6 sayfadan 5. sayfa

İletiTarih: 12 Tem 2009, 17:20
oguz
[quote="AhmetH"]turbo değiştirirken  motor yağını ve filitresinide değiştirin.
 

turbo bağlandıktan sonrada geri dönüş hattından  yağ geldiğini görmeden  geri dönüşü bağlamasınlar  kartere..

 

aslında  motoru  çok sağlamdır  gücü kesmezse  orijinal parçalarla  150 hp  ye  rahat  çıkıyor.

 

seat leon cupra  nın  hava  filitre  kabı  ve  borusu ile yapılıyor  işlem ,  aynı motor  özünde bir şekilde  bu  parçalara  ulaşılarsanız  seat ta  standart  olarak  150 hp  olarak  satılan  versiyonu elde ediyorsunuz  kabaca

 

ayrıca  frenler  yetmezse   yine  orijinal   olarak  audi  TT  nin  fren diskleri  kullanılarak  hiiç  orijinallik bozulmadan çok daha  güçlü frenleriniz olabilir.

 

vw  gurubu  enteresan LOL   briskoda   yı  inceleyin modifiyeler  için
[/QUOTE]

gayet mantıklı bişey önermiş arkadas:D gerçekten mantıklı demin baktımda aynı motor galiba.

İletiTarih: 12 Tem 2009, 17:32
ripple
sağlıkla, iyigünlerde, kazasız ,belasız kullanın.

İletiTarih: 12 Tem 2009, 18:23
mygokhan
Eee peki bu audi fren disklerini bizim otomobillerde kullansak ne olur :):)

İletiTarih: 12 Tem 2009, 19:15
oguz
rs ye uyuyosa fabia ya da uyar:D ama romiyi bilemem.

İletiTarih: 12 Tem 2009, 22:52
AhmetH

biraz  incelenirse bulunur  neyin uyup neyin uymayacağı  hepsi  aynı taknik  alt yapı.


İletiTarih: 14 Tem 2009, 18:46
aygece

Selam Arkadaşlar,


Müzik tesisatı halihazırda gayet guzel aslında. Benim arkalara component koyma fikrim aslında biraz daha akustik bir ses almak. Daha çok HI-FI muzik tesisatlarına yönelmek lazım onun içinde sanırım. Onlarda normalin baya üstünde fiyat olarak. Aracımda komple Kenwood ses sistemi var. Önde kenwood compenent hoparlorler arkada anfi ve 600 w bas mevcut. Fazlasıyla yeterli benim için. Ses sistemi ile ilgili dusuncelerimi askıya aldım . Malum turbo değişinde işcilik balata derken 1500 TL harcayıverdim.

 

Şimdi araç 93500 km de. Triger seli ve ve tüm filtreler yağ işçilik 600 TL dediler. İlk fırsatta onları da halledip yola devam arkadaşlar.

 

Saygılar sevgiler..

İletiTarih: 14 Tem 2009, 20:06
zurna1788
keşke piyasa şöyle 40-50000 civarında bi satılık rs olsaydıda onu alsaydın abi ya...bu kadar masraf etmezdin hem.ama gelgörki piyasada rs yokki az km yapmışını bulalım :)))

İletiTarih: 15 Tem 2009, 13:46
aygece

Ben özellikle ilginiz için teşekkür ediyorum. İnanın sizim gibi değerli arkadaşların tavsiyeleri olmasaydı belki de çok farlkı yanlış ve gereksiz masraflara yöneşmiş olabilirdim.


Bi şey daha söylemek istiyorum ; BU ARABA KESINLILE BAGIMLILIK YAPIYOR.

İletiTarih: 15 Tem 2009, 13:56
oguz
yapar tabi:) herkezin en büyük zaafı güçtür:)

İletiTarih: 15 Tem 2009, 14:13
aygece
Bazen yolda çıkacak gibi oluyorum ama. Lastikleri Micheli 205*45*16 V değiştirdim. Yine de özellikle gazla virajlara girdiğimde yolda kayma eğilimi hissine kapılıyorum.

İletiTarih: 15 Tem 2009, 14:13
zurna1788
benim RS im olsa eve gelirmiydim bilemiyorum :)))

İletiTarih: 15 Tem 2009, 14:17
oguz
o lastiklerle yola nasıl girdiginize baglı. rs tutulmaz tamam insan zaten öyle bir araçta hız tutkusunu durduramaz ama yinede fazla risk almayın.

İletiTarih: 15 Tem 2009, 14:45
aygece

O kendisi gidiyor ki. Motor sürekli istiyor, sürekli bir ivme halindesin. 1-2-3-4 .. derken 110-120 virajlara girmiş buluyorsun kendini şehir içinde . Ama frenleri çok güzel yoksa yolda tutulmazdı bu araç kesinlikle.


İletiTarih: 15 Tem 2009, 14:58
zurna1788
aman ha abicim arabayı geçtik dikkat et kendine şehir içinde hıza çok merak salma ya boşver otobanda kovalasınlar seni :))

İletiTarih: 15 Tem 2009, 15:05
RoadFighter

Geçmiş olsun. Turbo masrafı çıkarması kötü olmuş.


Önceki sahibi aracı çipli kullanmış herhalde. Mevcut turbo da belli bir yükü kaldıramadı demek ki.

 

KKK03 yanlış bilmiyorsam VW grubunun 1.8 T'lerinde kullanıyor. KKK04 de eski kasa Audi S3'te kullanılıyor.

 

KKK03 yerine KKK04 de kullanıyor bazı 1.8 T kullanıcıları.

 

 

İletiTarih: 15 Tem 2009, 20:52
aygece

SKODA RS MOTORU PASSATTA KULLANILAN MOTOR DEGIL.


1.9L D ASZ MOTORU VOLSKWAGENIN TURKIYEDE OLMAYAN 1.9 LT DIZEL POLO DA KULLANDIGI MOTOR VE ONUN TURBOSU SKODA FABIA RS TEDE KULLANILIYOR. PASSAT , AUDI DIZELLERDE ISE  1.9L D BLT KODLU MOTOR KULLANILIYOR. HER IKI MOTOR DA TORK DEGERLERINI BILMIYORUM AMA 131 HP GUCE SAHIP OLSA DA MOTORUN SILINDIR HACMI DISINDA DIGER EKIPMANLARI FARKLI VE PASSATLARDA KULLANILAN TURBO DAHA BUYUK BIR TURBO ARKADASLAR.

 

BILGINIZE...

İletiTarih: 18 Tem 2009, 18:44
aygece
Arkadaşlar,
 

Ben bi iş yapayım dedim geçen hafta sonu. Arabanın boyası matlaşmış ve üzeri yağlı gibiydi. Sanki dumanlı gibi oluyordu ıslakken. Sanayiden ÇBS pasta aldım. Güzelce pasta çektik arkadaşımla. Bir müddet bekledikten sonra da yıkadık ama aldığımız pasta cilasız olduğundan araba daha kötü oldu. Cilalı başka bir pasta ile yeniden hafif bastırarak yüzeysel bir pasta daha çektik ve kuru bez ile sildik. araç pırıl pırıl oldu ama geçtiğimiz 3-5 gündür yıkadıkçatekrar matlaştı. Kalıcı olarak parlaklığı tekrar kazandırmam için ne kullanmalıyım ve nasıl uygulamalıyım?

 

Saygılar, 

İletiTarih: 18 Tem 2009, 20:57
AhmetH
pastayla  araç parlamaz aşındırıcı özellikte pasta 
 

ardından cila yapmak  lazım  üzerine .