fabia tdi yakıt

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

fabia tdi yakıt

İleti kurunc » 02 Şub 2010, 17:54

Hakkari Yüksekovada bir sınır karakolunda dağın başında askerlik yaparsan, attan başka bişeye binemezsin LOL

 

kurunc
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 146
Kayıt: 01 Oca 2010, 22:34
Nereden: Antalya
Arabanız: Fabia Special

İleti C@GL@R » 02 Şub 2010, 18:20

[quote="y.emre"][quote="caglarkrbyk"] [quote="hakan07"]bende öle yapayım dostum gidiyim  bide onları değiştireyim bide bişi sorucam askere gidicem ben şimdi ne yapmamı önerirsin araba yatıcak ne yapmalıyım yani gelincemi değişteriyeyim şimdimi bide 15 ay araba yatıcak eğer yanımda götürücek biyere cıkmassa bu 15 için ne yapmalıyım aküyü çıkartıp 15 ay bekletsem heralde bi bozulma falan olur dimi? sen olsan ne yapardın sen anlıyon bu işlerden :)[/QUOTE]

askere götür arabanı ben şaşırıyorum askere gidince arabasını satanlar telefonunu satanlar bnm arkadaşım arabasıyla gitti haftasonu izinlerinde arabasıyla gezdi cep telefonunu arabaya koydu telefon derdi olmadı..özel kıyafet malzeme vs..arabadaydı depo gibi
[/QUOTE] abim yedek subay olarak gitti şuan ANKARA Etimesgutta acemi birliğinde fakat araba kullanmaları yasak.[/QUOTE]

o acemi birliğiSmile
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti hakan07 » 02 Şub 2010, 20:08

çağlar iyi fikir bencede öle yapalım depo gibi ama askere gidince ehliyet alıyolar bildigim kadarıyla ya neyse,bi acemi birliğine gidiyim, ustaya gideken konusuruz bida nereye gidiceğime göre :)
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti hakan07 » 02 Şub 2010, 20:09

[quote="kurunc"]

Hakkari Yüksekovada bir sınır karakolunda dağın başında askerlik yaparsan, attan başka bişeye binemezsin LOL

[/QUOTE]
orasıda var valla LOL
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti C@GL@R » 02 Şub 2010, 21:15

[quote="hakan07"]çağlar iyi fikir bencede öle yapalım depo gibi ama askere gidince ehliyet alıyolar bildigim kadarıyla ya neyse,bi acemi birliğine gidiyim, ustaya gideken konusuruz bida nereye gidiceğime göre :)[/QUOTE]

ehliyetide arabaya koySmile
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti puZZle » 03 Şub 2010, 11:46

Ben ankara da ikamet ediyorum, son iki yazdır da antalyada araç kullanıyorum. Antalya trafiği berbat, neredeyde 50 metrede trafik lambası var ve bu lambaların neredeyde hiç biri 90 saniyenin altında değil,  genelde 2. 3. viteslerde aracı kullanmak zorunda kalıyorsunuz.  Tüm bu şartlarda eğer sürekli gidilip gelinen mesafe kısa ise motorda ısınmayacağından 0.20 tüketim normal olabilir. benim de antalyada mazot gideri ankaraya göre artmıştı.

puZZle
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2008, 12:08

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir