SOL CAM BOZULDU YARDIM!!!

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SOL CAM BOZULDU YARDIM!!!

İleti hakan07 » 17 Tem 2009, 14:23

ARKADAŞLAR SOL CAM CIKMIYO YUKARI BENİM ARAÇ DEİLDE BİZİM DİER FABİA'DA AZ ÖNCE SERVİSE GİTTİM BANA 340 TL FİYAT ÇIKARDI NEYMİŞ BU DEDİM MEKANİZMA KOMPLE DEĞİŞİYOMUŞ BENDE OLURMU ÖLE ŞEY BASINCA SES GELİYO İŞTE MEKANİZMA ÇALISIYO DEDİM FALAN FİLAN İŞTE YAPAN ADAMIN YANINA EĞİLDİM NASI OLCAK BU DEDİM ABİ PAZARA KADAR İDARE ET BEN ARKADAN Bİ ARAÇTAN AYARLIYIM DEĞİŞTİRİYİM DİYO 100 LİRAYA YAPARIM DIŞARDA DİYO ;) ÇAKAL NESE O 100 E EL ALTINDAN YAPTIGINA GÖRE DEMEKKİ DAHA UCUZ MALİYETLİ BİŞİ AÇTI GOSTERDİ GRİ PARLAK Bİ TEL VAR ONLA PLASTIKLERINI DEĞİŞTİRSE YETİYOMUŞ SANIRIM BU HERKESİN BASINA GELMİŞTİR NE KADARA MAL OLUR BU İŞ VE NERDE YAPTIRIYIM
 
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti BaTeRRiiSStt » 17 Tem 2009, 14:33

camı tutan ufak bir plastık parca o kırılmıs.. 5 lira etmez maliyeti..20liraya bursada değiştiriyolar.. 100 lıra kesınlıkle verme...
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti zurna1788 » 17 Tem 2009, 14:35

abi daha geçenlerde gittiğim özel servisimde bu sorunun aynısını yaşayan  bi fabia geldi.ustam kapı kartonunu felan komple açtı felan bayağı bir uğraştı yeni bir parça taktı. NOT : o problemi çok iyi biliyorum o kadar masraf gitmez ve komple değişmesi gerekmiyor.
masrafıda 57 lira çıkarmıştı usta...bilginize...
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti y.emre » 17 Tem 2009, 14:39

http://www.skodam.com/forum_posts.asp?TID=15960
sanayide kilitçiler veya oto. camcıları 30-40-50 ne koparırsa yapıyor.

o beyaz parçayı alıp kendinde yapabilirsin 5-10 TL arası maliyeti olur.

skodaların kronik sorunu olduğu için bundan sonrada basına gelebilir yapılırken izle bidakine kendin yap derim hemen hemen herkez kendisi yapıyo..servisteki ustada 100 TL çok istemiş

yarım saatlik bi iş 50 TL vereyim yap de bence kabul eder.
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti IYIGIT » 17 Tem 2009, 15:39

servisteki eleman başka bir arkadaşın canını yakacak.değmez.sonra acısı çıkar.hiç arkadaki arabaların cam otomatiğine tenezzül etme.kilitçi camcılar tesisatıaçıp bir kontrol etsinler 30,00 tl yi geçmez.
IYIGIT
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Nis 2007, 13:35

İleti adilektasli » 17 Tem 2009, 16:23

İşte bu da skoda servislerinin hizmet anlayışı ve skodam.com üyelerinin dürüstlüğü ve yardımseverliği arasındaki uçurumu gösteren bir örnek.Thumbs%20Up
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti excalibur » 17 Tem 2009, 18:55

Geçen hafta aynı sorun benim fabia'nın sağ camında oldu.motor sesi geliyordu ama cam hareket etmiyordu.Kartal sanayide 50 tl ye yaptırdım.Plastik parçasını filan değiştirdi usta.Parçası fazla para etmez ama işçiliği zor biraz.Alman malı,söktüğünü toplamak ustalık istiyor.
excalibur
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Kas 2008, 13:33

İleti hakan07 » 17 Tem 2009, 19:30

yaptırdım geldim 70 tl 20 tl tel aldı geldi adam 2 yada 4 parca ucları yeşil hatta teli soktu taktı (ama baya bı ugras istiyo) kac kurus borcumuz 70 dedi :) biraz fazla aldı ama oldu artk 50 falan bekledım 70 dedi naapalım canı saolsun ama cam aşagı tam inince tak dıye ses yapıo baya bı bu ne olcak dedım gecer dedı ya bakalım

Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti zurna1788 » 17 Tem 2009, 19:38

neyse hayırlı olsun abi nediyelim
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti mertkan4 » 17 Ağu 2009, 02:17

aynı sorun benim fabiamda vardı ...tüm kaportacılar değisiyor ..ben 32tl değistirdim
mertkan4
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Ağu 2009, 01:33

İleti muharremkarin » 17 Ağu 2009, 03:49

[quote="BaTeRRiiSStt"] camı tutan ufak bir plastık parca o kırılmıs.. 5 lira etmez maliyeti..20liraya bursada değiştiriyolar.. 100 lıra kesınlıkle verme...[/QUOTE]
 

arkadaşın dediği doğru ben 10 liraya yaptırmıştım.
muharremkarin
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Kas 2007, 20:02

İleti Bluedays » 17 Ağu 2009, 17:31

Yine bir yetkili servis kazığı. 340 TL istemişler yuh artık diyeceğim eğer yaşamamış olsam :)


Benim arkadaşımın fabişininde camı bozuldu. AYnen sol camı. Götürmüş and otoya bu komple değişecek demişler (adamlar ne olursa olsun komple değiştiriyor demekki para kazanmak için)

325 TL'ye yaptırmış arkadaş ...

 


Servisleri protesto ediyorum. Kesinlikle büyük servislere gitmeyin. Tanıdığınız bildiğiniz küçük bir servis onların yaptığı işe beş basar.

Hemde paranız cebinizde kalır..

 

Ankarada benim böyle bir servisim var ve çok memnunum.

 
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti joker » 17 Ağu 2009, 18:20

aynı şey benimde başıma geldi ben 60 a halledebildim ama herşeyi değişti teli o plastik parçaları falan hepsi 60 tl aldı usta
joker
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 26 May 2009, 13:56

İleti balarest » 17 Ağu 2009, 20:47

bence servıse bılgı paylasımı ıcın gıdılmelı o bılgı ıle sanayıde ıyı bır ustaya yaptırın. zıra servısn 1200 tl cektıgı 90.000 km bakmı ıcın ıstedıler sanayıde 500 tl ıstedıler
balarest
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 11 Tem 2009, 10:58
Nereden: Kayseri

İleti ufuk05 » 17 Ağu 2009, 22:41

Aynı parçadan dolayı bende sorun yaşadım.Sanayide takması dahil 70 TL
ufuk05
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Mar 2008, 18:00

İleti Mayk » 17 Ağu 2009, 23:48

İstanbulda 20TL ye Halletmıstım. (Sağ ön Cam)
Mayk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Ağu 2009, 03:35


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 22 misafir