fabia combi sabotaj

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

fabia combi sabotaj

İleti RoadFighter » 20 Haz 2009, 23:45

Abi,adam arabasını satacaktı. Detaylı iç temizlik yaptırmıştım hatta. (benden bir teklif çıkınca kabul etmişti)
 

Döndüğünde araba savaştan çıkmış gibiydi :)

 

1 yaşında olan arabasını piyasanın 3 bin lira altına satmak zorunda kalmıştı.

 

 

Rapor vs. olayı yok bildiğim kadarıyla. Arabaların orada nasıl eşek niyetine kullanıldığını görüyorsunuz.

 

Mesela yanlış bir yere parkettiniz. Polis veriyor odunu arkadan :D Çık git diye jopla tıklatabiliyor.

 

 

Bizim burada 150-200 bin liralık jiplerin bile kaportaları ezikle dolu olabiliyor orada.

 

 
 
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti RoadFighter » 20 Haz 2009, 23:50

Bu da araçları çölde fırtınadan korumak için yapılan bir tür makyaj imiş:



 


 

 



Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti mygokhan » 20 Haz 2009, 23:55

Asımcım valla ne enteresan olaylar varmış yahu :) Aman kalsın işim olmaz oralara araba ile gitmeye..Forumu okumasak bilgi sahibi olamayacağız demek ki :) Hem km artıyor, hemde kaporta eskiyor..Olacak iş değil yahu!

Bizim memleket güzel yahu.Konuda nerden nereye geldi...:)
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti alpko » 21 Haz 2009, 00:01

Deve bile fazla bu araplara.. Arabayi joplamak mi, sonra yarin obur gun Amerikan`da onu joplayinca yazik olur!..
Peygamber efendimizin soyundan olmasalar hic bir hatirlari olmaz ya!
Tarihten gicigim su heriflere!
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti RoadFighter » 21 Haz 2009, 00:04

Konuya dönecek olursak ;
 

Oralara araba ile gidince keşke sadece aracın km'si artsa :)

 

 

 

 

 
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti KONFOR***** » 21 Haz 2009, 01:27

Beyler adamın derdi başından aşkın siz tartışıyorsunuz:)))Ben pek anlamam motordan mekanikten ama aklıma bir çok fikir geliyor: örneğin babanın götüreceği servis bellidir veya sen iyi biyer biliyorum deyip tanıdgın biyere götür oraya önceen git adamları ayarla arabaya bi nevi çürük raporu al:)bu arabayla gitmeyin sizi yarı yolda bırakır desinler tamiride cok masraflı ve uzun surer desinler servisi guzelce kafaya al anlaş bi pakette sigara at hem masrafsız olur hem ugrasmamıs olursun ben olsam en acil bunu yapardım herturlu arızayı servis bulur çünkü bana öyle geliyor:)allah kolaylık versin
KONFOR*****
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Haz 2009, 17:23

İleti oguz » 21 Haz 2009, 01:54

bence sen babanla anlaşmaya bak :D kıyamaz babalar:) herkez bir çok şey önermiş onları yapabilirsin ama öyle bişey yapıpda anlaşılırsa baban buna oldukca kırılcaktır eminim.
allaha şükür bizde öyle bi sorun yok. bana sormadan çarşıya bile inmez.


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti tahtaboat » 21 Haz 2009, 02:12

Selamlar
Arkadaşlar son beş seneden beri Suudi Arabistandayım.Burada petrol ucuz 91 oktan benzin 45 kuruş yani bir riyalin yüzde kırkbeşi sanırım 20 krş yapar bizim paramızla

95 oktan 60 kuruş o da bizim parayla30 krş.Mazota gelince bir riyalin dörtte biri buda 10 krş daha az.Burada Büyük amerikan cipleri Japonlar revaçta.Otomobil fiyatları Türkiyenin üçte biri kadar.Bunun dışında yollar çok kaliteli ortalama suratiniz 100 km aşagıya düşmez yani durması kalkması içinde her saat 100 km gidersiniz arabanız guçluyse ortalamanız 130 yada 140 kilometreye çıkar yalnız son donemlerde radarlar bayagı arttı 140 km kadar bir şey demiyorlar genelde Türklere sevgi ve saygıları var.Türk oldugunuzu ogrenince olumlu davranıyorlar.Bunun dışında burada çok hızlı araba kullanırlar sol şeritte 180 giderken sizi 1 santim tampon arası takip edip taciz ederler

sol şeride genelde 200 km uzeri bir hıza ulaşmadan geçmek guvenli degil.Şu anda sıcaklık 50 derece civarında buna birde kum fırtınalarını eklemek gerekiyor eger güçlü bir kum fırtınasına yakalanırsanız.Hemen arabayı en yakın benzinlige çekip fırtınanın dinmesini beklemek en akıllıca şey aksi takdirde camlar farlar ve aracın boyası matlaşıyor.Resimde gordugunuz araçın onune bulaşık deterjanı surmuşler genelde uzun yola çıkan Araplar boyle yapıyorlar kum fırtınasına yakalanırsanız kumlar deterjana yapışıyor ve boyaya zarar vermiyormuş ben denemedim.Ben burada iki oktavya degiştirdim ama o Oktavyalar buraya ozel uretilmiş sogutma sistemleri ve klimaları güçlendirilmişti bir sorun yaşamadım.

 

 
tahtaboat
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 22 Mar 2007, 14:54

İleti RoadFighter » 21 Haz 2009, 02:46

tahtaboat

 
Gördüğüm kadarı ile bazı sürücüler akşam,gece far açmıyor orada.


 
1-2 araçta mı denk geldim diye düşündüm ama bindiğim bir otobüsün şoförü de farları açmadı akşam. (pikniğe giderken)

 
Sebebi ne acaba?
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti serdar5306 » 21 Haz 2009, 13:43

babanın yola çıkacağı zaman fren müşörünün kablosunu çıkart EPC yanar o durumda yola çıkmaya cesaret edemez arabanda sana kalır Wink 
2005 FABİA CHOİCE 101 BG SİYAH
serdar5306
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 14 Ekm 2006, 11:41
Ad Soyad: SERDAR
Nereden: Ankara
Arabanız: FABİA COHİCE 2005

İleti turuncuklu » 22 Haz 2009, 10:53

[quote="KONFOR*****"]Beyler adamın derdi başından aşkın siz tartışıyorsunuz:)))Ben pek anlamam motordan mekanikten ama aklıma bir çok fikir geliyor: örneğin babanın götüreceği servis bellidir veya sen iyi biyer biliyorum deyip tanıdgın biyere götür oraya önceen git adamları ayarla arabaya bi nevi çürük raporu al:)bu arabayla gitmeyin sizi yarı yolda bırakır desinler tamiride cok masraflı ve uzun surer desinler servisi guzelce kafaya al anlaş bi pakette sigara at hem masrafsız olur hem ugrasmamıs olursun ben olsam en acil bunu yapardım herturlu arızayı servis bulur çünkü bana öyle geliyor:)allah kolaylık versin[/QUOTE]
 

 

ClapClapClap  En mantıklı çözüm bu gibi görünüyor.ClapClapClap  Sigarayı bi paket değilde bi karton at, daha etkili olur.LOL
turuncuklu
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ağu 2007, 22:19

İleti fabiakonya » 22 Haz 2009, 14:35

önümde dörtsecenek olustu
 

1- yakıt pompası sigortası

2- fren müşürü

3- servis ( benim servis ustası çok düzgün birisi araba da bu arzıza var usun sürer sen başka araba' ile git demez )

4- fren hidroliğini boşaltmak

 
fabiakonya
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Ekm 2008, 12:28

İleti hetepe » 22 Haz 2009, 14:50

Arabanı kurtaracak tek yol: Baban yola çıkmadan 2 hafta kadar önce arabayı anahtarı üzerindeyken ''sağlam'' bir arkadaşına çaldırt.Ah- vah çekip, hatta ağla...Kapalı ve sağlam bir yerde temiz temiz yatsın.O arada baban hacca gitmiş olur.Polise de başvur.Kapalı yerden olduğundan ve zaten arabayı bulma kaygısı taşımayan polis arabanı bulamaz.Baban hacdayken arabayı kapalı yerden çıkarıp, polise ''Buldum'' de.Sanki çalınmış, gezilmiş ve bırakılmış gibi olsun.Konuyu bir tek sen ve arkadaşın (olmasa daha iyi ama)  bilsin, hiç şahit olmasın.Konu daha temiz hallolur.
Başarılar dilerim.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4255
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti KONFOR***** » 22 Haz 2009, 14:52

[quote="hetepe"]Arabanı kurtaracak tek yol: Baban yola çıkmadan 2 hafta kadar önce arabayı anahtarı üzerindeyken ''sağlam'' bir arkadaşına çaldırt.Ah- vah çekip, hatta ağla...Kapalı ve sağlam bir yerde temiz temiz yatsın.O arada baban hacca gitmiş olur.Polise de başvur.Kapalı yerden olduğundan ve zaten arabayı bulma kaygısı taşımayan polis arabanı bulamaz.Baban hacdayken arabayı kapalı yerden çıkarıp, polise ''Buldum'' de.Sanki çalınmış, gezilmiş ve bırakılmış gibi olsun.Konuyu bir tek sen ve arkadaşın (olmasa daha iyi ama)  bilsin, hiç şahit olmasın.Konu daha temiz hallolur.
Başarılar dilerim.
[/QUOTE] çok riskli sanki bu fikir başı yanabilir eğer ters giderse işler:)
KONFOR*****
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Haz 2009, 17:23

İleti hetepe » 22 Haz 2009, 14:57

Araba bulunduğunda üzerinde parmak izi olmamalı, ve kendi ağzı sıkı olmalı.tiyatro yeteneği de iyi olmalı.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4255
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti hetepe » 22 Haz 2009, 14:59

2. bir seçenek, hurdacıya gidip, aynı tip bir arabanın ECU sunu bununla geçici olarak takas edebilir.Araba öldüm Allah çalışmaz.Sorunu da bulamazlar.Kablo kesmeyle olası başka bir sorun da yaşanmaz.Büyük olasılıkla golf, bora, octavia falan gibi  VW arabalarının ECU su uyar buna.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4255
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti fabiakonya » 22 Haz 2009, 15:14

[quote="hetepe"]Arabanı kurtaracak tek yol: Baban yola çıkmadan 2 hafta kadar önce arabayı anahtarı üzerindeyken ''sağlam'' bir arkadaşına çaldırt.Ah- vah çekip, hatta ağla...Kapalı ve sağlam bir yerde temiz temiz yatsın.O arada baban hacca gitmiş olur.Polise de başvur.Kapalı yerden olduğundan ve zaten arabayı bulma kaygısı taşımayan polis arabanı bulamaz.Baban hacdayken arabayı kapalı yerden çıkarıp, polise ''Buldum'' de.Sanki çalınmış, gezilmiş ve bırakılmış gibi olsun.Konuyu bir tek sen ve arkadaşın (olmasa daha iyi ama)  bilsin, hiç şahit olmasın.Konu daha temiz hallolur.
Başarılar dilerim.
[/QUOTE]
 

 

 

sen gerçekten bu söylediklerine inanabiliyormusun.
fabiakonya
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Ekm 2008, 12:28

İleti KONFOR***** » 22 Haz 2009, 15:29

[quote="fabiakonya"][quote="hetepe"]Arabanı kurtaracak tek yol: Baban yola çıkmadan 2 hafta kadar önce arabayı anahtarı üzerindeyken ''sağlam'' bir arkadaşına çaldırt.Ah- vah çekip, hatta ağla...Kapalı ve sağlam bir yerde temiz temiz yatsın.O arada baban hacca gitmiş olur.Polise de başvur.Kapalı yerden olduğundan ve zaten arabayı bulma kaygısı taşımayan polis arabanı bulamaz.Baban hacdayken arabayı kapalı yerden çıkarıp, polise ''Buldum'' de.Sanki çalınmış, gezilmiş ve bırakılmış gibi olsun.Konuyu bir tek sen ve arkadaşın (olmasa daha iyi ama)  bilsin, hiç şahit olmasın.Konu daha temiz hallolur.
Başarılar dilerim.
[/QUOTE]
 

 

 

sen gerçekten bu söylediklerine inanabiliyormusun.
[/QUOTE] böyle birşeye gerek yok tabiki arkadaş şaka yaptı:)
KONFOR*****
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Haz 2009, 17:23

ÖncekiSonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir