YETKİLİ SERVİS'TE DÖNEN DOLAPLAR

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

YETKİLİ SERVİS'TE DÖNEN DOLAPLAR

İleti cineration » 06 Kas 2009, 19:53

her yetkili servis kötü demek yanlış olabilir ama içlerinde haysiyetsiz, onursuz olan çok.
Adam parçanın yansanayi denenini bir şekilde ucuza alıyor sonra orjinal kutusunun ve holgramlı etiketinin aynısını yaptırıyor. Parçayı kutuya koyduruyor. Kutuyu getirip senin önünde açıyorlar sende orjinal parça zannediyorsun. Bu tür hilekarlıklar yapan bir sürü servis var.
 
Ben skoda Fabia almadan önce sanki yollarda hiç Fabia yoktu
Kullanıcı avatarı
cineration
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 489
Kayıt: 25 Nis 2009, 17:47
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001 model Fabia 50KW(68BG)

İleti skodaizm » 06 Kas 2009, 20:49

   Herkesin sorun yaşadığı servisler muhakkak ki var. Ama benim kötü dediğime bazısı iyi benim iyi dediğime bazısı da kötü demekte. İnsan faktörünün girdiği her türlü sistemde insan kaynaklı süistimallerin olması da  doğaldır.
    Ben derim ki ön yargılı olmaktan çok kararlı ve bilinçli olursak hiç bir servis veya usta bizlere olumsuz işler yapamaz. Sonuçta bir yerde pahalı veya kötü işçilik varsa muhakkak başka bir yerde bize daha uygunu da vardır.Çünkü herkesin bakış açısı ve istekleri farklıdır.

__Hakan Ün__

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti sonertevfik » 06 Kas 2009, 23:23

DÜRÜST OLMAYAN İNSANLARDAN NEFRET EDİYORUM... HEPİMİZ DOĞRU VE DÜRÜST OLMALI, SÖZÜMÜZDE DURMALIYIZ...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti yargic » 07 Kas 2009, 00:06

Atik oto ile ilgili bende sorun yaşamıştım. Skoda Türkiye halkla ilişkiler müdürü var ismini vermeyeceğim, ilgilenmişti. Daha sonra servisin genel müdürü tanıştık, konu hakkında kendilerine göre geçerli fakat bana göre çok geçersiz karşısındakinin zekasını küçümseyen bahaneler sıralandı. Halkala ilişkiler müdürüne iletilen cevapta ise kendilerini haklı olduğu yönünde bilgilendirmeler vardı. fakat üzerine gitmedim. Atik oto genel müdürüne ise, internet dünyasında bu servis ile ilgili çok sorunlar yaşadığını yazan insanlar var, Bende sorun yaşadım, bu servise güvenimi kaybettim bir daha gelmem dedim.  her serviste sorun yaşanabilir ama atik otoda birazdaha fazla. Ben bir daha uğramam oraya. Şimdi yukarıdaki arkadaşın yaşadığınıda okudumda, güvenmemekte çok haklıymışım.
yargic
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 29
Kayıt: 04 Kas 2009, 23:12

İleti YÜCEL » 14 Kas 2009, 14:15

selam arkadaşlar,servis sorununu atik otoda bende yaşadım,aracın yıllık bakımı geçmişti ve arka bagaj kapağında hasar vardı.araç sfır alındığından (ben mayısta aracı satın aldım 2003 fabia 1.4 mpi confort)bu güne kadar bütün bakımları orada yapılmış bende servisi değiştirmek istemedim.aracı teslim ettim ama 15 günde zorla hergün tel.açarak geri aldım.teslim günü kaportadaki birisi aracın bagaj kapağını açtı yapılanları göstermek için.Ben kapağa bakmadan arka koltıklarda kedi tüğü dolu olduğunu gördüm ve ben başladım söylenmeye >siz böylemi araç teslim ediy.vs.neymiş efendim bi kedi dadanmış içeriye kurtaramıyorlarmış,.insan ilk önce içini dışını bi güzel temizler ve öyle verir.ön torpidoda kedinin çamurlu ayak izleri duruyor ya.sıra bagaj kapağına geldi bir baktım kapağın iç kenar kısımlarındaki boya pürüzlü kapak açma tutacağının olduğu yerde düzgün boya yapılmamış,beyazlı kalmış.Bende müdürlerini çağırdım ver yansın ettim.tekrar boya yapalım dediler. ve tekrardan kapak boyaya girdi.Bi yetkili serviste yapılanları görüyorsunuz işte .Bi dahamı atik otonun önünden dahi geçmem.. 
YÜCEL
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 08 May 2009, 20:51

İleti RoadFighter » 14 Kas 2009, 14:19

[quote="YÜCEL"]selam arkadaşlar,servis sorununu atik otoda bende yaşadım,aracın yıllık bakımı geçmişti ve arka bagaj kapağında hasar vardı.araç sfır alındığından (ben mayısta aracı satın aldım 2003 fabia 1.4 mpi confort)bu güne kadar bütün bakımları orada yapılmış bende servisi değiştirmek istemedim.aracı teslim ettim ama 15 günde zorla hergün tel.açarak geri aldım.teslim günü kaportadaki birisi aracın bagaj kapağını açtı yapılanları göstermek için.Ben kapağa bakmadan arka koltıklarda kedi tüğü dolu olduğunu gördüm ve ben başladım söylenmeye >siz böylemi araç teslim ediy.vs.neymiş efendim bi kedi dadanmış içeriye kurtaramıyorlarmış,.insan ilk önce içini dışını bi güzel temizler ve öyle verir.ön torpidoda kedinin çamurlu ayak izleri duruyor ya.sıra bagaj kapağına geldi bir baktım kapağın iç kenar kısımlarındaki boya pürüzlü kapak açma tutacağının olduğu yerde düzgün boya yapılmamış,beyazlı kalmış.Bende müdürlerini çağırdım ver yansın ettim.tekrar boya yapalım dediler. ve tekrardan kapak boyaya girdi.Bi yetkili serviste yapılanları görüyorsunuz işte .Bi dahamı atik otonun önünden dahi geçmem.. [/QUOTE]
 

İçeri kedi dadanmış ve birşey gelmiyormuş ellerinden. :D

 

Yahu hakkaten enteresan birşey.

 

Kedi mücadele timi kursunlar bari servis içinde (kusura bakmayın hakkaten çok komik bu savunmaları)
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir