ARKADASLAR ARAC COK YAKIYOOO!!!

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ARKADASLAR ARAC COK YAKIYOOO!!!

İleti cancanamca » 25 Arl 2009, 21:25

[quote="görkem"]Ben 2006 fabia tdi ile Son 2 aydır ortalama ş.içi/ş.dışı 4,10 lt/100 km de yakıyorum. Sürekli her ay belli bir mesafe katettiğimden, Kredi kartı ekstremden %30 tasarruf ettiğimi anlıyorum açıkçası. Ama her viteste optimum gaz ayarı yapmaya çalışıyorum. Anlık Yakıt sarfiyat göstergesini minimalize ettiğim sürece böyle oluyor. Paranoyak oldum, gözüm göstergeden gitmiyor : ))[/QUOTE]


10lt/100km yakanda 4.1lt/100km ya aynı dertten müzdarip

enteresan valla Confused
 
cancanamca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 24 Haz 2007, 10:53
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: choice

İleti hetepe » 25 Arl 2009, 22:35

[quote="oguzhanking"]YAV ARKADASLAR BENİM ARAC NİE BU KADA COK YAKIYOR YAAA GOSTERGEDE 100 KM DE ORTALAMA 10 LİTRE GORUNUYOR YAA 2001 FABİA 1 4 COMFORT ARAC COK YAKIYOR ASAGI YUKARI KM DE 0,30 YAKIYOR YA SIRALI TAKITIRCAMDA MADDİ ****NTILAR YUZUNDEN TAKTIRAMIYORUM. SİZCE ARAC LA ALAKALI Bİ SIKNTI OLABİLİRMİ YOKSA NORMALMİ BU KADAR YAKMASI LUTFEN ÖNERLERİNİZ BİLGİLERNİZ COK YARIMCI OLUYOR TESEKKURLER!!!
[/QUOTE]
Şu sıralar hava sertleşti, benzin de pahalı, Ankara'da düz bir yer değil, yokuş, rampa bitmez...Normal bence, araba ne yapsın?Sık sık hava filtresini ve lastik basıncını kontrol edin, çok etkiliyor çünkü...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4254
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti RAZOR10 » 26 Arl 2009, 01:43

hawalardan soğuk hawada çok yakıyor. 9 lt civarı yaz aylarında şehir içi sakin kullanım 6.5 lt yakıyorum
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti RAZOR10 » 26 Arl 2009, 01:44

bi arkadaşımın honda civic i otm. şu sıralar şehir içi 12-13 lt yakıyor..
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti GOKHAN ERTEMİN » 26 Arl 2009, 02:09

[quote="görkem"]Ben 2006 fabia tdi ile Son 2 aydır ortalama ş.içi/ş.dışı 4,10 lt/100 km de yakıyorum. Sürekli her ay belli bir mesafe katettiğimden, Kredi kartı ekstremden %30 tasarruf ettiğimi anlıyorum açıkçası. Ama her viteste optimum gaz ayarı yapmaya çalışıyorum. Anlık Yakıt sarfiyat göstergesini minimalize ettiğim sürece böyle oluyor. Paranoyak oldum, gözüm göstergeden gitmiyor : ))[/QUOTE]


arkadaşlar bende 2009 1.2 fabia var  5500 km oldu şeker bayramında iizmir gümüldür e gittim 35 lt benzinle  479 km hız ortalamam 110 km saat  bursa da otobanda  140 la gittim benzin lt fiyatı 2.8 tl idi   bence normal bir tüketim  100 tl benzin alarak depoyu fulledim benzin vardı arabada  35 x 2.8 tl = 98 tl eder  98 tl / 479 km = 0,204 krş yaktı km de 
aracı hiç zorlamadan ve ani kalkış vede hızlnmadan sakin kullanırsanız  bu sevıyede kalırsınız sanırım

 

aynkm bugünkü benzin fiyatıyla   3.30 tl x 35 = 115.5 tl eder   11.5 / 479 km = 0,241 krş eder  buda aslında benzın zammına göre aynı değere gelir

benca skodalarınızı  sakin kullanın  derim.

 

eski arabam da 1998 model skodaydı  1.3 tü ve 45 lt ile karburatorlu motorla  ortalama 110 km ile gittiğimde ist izmir  840 km yaptığımı biliyorum   buda izmir gidiş geliş tir izmirrde babamın arabasını kullanıyorum  benim araba orada da garajda duruyor du

 

hepinizin yeni yılını kutlarım arkadaşlar.

gokhan ertemin

 
GOKHAN ERTEMİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Oca 2009, 16:44

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir