUPERB38
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Tem 2007, 14:54

İleti irfant » 19 Tem 2007, 12:06

[quote="SUPERB38"]LAMBDA SENSÖRÜ ORTALAMA FİYAT 250 YTL AMA AYNI ARIZA TEKRAR VERİRSE BİZ ÜCRETSİZ TEKRAR DEĞİŞTİRİYORUZ BUNU UNUTMAYALIM
 

EVET YUKARDA YAZDIKLARINIZI OKUDUM AMA BİZİM USTALARIMIZ DÜZENLİ OLARAK YÜCE AUTONUN DÜZENLEDİĞİ EĞİTİMLERE KATILIYORLAR VE ÇOK YARARLI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM BELKİ SİZİN DEDİĞİNİZ SERVİS MASRAFI FAZLA OLUNCA GÖNDERMEK İSTEMEMİŞLERDİR EĞİTİM MASRAFLARINI BİZ KARŞILIYORUZ ÇÜNKÜ ÜSTELİK BURDAKİ BAZI MESLEK OKULLARINDA EĞİTİMLER OLUYOR BELKİ DUYMUŞUNUZDUR BİZ ORALARADA GÖNDERİYORUZ MESELA GEÇEN GÜN KLİMA EĞİTİMLERİNE KATILDILAR AYRIYETTEN YÜCE AUTO MEKANİK İLE İLGİLİ EĞİTİM CDLERİ GÖNDERİYOR ORDANDA YARARLANIYORUZ UMARIM SİZE YETERİNCE AÇIK OLMUŞUMDUR
[/QUOTE]
 

Ne yazık ki herkes sizin kadar duyarlı olmuyor bu konuda! Çok eski sayılmam ama 4 yıldır Skoda ile iç içe yaşıyorum, nelere şahit olduk bu kısa sürede! Çoğu derdimize bu forumlarda çare bulduk...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti toGah » 19 Tem 2007, 12:11

[quote="SUPERB38"]LAMBDA SENSÖRÜ ORTALAMA FİYAT 250 YTL AMA AYNI ARIZA TEKRAR VERİRSE BİZ ÜCRETSİZ TEKRAR DEĞİŞTİRİYORUZ BUNU UNUTMAYALIM
 

EVET YUKARDA YAZDIKLARINIZI OKUDUM AMA BİZİM USTALARIMIZ DÜZENLİ OLARAK YÜCE AUTONUN DÜZENLEDİĞİ EĞİTİMLERE KATILIYORLAR VE ÇOK YARARLI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM BELKİ SİZİN DEDİĞİNİZ SERVİS MASRAFI FAZLA OLUNCA GÖNDERMEK İSTEMEMİŞLERDİR EĞİTİM MASRAFLARINI BİZ KARŞILIYORUZ ÇÜNKÜ ÜSTELİK BURDAKİ BAZI MESLEK OKULLARINDA EĞİTİMLER OLUYOR BELKİ DUYMUŞUNUZDUR BİZ ORALARADA GÖNDERİYORUZ MESELA GEÇEN GÜN KLİMA EĞİTİMLERİNE KATILDILAR AYRIYETTEN YÜCE AUTO MEKANİK İLE İLGİLİ EĞİTİM CDLERİ GÖNDERİYOR ORDANDA YARARLANIYORUZ UMARIM SİZE YETERİNCE AÇIK OLMUŞUMDUR
[/QUOTE]
 

Teşekkür ederim. tamam size lafımız istisna olabilirsiniz.

sensörün markası nedir.

NKV (sanırım bu markaydı ) marka 125 ytl dışarda ..
toGah
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Şub 2007, 12:30

İleti SUPERB38 » 19 Tem 2007, 12:18

PARDON YANLIŞ OLMUŞ 328 YTL KDV DAHİL SENİN İÇİN %20 İSKONTA + TAKSİT + İŞÇİLİK BİZDEN Wink

SUPERB38
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Tem 2007, 14:54

İleti guvenxoca » 25 Tem 2007, 15:58

[quote="SUPERB38"]

PARDON YANLIŞ OLMUŞ 328 YTL KDV DAHİL SENİN İÇİN %20 İSKONTA + TAKSİT + İŞÇİLİK BİZDEN Wink

[/QUOTE]
yahu peki bu kadar %20 indirim işçilik filan almadanda yapıyorsunuz,demekki kurtarıyor şunu herkese yapsanızda üzerinizden bu kötü imajı atsanız ne olur???  aaaa skodanın servisi çok iyi parçasıda ucuz hadi skoda alalım deseler bu işten herkes karlı çıkmazmı???

bu arada 328 ytl çok yüksek bir fiyat,ulen küçücük buji kadar parça dünyanın parası ve son 2 arabamdada arızala yaptı gıcık oluyorum bu lamda sensörüne....
guvenxoca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2007, 23:24

İleti Selcukkck » 31 Tem 2007, 09:42

Arkdaşlar ben bir şey sormak istiyorum bu e-bay.com'dan orjinal cd changer'i sipariş verip alan oldumu içinizde hiç ?
 

adres bu linkte

Selcukkck
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 31 Tem 2007, 09:36

İleti toGah » 31 Tem 2007, 10:24

bunlardan gittigidiyor dada bulabilirsin biraz araştır. bende bunlardan alacaktım sonradan vazgeçtim.


 

toGah
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Şub 2007, 12:30

ÖncekiSonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir