Angel far yardım ?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Angel far yardım ?

İleti zurna1788 » 10 Ağu 2009, 02:39

[quote="ORHAN06"]

kesinlikle Hakancım :)  ilk işim o oldu...(bu arada ben bir üstdeki mesajı alıp altına bi şeyler yazmayı beceremedim şu ana kadar :)  )

[/QUOTE]
abicim alıntı bölümünden yazacaksınız...
 
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti zurna1788 » 10 Ağu 2009, 02:40

yalnız angel farlar müthiş görünüyor ya... türkiyede mutlaka satanlar vardır ya...iyi bir araştırma yapmak lazım aslında.
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti greghile » 10 Ağu 2009, 11:01

bur farlar gerçetende çok güzel orjinal mercekli farın ledlisi gibi ben biraz araştırdım istanbuldan bir kaç bayiye sordum yok dediler sadece ledli olmayanı var oda stoklarda mevcut değil diyorlar
greghile
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 01 Ağu 2009, 11:51

İleti tolga_kaan_ » 10 Ağu 2009, 15:07




  Angel ı bilmem ama  geçen gün  kardeşim   led -sis taktırmış  ön - arka cama film çektirmiş.   bu gün resimleri   yolladı ben de foruma ekledim    Bence güzel olmuş siz ne düşünüyorsunuz ?

 

(sis + led + cam filmleri  + buji değişimi  370 tl malolmuş )

 


 

 

 

 


 

 

 


 

 

 


 

 

Herkese iyi forumlar...
tolga_kaan_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 50
Kayıt: 04 Tem 2006, 00:08

İleti baho06 » 10 Ağu 2009, 16:18

bak bu iyi oldu.led işi fabiada nasıl olur diye düşünüyordum.hayırlı olsun
baho06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 20 Oca 2008, 17:21

İleti oguz » 10 Ağu 2009, 17:34

bu led işini farın üstüne düz şekilde yaptıranıda gördüm alt kısmına yaptıranıda gördüm. bende alt kısmına istiyorum ama dış kenar kısımlarına uzatmıcam iç kenar kısmına dogru uzatıcam :)


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti greghile » 11 Ağu 2009, 11:15

bence farın orjinal ledli olması daha iyi böylede fena olmamış ama
greghile
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 01 Ağu 2009, 11:51

İleti SRDR » 18 Ağu 2009, 17:04

bence çok güzel olmuş,
çok yakışmış,genelde audi lerde görüyordum çok hoşuma gidiyordu arabanızada çok yakışmış.güle güle kullanın...
SRDR
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Kas 2007, 18:02

İleti xex » 14 Ekm 2009, 15:12

Acaba yurtdışından getirten varmı.

Almak bişey değilde kargo fiyatı ne kadar çıkar acaba:))))
Kullanıcı avatarı
xex
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 198
Kayıt: 23 Ağu 2009, 18:24
Ad Soyad: Oktay Var
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2005 Opel Astra 1.6 Elegance

İleti greghile » 14 Ekm 2009, 18:34

kargo ücreti ebaydan isteddiğin zaman 25 dolar tutuyor aşağı yukarı bir tanede getirtsen aynı 3 tanede getirtsen aynı ama gümrükte sorun olmazsa iyi 
greghile
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 01 Ağu 2009, 11:51

İleti xex » 15 Ekm 2009, 13:05

Selam arkadaşlar dün akşam itibari ile siparişi verdim.




 

Ürünün elime geldikten sonra resimleri tarafınızla paylaşacağım.

 

Aracımı alalı 1 ay oldu yavaş yavaş modifiyeye başladım:)))

 





































Cat. number Entry name VAT €/piece Quantity € incl. VAT
F1-DEVB Skoda Fabia - devil eyes headlights BLACK
19 167.23 1 199.00
20115 Skoda Fabia - mirror covers ALU look MILOTEC
19 29.40 1 35.00
SK-DHCHOLE Skoda Fabia I - stainless steel door handle cover 10pcs set - hole design
19 11.76 1 14.00
Delivery and payment costs: 49.00
Total €: 297.00
Kullanıcı avatarı
xex
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 198
Kayıt: 23 Ağu 2009, 18:24
Ad Soyad: Oktay Var
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2005 Opel Astra 1.6 Elegance

İleti greghile » 16 Ekm 2009, 11:50

kardeş nerden buldun birde gelince şu resimleri bi eklersen fikir ediniriz
greghile
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 01 Ağu 2009, 11:51

İleti xex » 16 Ekm 2009, 13:18

superskoda.com dan aldım ürünleri dünde posta ile gönderdiklerini öğrendim.
 

Site şimdiden güven veriyor.

 

Ürünler elime geçtikten resimleri ekleyeceğim kardeş.

 

Montajı kendim yapmayı düşünüyorum...

 

 
Kullanıcı avatarı
xex
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 198
Kayıt: 23 Ağu 2009, 18:24
Ad Soyad: Oktay Var
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2005 Opel Astra 1.6 Elegance

İleti ufuk05 » 16 Ekm 2009, 22:26

[quote="greghile"]Ya arkadaşlar resimdeli angel fardan almayı düşünüyorum uyarmı uymazmı yada gece aydınlatmda problem yaşarmıyım diye tereddüt ettim birde fiyat olarak aşağ yukara ne kadar bu konuda tecrübesi olan arkadaşların yardımını bekliyorum
 

Bu farladan togah nickli arkadaşımızda vardı.Far ayarını yaptıramadığı için satıyordu..

[/QUOTE]
ufuk05
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Mar 2008, 18:00

İleti RAZOR10 » 17 Ekm 2009, 11:00

[quote="tapantepeli"]superskoda.com dan aldım ürünleri dünde posta ile gönderdiklerini öğrendim.
 

Site şimdiden güven veriyor.

 

Ürünler elime geçtikten resimleri ekleyeceğim kardeş.

 

Montajı kendim yapmayı düşünüyorum...

 

 
[/QUOTE]

100 € nun üstü gümrükte takılır, 100€ nun altında fatura kestirseydiniz karşı super skodaya,eğer size sorunsuz ulaşırsa ürünler mutlaka buraya yazın, bende alıcam..
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti hakan07 » 30 Ekm 2009, 14:54

nooldu gelmedimi ürünler ya bende getirtcem.
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti xex » 30 Ekm 2009, 18:03

Gelmedi nerde ya keşke gelse burdan hemen yazacam:)))
 

Bence gelmeden almayın ...
Kullanıcı avatarı
xex
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 198
Kayıt: 23 Ağu 2009, 18:24
Ad Soyad: Oktay Var
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2005 Opel Astra 1.6 Elegance

İleti hakan07 » 31 Ekm 2009, 00:20

valla benim kuzenim hindistanda pakpenin sorumlusu orda ve superskodanın dıstrıbıtorlerıne baktıgımızda hollanda hındıstan danimarka mısır var bende kuzenımle konustum onun kaldıgı sehırdede bayısı varmış alması kolay alır ama yollama işinde takıldık sımdı haber beklıyorum eğer ucuz yollu bişi bulabılırse yollicak valla pahalıda olsa o farları alacam :) kafaya taktım ama ucuzu yollusunu arıyorum artk pazarlamasını yaparım bu işim :D daha 4 parca daha getırtıyorum ben vites falanda soledım arastırmadalar bı bılgı gelırse buraya yazarım bu arada bı yerden duydum tam emın deılım ama eger yılbasına dogru 200 tl yada  € nun altındakı esyalar hedıye dıye ısaretlenır yollanırsa gumrukte para odemıyomussun haberınız olsun bunu kullanabılırız
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

ÖncekiSonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir