port bagaj...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

port bagaj...

İleti skodacı » 26 Mar 2007, 20:54

arkadaşlar fabia nın combi kasa dışındakilerine de port bagaj takılabilir mi?
 
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti serdar5306 » 27 Mar 2007, 20:49

tabi takılıyor ben araştırıyorum alınca resimlerini atarım
2005 FABİA CHOİCE 101 BG SİYAH
serdar5306
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 14 Ekm 2006, 11:41
Ad Soyad: SERDAR
Nereden: Ankara
Arabanız: FABİA COHİCE 2005

İleti skodacı » 27 Mar 2007, 20:57

iyi olur?sanırım tavanda yeride hazır....
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti irfant » 27 Mar 2007, 21:30

Evet tavanda yeri var, Thule marka sağlam ayaklar var! Pahalıdır ama uçmaz yükün!
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti hakanerdogan » 27 Mar 2007, 21:48

Abi simdi bu port bagaj sedanlara ve hatchback lerede oluyor mu? benim arabam sedan bole bagajin tavanindan gergin plastik askilar dusuyor. onlar neye yarar?

hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti lazianke » 28 Mar 2007, 00:21

[quote="hakanerdogan"]

Abi simdi bu port bagaj sedanlara ve hatchback lerede oluyor mu? benim arabam sedan bole bagajin tavanindan gergin plastik askilar dusuyor. onlar neye yarar?

[/QUOTE]
işte onlar bagaj takmak içindir.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti hakanerdogan » 28 Mar 2007, 01:03

Cevap icin tesekkur ederim. Bende diyordum bunlar ne ise yarar ki? Pazara cikinca annem cilek falan alirsa ezilmesin diye oraya asiyordu Smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti lazianke » 28 Mar 2007, 01:16

özür dilerim ben sorunu yanlış anlamışım.

lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti hakanerdogan » 28 Mar 2007, 01:17

Big%20smileLOL yoksa ben mi su an yanlis anliyorum????
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti hakanerdogan » 28 Mar 2007, 01:18

Aman ya yanlis anlasilma olmasin gerci ben su an guluyorum ama Emir Kaan bey cok kizabilirTongue
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti serdar5306 » 30 Mar 2007, 07:27

[quote="hakanerdogan"]Aman ya yanlis anlasilma olmasin gerci ben su an guluyorum ama Emir Kaan bey cok kizabilirTongue[/QUOTE]
 

böyle komiklik yaparsan birtek emirkaan değil herkez kızabilir bir şey sorucam bu çilekler sallanınca birbirine çarpım ezilmesin aman dikkat et LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
2005 FABİA CHOİCE 101 BG SİYAH
serdar5306
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 14 Ekm 2006, 11:41
Ad Soyad: SERDAR
Nereden: Ankara
Arabanız: FABİA COHİCE 2005


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 12 misafir