50 tl lik gazla 225 km

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

50 tl lik gazla 225 km

İleti xXx » 07 Şub 2010, 14:09

BEN 42 LİTRE BENZİNLE 720 KM GİDİYORUM....ORTALAMA 100 KM HIZ...

 

SKODA FELİCİA 01''

Kullanıcı avatarı
xXx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 278
Kayıt: 28 Kas 2009, 12:49
Nereden: Ankara

İleti barutoglu » 07 Şub 2010, 14:19

[quote="Maximus"]Arkadaşlar  gayet basit bir hesapla     Litre/100KM   hesabı yaparsanız  değerlerinis  daha kalıcı olur  malumm LPG  bugün 2.00  yarın  2.07  TL 
 

ben aldığımdan beri deniyorum   9.5-9.8 Lt  /100Km   yakıyor   yaklaşık uzun yolda  34 Lt gaz ile  380 KM şehir içi  320 Km gidebiliyorum

 

saygılar
[/QUOTE]

Hesaplama konusunda haklısın. Ayrıca araçlarımız aynı. ancak yakıt konusunda benimki daha ekonomik gibi. çünkü 33 litre ile ben 385 km gidiyorum uzun yol.  Benim sistem Atiker Fast sistemi. Senin sistem nedir?
Sür çıkar ağyârı dîlden ta tecelli ede Hakk
Padişah girmez saraya hane ma'mur olmadan.
Kullanıcı avatarı
barutoglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 103
Kayıt: 17 Eyl 2007, 00:37
Ad Soyad: Gazi BARUT
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 FABİA SP COMBİ 16V GRANİT GRİ ATİKER FAST SYS

İleti Ferit-1976 » 07 Şub 2010, 21:16

Arkadaşlar Forumda yeniyim.15 gün önce 2006 model 1.4 Ambiente Fabia aldım.Yakıtını hesaplamak için Gaz deposunu fulleyip kliometreyi sıfırladıktan sonra başladım kullanmaya.1 hafta sonra tekrar fulledim 48.25 TL  gaz aldı ve 196 Km gitmişim.Hesaplarıma göre 0,246 Kuruş yakmışım.Bence bu tüketim çok fazla.Daha öncesinde LPG li 306 tım vardı.1.6 Motor .Yaklaşık 0,18 Kuruş yakıyordu.Burda sormak istediğim araçta aldığımda Monza spor filtre var.Acaba spor filtre yakıtı ne kadar etkiler.
Kullanıcı avatarı
Ferit-1976
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 07 Şub 2010, 21:01
Ad Soyad: Ferit
Nereden: Bursa
Arabanız: 2006 Fabia Ambiente

İleti capadocia » 08 Şub 2010, 00:43

merhaba arkadaslar bende fabıa 1.2 var uzerınde atıker sıralı sıstem var 32 lıtre gazla ortalama 370 km yapıyorum bu verıler kıs ıcın gecerlı verıler yazın ıse bu 400 km ye kadar cıkıyor (sehır ıcı kullanımda )
capadocia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2009, 01:01

İleti Ferit-1976 » 08 Şub 2010, 01:20

[quote="Ferit-1976"]Arkadaşlar Forumda yeniyim.15 gün önce 2006 model 1.4 Ambiente Fabia aldım.Yakıtını hesaplamak için Gaz deposunu fulleyip kliometreyi sıfırladıktan sonra başladım kullanmaya.1 hafta sonra tekrar fulledim 48.25 TL  gaz aldı ve 196 Km gitmişim.Hesaplarıma göre 0,246 Kuruş yakmışım.Bence bu tüketim çok fazla.Daha öncesinde LPG li 306 tım vardı.1.6 Motor .Yaklaşık 0,18 Kuruş yakıyordu.Burda sormak istediğim araçta aldığımda Monza spor filtre var.Acaba spor filtre yakıtı ne kadar etkiler.[/QUOTE]
Kullanıcı avatarı
Ferit-1976
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 07 Şub 2010, 21:01
Ad Soyad: Ferit
Nereden: Bursa
Arabanız: 2006 Fabia Ambiente

İleti bolulu » 08 Şub 2010, 17:08

mehmet kardeşim atikeri 990 tl ye taktırdım çekişte düşüş yaşamadım arabayı 120 140 verdim daha istiyo ama yol bitiyo tek sıkıntım km de 22 krş yakması sizde oktavia var 1.6 16 valfmi lpg varmı
1.4 mpi comfort 68 hp 2001 lpg'li
bolulu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 96
Kayıt: 11 Oca 2010, 17:54

İleti derude » 08 Şub 2010, 20:20

Arkadaşlar değerlerimizi uzun yol olarak yazalım. Çünkü şehiriçi kavramı tam bir arapsaçıConfused

 
Ve yine değerleri 100km litre bazında yazalım. Çünkü lpg fiyatları değişken ve değişiyor.

 

Mesela ben, uzun yol sakin kullanımım minimum  8.2 lt/100km. Ama özensizce.

 

Oysa benim kullanım karakterime göre 7.7 olması gerekirdi. Hava filtresini değiştirdim şimdi sıra bujilerde.

 

Yoksa bu zamlar iliğimizi kurutacak. Disapprove

 
derude
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 28
Kayıt: 05 May 2007, 18:33

İleti emin_72 » 08 Şub 2010, 21:26

Merhaba Arkadaşlar,


Bende bu gün bu siteyi keşfettim ve bende bir 2006 skoda fabia sahibi olarak ne duruyorsun dedim :))

Anlaşılan benim öğreneceğim çok şey var sizlerden tabiki yardımcı olursanız bu benim ilk arabam ve üzrine titriyorum 1.2 benim araç ve sıralı sistem takdırdım atikerin ve şu anda benim yakıtım bayağı düştü  1 km'de yaktığım yakıt hesabıma göre 160 kuruş bu iyimi bilmem ama benzine güç yetmiyor ,

Ben bu araçı alırken hiç düşünmeden gözüm kapalı aldım ve hiç pişman değilim arkadaşlarım ilk aldığımda bunu alacağına git başka bir şey alsaydın dediler lakin onlarda araça bindiklerinde hayran oldular iyiki almışım..

şimdi aracım 71000 km de ve frenleri  yaptırmam gerek  tanıdığınız ist avrupa yakası tanıdığınız kişiler varsa bana yardımcı olursanız sevinirim..
emin_72
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 08 Şub 2010, 21:09

İleti y.emre » 08 Şub 2010, 21:32

[quote="emin_72"]

Merhaba Arkadaşlar,


Bende bu gün bu siteyi keşfettim ve bende bir 2006 skoda fabia sahibi olarak ne duruyorsun dedim :))

Anlaşılan benim öğreneceğim çok şey var sizlerden tabiki yardımcı olursanız bu benim ilk arabam ve üzrine titriyorum 1.2 benim araç ve sıralı sistem takdırdım atikerin ve şu anda benim yakıtım bayağı düştü  1 km'de yaktığım yakıt hesabıma göre 160 kuruş bu iyimi bilmem ama benzine güç yetmiyor ,

Ben bu araçı alırken hiç düşünmeden gözüm kapalı aldım ve hiç pişman değilim arkadaşlarım ilk aldığımda bunu alacağına git başka bir şey alsaydın dediler lakin onlarda araça bindiklerinde hayran oldular iyiki almışım..

şimdi aracım 71000 km de ve frenleri  yaptırmam gerek  tanıdığınız ist avrupa yakası tanıdığınız kişiler varsa bana yardımcı olursanız sevinirim..
[/QUOTE] emin bey hosgeldniz yeni konu açarsanız daha çok yardımcı olabilir ist.dan
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti emin_72 » 08 Şub 2010, 22:26

teşekkür ederim hoşbulduk
evet yeni bir konu açalım daha iyi..
emin_72
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 08 Şub 2010, 21:09

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir