Ateşleme Transformatörü ( Resimli ) Acil Yardım

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Ateşleme Transformatörü ( Resimli ) Acil Yardım

İleti mbarman » 11 Haz 2009, 19:12

1. ateşleme ünitesi tek parça. yani yekpare içerisinde silindir sayısı kadar bobin var.


2. lpg vs ateşleme sistemine ext. yük bindirmez. yok öyle birşey


3.çakma parçalar ilk alımda ucuz gibi gelsede uzun vadede ve sık arıza yaparak totalde orijinalden pahalıya çıkar

 
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti serkant » 12 Haz 2009, 18:24

Diğer arabalarda bobinler farklı galiba. 3 tane falan bulunuyor. Şimdi bu parçada bir bobin arızalansa, komple parça mı değişecek? Bu parça arızalanınca araç hiç mi çalışmıyor yoksa tekleme vs. mi yapıyor?
serkant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Nis 2009, 18:39

İleti mbarman » 12 Haz 2009, 18:48

bobinlerden biri arızalanınca sistemtamamen arızalı gibi davranıyor. araç çalışmaz.
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti FabiaComfort » 12 Haz 2009, 21:45

Arkadaşlar bende de 68 lik mpi fabia var ve ateşleme transformatörü resimdekiyle aynı ve maalesef bende de o parça sorunlu ama belli belirsiz tekleme yapıyor bazen.Ben fiyatını Ankara Şaşmaz'da Skoda parçacısı Güven Oto ya sordum orjinali 200 TL dediler. Gidip orjinalini almak daha mantıklı ki satıcı piyasada Çin malları da olduğunu ve fiyatının neredeyse yarısı olduğunu söyledi. Garanti konusu sormadım. Zaten servislik bir durum yok kapağı sökünce 2 tane vidası var onları söküp parçayı çekince geliyor. Yani söküp takması basit (En azından servise güvenemeyenler orjinalini alıp kendisi takabilir). Sorun genelde Lpg den kaynaklanıyor ama aylık yıllık bir mesele değil en az 40000 ya da 50000 km gitmesi gerekiyor eğer ki Lpg değil de başka bir sorun yoksa.
FabiaComfort
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 24 Oca 2009, 22:26

İleti serkant » 13 Haz 2009, 03:50

Konuyu fazla uzatmak istemiyorum ama bu parça felicia 1.3 mpi'larda da var. Şimdi ben anlamıyorum iş mi yani tek parça üzerinde 3 tane bobini yerleştirmek. Birisi arızalansa onu değiştirmek yerine kalkıp komple parçayı değiştiriyorsun. Ne avantajı var anlamadım. Aynı boğaz kelebeği gibi. Adamlar, (fabia larda da öyle mi bilmiyorum) felicia'larda boğaz kelebeğine,  kelebek ayarlayıcı mıdır nedir düzenleyici bir parça var, resmen perçinlemişler. Açıp da tamir etmesinler diye galiba. Bir arıza verse komple parçayı değiştiriyorsun. Araba sahibini pek düşünmemişler gibi geliyor. 
serkant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Nis 2009, 18:39

İleti Toygun_ank » 13 Haz 2009, 13:03

[quote="serkant"]Diğer arabalarda bobinler farklı galiba. 3 tane falan bulunuyor. Şimdi bu parçada bir bobin arızalansa, komple parça mı değişecek? Bu parça arızalanınca araç hiç mi çalışmıyor yoksa tekleme vs. mi yapıyor? [/QUOTE]
 

Marş motoro bozulnca Gıyıııırt Diye bi ses çıkarırdı yaa onun daha iyi hallisi bi ses çıkarıyor :)

 

Arabayı çalıştırmıyor ;)
Toygun_ank
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Şub 2009, 15:16

İleti Toygun_ank » 13 Haz 2009, 13:04

[quote="FabiaComfort"]Arkadaşlar bende de 68 lik mpi fabia var ve ateşleme transformatörü resimdekiyle aynı ve maalesef bende de o parça sorunlu ama belli belirsiz tekleme yapıyor bazen.Ben fiyatını Ankara Şaşmaz'da Skoda parçacısı Güven Oto ya sordum orjinali 200 TL dediler. Gidip orjinalini almak daha mantıklı ki satıcı piyasada Çin malları da olduğunu ve fiyatının neredeyse yarısı olduğunu söyledi. Garanti konusu sormadım. Zaten servislik bir durum yok kapağı sökünce 2 tane vidası var onları söküp parçayı çekince geliyor. Yani söküp takması basit (En azından servise güvenemeyenler orjinalini alıp kendisi takabilir). Sorun genelde Lpg den kaynaklanıyor ama aylık yıllık bir mesele değil en az 40000 ya da 50000 km gitmesi gerekiyor eğer ki Lpg değil de başka bir sorun yoksa.
[/QUOTE]
 

Ewet bizde servislik bi durum yok dedik kendimiz değiştirdik ama garanti durumu warmıs bak burda öğrendim onuda :( ayrıca 50000 felan da yapmadık en fazla 7000 yapmışızdr :(
Toygun_ank
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Şub 2009, 15:16

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir