yavas geri vites

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

yavas geri vites

İleti hdoner » 14 Arl 2009, 22:51

aracım geri viteste hemen redline a dayanıyor:( çözüm nedir kronikmidir bu?
 
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti AhmetH » 14 Arl 2009, 22:53

geri  vitesin  oranı  çok kısa  zaten :)
 

geri  geri   70-80  mi  yapmayı düşünüyordunuz Approve

 

bütün  araçlarda  böyledir.  yaklaşık olarak  1.  vites ne ise  geri  viteste  aşşa  yukarı  odur.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti hdoner » 14 Arl 2009, 23:02

ya bide aracımı f1 dekı gıbı yere yakınlastırmak istiyorum .Lastiklerin havasını azaltsam nasıl olur?
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti alpino » 14 Arl 2009, 23:07

saçmalama dostum. lastikleri indirirsen yakıt tüketimin artar, yol tutuşun azalır. performansın düşer. lastiklerin eskir. çünkü lastikler tabanları üzerinde gitmek için tasarlanmıştır yanaklar üzerinde değil. yanakların aşınması kronik sorundur.

neymiş bu kroniklik.

kaportaya çekiçle vurursanız çöker. bu da kroniktir. ama geri viteste devrin hemen redline a gelmesi normaldir. her arabada kroniktir. bmw mercedes dahil.
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti hdoner » 14 Arl 2009, 23:09

aslında makarasına yazdım ama yav bazen öle yazılar oluyorki bunları aratmıyor.. mesela ***demiş arabanın saatını bılgısayardanmı ayarlatıyoruz:S gibi gibiApprove
fabiam kaza yaptı kronikmidirDead

neyse ...


Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 14 Arl 2009, 23:21

1-bayır yukarı kalkış yaparken aracım tekleme yapıyor sırf bu yuzden yenı araba aldım bu kronıkmıdır

2-Geçen sanayıdekı tilki hüseyine sordum bu araba bi işe yaramaz dedi sorunu çoktur her 200 km de bi bakım gerekiyormuş dedi acaba doğrumudur?

3- arabam cok yavas gıdıyor geçen massey solladı bee...
LOL yav gece gece bazı yazılar okudum ...etmeyın yazmayın bole seyler arkadaşlar
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hakanerdogan » 14 Arl 2009, 23:29

Benim geri vitesim 1 den uzun. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti iceman70 » 14 Arl 2009, 23:31

:)) f1 araçlarını hayal etmeyin asla çünkü nasa'dan hızlı teknoloji ile gelişen 4-5 milyon dolarlık araç tanesi :)) ama her zaman şunu merak etmişimdir bir formula 1 motorunu mesela Mercedes-Benz FO 108W 2009'da kullanılan bu motoru binek aracına taksak performansı nasıl olur :)) Kesinlikle düşecektirde merak işte :)

iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti hdoner » 14 Arl 2009, 23:38

arkadaşlar birde kafama takılan şu var . yüzyıllardır kar ve ulaşım sorununa çare bulunamadı dimi. zincir yada dişli lastik daha teknolojik bi gelişme olmayacakmı? cidden çok ilkel gelıyor.

atıyorum ısıtmalı lastıkler, yol kayganlıgına gore köşegen olan lastikler, yer çekımı artıran boylece tutunmayı yukselten aygıtlar vs vs..
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 14 Arl 2009, 23:43

[quote="iceman70"]

:)) f1 araçlarını hayal etmeyin asla çünkü nasa'dan hızlı teknoloji ile gelişen 4-5 milyon dolarlık araç tanesi :)) ama her zaman şunu merak etmişimdir bir formula 1 motorunu mesela Mercedes-Benz FO 108W 2009'da kullanılan bu motoru binek aracına taksak performansı nasıl olur :)) Kesinlikle düşecektirde merak işte :)

[/QUOTE]


dostum realizm herzaman kazandırır...zaten f1 motoru alabılsek ohooo gerısı sankı cok mu zor? Gerci hava itme prensibi ile çalışan jet motoru f1 den kat kat daha verimlidirde bakma uçak olup aleme facebook olmakta varBig%20smile
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir