2008 1,4 TDI GİTMİYOR.

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

2008 1,4 TDI GİTMİYOR.

İleti mayham85 » 02 Kas 2009, 22:35

[quote="levent06"]

hocam araba 2000 ile 4000 devir arasında haykırır ,kükrer, koltuğa yapıştırır adamı nasıl gitmiyo o araba devirli kullandığından eminmisin bendekide 70 bg lik ama öyle sorunlar yaşamadım gayet memnunum arabanın performansından.155 tork ile 195 tork arasında abartıldığı gibi bir fark olduğunu zannetmiyorum dediğim gibi tahminim devirsiz kullanmaktan olabilir hocam...

[/QUOTE]

tahmin ettiğinizden çok çok daha fazlası :)
 

arabayı yürüten bg değil torktur.
 
mayham85
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ekm 2008, 17:31

İleti ozanakif » 10 Kas 2009, 01:51

  Hocam yanlış anlamadıysam 4000-4500 devirlerden bahsediyorsunuz.Tüm dizellerde geçerli olmak üzere yüksek enjeksiyon pompalarının içerisine entegre edilmiş mekanik hız kesici sistem vardır.Bu sistem dizel motoru aşırı yüksek devirlerden korumak içindir.Devir özellikle 5000 lere yaklaştığında gaz pedalı boşa çıkmış gibi bir his veriyorsa.hız kesici devreye girmiş demektir.
  Bu şekilde oluyorsa aracınızda sorun yok demektir.Hatta mümkünse 4500 gibi devirlere yaklaşmamanızı tavsiye ederim.

Karanlığa küfredeceğine,bir mum yak.
Kullanıcı avatarı
ozanakif
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 96
Kayıt: 10 Kas 2009, 00:12
Ad Soyad: Ozan AKİFOĞLU
Nereden: Erzurum
Arabanız: 2004 TDI Fabia

İleti ARD » 16 Kas 2009, 13:57

[quote="hakanerdogan"]yoook, şimdi işin rengi değişir... 3 silindir deyip durdunuz... hatta uyuz 1.4 HDI lara kadar indirgediniz. bi inceleyin derim.


http://www.dailymotion.com/video/x8mghx ... 0-kph_auto


hızlanması az çok bu şekildedir (video benim, yol düzlüktür genel hatları ile, hatta 5.vitese atarken rampaya sardı)

siz 4500 e kadar yatırıp, dahada beklerseniz kesici devreye girer ve keser. o dediğiniz boşta gaza basıyormuş hissi yaratır. yığılır araba.

devrinizi 2500 de tutmaya çalışın, hem canlılığı korur hemde yürür makineniz. 70 hp olsa bile abarttığınız kadar yoktur. 3750 devir civarını kendinize max. devir olarak belirleyip, 4000 e değdirmeden seri bi şekilde bi üst vitese geçerseniz ivme kaybınızı minimize edersiniz.

gazı yere koyup beklemeyiniz 2 de falan, 4000 e değmeden 3 leyin, bunlar 2.0 litre makineler değil 2 de 40 km/s den alıp 100 km/s ye fırlatsın....


[/QUOTE]
şiiit hocam kendine

sanki zannedersin dün diroksiyona oturduk burda sorunu yaşayan başka arkadaş varsa paylaşmak ve bu aracın olurunu kabullenmek ıcın bırşeyler yazıyoruz sen gitmiş onla karşılaştırmışsın bunla kaşrılaştırmışsın demişsin ne yapıcam arkadaşım en ıyı performans ve en ucuz maliye diye birşey var bunları yakalamaya calışıyoz oldu oldu olmadı bu şekilde kabullenmem satar başka araç alırım dıye bırşeyler ogrenmeye calışıyoz formun kuruluş amacaıda sanırım ıyı olan ozellikler yanısıra kotu ozellikleride ortaya cıkarmak ve ınsanlara dogru bılgıyı ıletmek degılmıdır..

 

ben burda bir sorundan bahsedıyom ve varsa sorunu sozebilcek bir arkadaş ondan yardım istiyom sen aklkmışsın bana uşenmeyıp aracın nasıl gıttıgını gostermışsın ama sanırım sen benım sorunu anlamadın benım araç da 180/190 yapıyor yapmıyor demıyorum ki..

 

benim sorunum

tekrar tekrar yamayım ama tekrar okuyun
ARD
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Ekm 2009, 12:15

İleti ARD » 16 Kas 2009, 14:04

[quote="mayham85"][quote="levent06"]

hocam araba 2000 ile 4000 devir arasında haykırır ,kükrer, koltuğa yapıştırır adamı nasıl gitmiyo o araba devirli kullandığından eminmisin bendekide 70 bg lik ama öyle sorunlar yaşamadım gayet memnunum arabanın performansından.155 tork ile 195 tork arasında abartıldığı gibi bir fark olduğunu zannetmiyorum dediğim gibi tahminim devirsiz kullanmaktan olabilir hocam...

[/QUOTE]

tahmin ettiğinizden çok çok daha fazlası :)
 

arabayı yürüten bg değil torktur.
[/QUOTE]
 

bak ilk cumlende benım anlatmak istedigim sorununum bir parcası

hocam araba 2000 ile 4000 devir arasında haykırır ,kükrer, koltuğa yapıştırır

ya tabi devirli kullanıyom

şöyle düşün sollama yapıcan attın ıkıye normal şartlard araç biraz bagırır ve sollamaya gecersın sollamanın daha başında 3 atıp sollamayı tamamlarsan bu zamn kaybıdır neden 3 itiyor cunku devir saati geliyor kırmızı cubuga dayanıyor araç sanki oldugu yerde sayıyormuş gibi oluyor vıtes atınca rahatlıyor sende diyceksinki ee ozamn uçle sollama yap ee ozamnda araç boguluyor o şekilde sollama yapamazsın valla ben anlatabildinmi bilmiyom ama sorun kısaca bu ben cözemedim servis yetkılısı arkadaşa da gosterdım anlamak ıstemedı..

 

ya ben bir cok araç kulkandım en kotusunden en ıyısıne 3,00 motordan 1,3 mototra kadar hiç birinde böyle bir sorun yaşamadım

 

acaba hep surun sorun dedıgım sey aracın olur şeyimi bi turlu anlayamadım
ARD
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Ekm 2009, 12:15

İleti hakanerdogan » 16 Kas 2009, 15:45

tamam anlatmaya çalıştığımızda o kadar baygın bi araç olmayışıydı zaten. valla bizde kullanıyoruz aynısını ama beklentilerimizi karşılıyor. demek ki size yetmiyor. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti RoadFighter » 16 Kas 2009, 18:20

[quote="lazianke"][quote="ARD"]araç 70 hp ama 3 silindir olmasındamıdır acaba?.[/QUOTE]
tdi fabiaların hepsi 3 silindir ama 75-80 bg ile 70 bg arasında bariz tork farkı var. ağabeyimde 70 bg lik polo tdi vardı. benim fabişin yanında kağnı gibiydi...
[/QUOTE]

Bizzat müşahade edilmiş.

 

Sıkıntının cevabı da bu muhtemelen.(aradaki fark)

 

10 hp ciddi bir rakamdır esasında.

 

Sorununuzda haklı olabilirsiniz.

 

 

 

 

 
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti AhmetH » 16 Kas 2009, 18:38

turbo dizel  motoru  benzinli gibi kullanıyorsunuz sanırım.


turbo benzinli

atmosferik benzinli

ve turbo dizel  araçların  kullanımı  birbirinin aynı  değildir.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti ARD » 16 Kas 2009, 19:43

[quote="hakanerdogan"]tamam anlatmaya çalıştığımızda o kadar baygın bi araç olmayışıydı zaten. valla bizde kullanıyoruz aynısını ama beklentilerimizi karşılıyor. demek ki size yetmiyor.  [/QUOTE]
 

Aynen oyle dostum tamamen beklenti..

Yani kısaca ben bunu kabulleneyım yada kabullenmeyip araç degişikligne gideyim

 kolay gelsin.. 
ARD
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Ekm 2009, 12:15

İleti ARD » 16 Kas 2009, 19:50

[quote="AhmetH"]

turbo dizel  motoru  benzinli gibi kullanıyorsunuz sanırım.


turbo benzinli

atmosferik benzinli

ve turbo dizel  araçların  kullanımı  birbirinin aynı  değildir.
[/QUOTE]
ben yaklaşık 5 sendir dizel araç sahibiyim bundan onceki kullnadıgım araçlar 1,3 mjet punto (süper bir motor var kim nederse desin) 1,4hdi206 peugout (bence dizeller arasında en sessiz olanı performansı cok cok iyi) şimdide 1,4tdı 2008 fabıa benim diycegm oki ben yaklaşık 5 aydır bu aracı kullnıyom bir bu kasa bu arabaya gitmemiş nasıl 1,3mjet linea da da aynı sorun oldugu gibi bu araçta bu kasa agır olmuş motor 3 yerıne belki 4 silindirili olsa bence daha ıyı performans alır onun dışında ben uzun yolda daha cok bu aracı kullndım daha once kullandıgım ıkı aracımdan da en konforlusu bu araç tk gecerim hem daha oturaklı ve yere daha saglam basıp daha fazla guven veren bır araç ama anlatmak istedigim asıl sorundan dolayı biraz muzdalibim tabi burda gulu seven dıkenıne katlanır mısalı kabullebip böyle bincem yada basparayı daha ıyısını al secenegını kullanıcam bu sıkıntılı donemde şimdilik bu araçla devam en dogru secenek olur

 

tum arkadaşlara tekrar teşekkurler
ARD
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Ekm 2009, 12:15

İleti FabiaTDI » 16 Kas 2009, 20:24

[quote="ARD"]MERHABA ARKADAŞLAR
 

İLK DEFA ÜÇ SİLİNDİRLİ BİR ARAÇ KULLANIYORUM ACABA HEPSİMİ BÖYLE YADA BANAMI OYLE GELIYOR.

 

ARKADAŞLAR ARAÇ OZELLIKLE SOLLAMALARDA TIKANIP KALIYOZ.YANİ SOYLE DUŞUNUN TAM SOLLAMA YAPIYONUZ ARAÇ BİR YERE GELİYOR VE TIKANIYOR GIBI OLUYOR GERÇİ BEN KULLANA KULLANA ALIŞTIM AMA ILK OTURAN ICIN COK GARIP GELIYOR.SERVİSE SORDUM NORMAL DİYOR AMA BANA HIC NORMAL GELMIYOR BU KONUYLA İLGİLİ SORUN YAŞAYAN VARMI YADA ÇÖZÜMÜ NEDİR?.

 

TEŞEKKURLER

 
[/QUOTE]

ARKADAŞIM DEDİKLERİNE AYNEN KATILIYORUM BENDE FORMDA BİR ÇOK DEFA 3 SİLİNDİRLİ 70 HP TDI HAKKINDA - 80 HP GÖRE BARİZ FARKLILIK OLDUĞUNU YAZMIŞTIM ÖZELLİKLE KLİMAYI ŞEHİR İÇİNDE KULLANIMDA AÇINCA ARAC YIĞILIYOR KALIYOR GERCİ BANADA AYNI ŞEYİ SÖYLEDİLER AT SAHİBİNE GÖRE VS.VS BEN KULLANDIĞIMA BAKARIM KEŞKE ALIRKEN 80 HP ALSAYMIŞTIM ÇÜNKÜ 80 HP TDI KULLANDIM ŞEHİR İÇİ KLİMA AÇTIM 70 HP Kİ GİBİ SORUN YARATMADI NEYSE ALDIK ARTIK BİR DEFA DEDİĞİN GİBİ ALIŞIYORSUN GİDİYOR
FabiaTDI
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 12 May 2007, 18:13

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir