Fabia triger hakkında

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia triger hakkında

İleti hakanerdogan » 07 Ağu 2009, 15:21

[quote="irfant"]

Plastik kapağını sökmeden triger kayışı görünmez Fabia'da...

[/QUOTE]

+1

ayrıca makara demissin Oğuz'cum, 2-3 makara değil 2 dişli olması gerekiyor görüntüler böyle diyor.

dediğim gibi alternatöre giden triger değil.
 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti irfant » 07 Ağu 2009, 15:23

Hatta 1.2'de plastik kapak içinde değil, daha da derinde olması lazım. İşte Fabia triger zinciri

 
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti oguz » 07 Ağu 2009, 15:25

hımsss sagolun. peki o solda aşşagıdakiler ne?


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti hakanerdogan » 07 Ağu 2009, 15:33

alternatöründen geçiyor diyorum ya Oğuz'cum, alternatöre motordan gelen hareketi iletiyor, o dönüyor, dönünce elektrik üretip aküyü şarj ediyor Smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti oguz » 07 Ağu 2009, 15:35

hııı tamam. bunuda öğrenmiş olduk. zaten sarıcam bu işlere ilginç bi projem var bitsin fena bi bomba cıkarıcam ortaya :)



2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti irfant » 07 Ağu 2009, 15:40

V kayışı, yağ pompası falan olması lazım, keza kranktan tahrik alan klima kompresörü kayışı da orada sanırım...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti oguz » 07 Ağu 2009, 15:45

saolun bilgilendirme için...


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti mbarman » 07 Ağu 2009, 16:20

arkadaşlar triger sisteminde
diesel araçlarda
1-krank dişlisi

2-devirdaim dişlisi

3-egzantirik dişlisi

4-mazot pompası dişli ve gergi makarasından oluşur

benzinli araçlarda mazot pompası yoktur.

triger kayışı öyle kolay kolay kopacak bir eleman değildir. üretim aşamasında verilen kullanım ömrünün en az İKİ katı görev yapabilecek emniyet katsayısıyla üretilir. dolayısı ile burada ömür yıl olarak değil km olarak alınmalıdır. ama bir şekilde kayışa dışarıdan yağ vs aşındırıcı kimyasal bulaşma riskine karşı bu yıl olaya konmuştur. nihayi kararı kullanıcı verir
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti trifaze » 17 Ağu 2009, 00:03

arkadaslar

triger konusunda ben uzman sayilirim :) 


58.000 km de triger kayisim kopmustu motorun ici komple degismisti.
4 yili yeni tamamlamisti arac. bende servise bugun yarin goturup degistirecegim derken araci cekici sirtinda goturduk.

bu ihmal edilecek bir konu kesinlikle degil. bana maliyeti yaklasik 2700 tl olmustu. (2 milyar 700 milyon) 

hic servisi zamani beklemeyin degistirin derim. 1 haftada serviste ne yaptilarsa araca kendisini bir turlu toparliyamadi. yok parcalari alisiyo yok kelebegi temizliyelim yok motor takozu degisecek.

bende sinirlendim sattim.
trifaze
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 15:29

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir