fabia 1.6 elegance almak istiyoruz görüşleriniz...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

fabia 1.6 elegance almak istiyoruz görüşleriniz...

İleti toGah » 05 Tem 2009, 14:36

1,6 dan aşa binmemek lazım :)
 
toGah
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Şub 2007, 12:30

İleti nuri » 05 Tem 2009, 14:44

aynen biraz fazla yakıcak ama artık olsun o kadar
nuri
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Tem 2009, 12:13

İleti toGah » 05 Tem 2009, 14:52

yok çok fark etmez yakıt ama 1.6 zevki iyi 1.4 araçlarda o zevk yok.
toGah
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Şub 2007, 12:30

İleti nuri » 05 Tem 2009, 14:56

inş.. bakalım alırsak görücez 
nuri
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Tem 2009, 12:13

İleti nuri » 08 Tem 2009, 00:11











arkadaşlar
bahsettiğim araç satılmamış bugün aradı bizi. alacak adam krediyi felam
ayarlayamamış. 24 diyo araç için. yorumlarım biraz kötü olabilir o
yüzden kusura bakmayın tamamen subjektif yorumlar yapıcam. neyse araç
1.6 elegance modeli ama araçta klimanın sol tarafında olması gereken
esp on / off tuşu yerine asr tuşunu görünce şok oldum dedim bu araçta
esp yokmuydu felam. kem küm cevaplar geldi adamda kitlendi. araç tam 1
yıllıktı 1 yıl daha garantisi vardı. bu arada satıcı sahibi diil.
otomotiv işi yapan bi yer galeri de denemez consinye bi yer. neyse
peder sürdü aracı acayip motor sesi geliyo aracın içine yol sesi de
cabası ama kötü yola soktum aracı özellikle tıkırtı yapan yer varmı
diye sol kapı tarafından geliyodu biraqz ses. vites geçişleri kemikli
ve tak sesi geliyo geçirince vitesi. yani bizim eski megane den daha
fazla yol sesi alıyodu içeri neyse peder pek hoşnut olmadı bu durumdan.
araçın içi acayip hor kullanılmış vites topuzu ve direksiyon simidi
aşınmıştı. 33 bindeki araba için yazık dedim sadece malzeme kalitesi bu
kadar mu düşük olur. çakmaklıkıda yerinden çıkmıştı. bizim ustaya
gösterdik aracı tertemiz dedi kaporta motor problem yok dedi. ama bu
vereceğiniz paraya yazık. gelin bi toyota corolla ya binin de araba ne
demekmiş görün dedi neyse bindik araç 2007 model eski kasa sedan terra
modeliydi ve tam 150 bin km deydi lpg li içeri daha az yol sesi alıyodu
ve daha seriydi fabia ya göre bizim aklıda çeldi. bundan sonra usta ne
derse onu yapıcaz demekki adamın bi bildiği varkı bize o araçları
önermeyip başkalarını öneriyo. golf ve corolla önerdi bize bakalım gene
araştırmaya başladım. baktığım araç izmirde bu arada almak isteyenler
içinde ön bilgi olur hem















nuri%20isimli%20Üye%20şuanda%20%20online%20konumundadır



Mesajı%20Moderatöre%20bildir

 





Konuyu%20düzenle/Sil
nuri
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Tem 2009, 12:13

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir