2004 Fabia 101 hp debriyaj balatası

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

2004 Fabia 101 hp debriyaj balatası

İleti AV-2006 » 05 May 2007, 00:24

Sorumluluk karşıdakine saygıdır.Siz ne anladınız?
 

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti skodacı » 05 May 2007, 00:30

AV-2006 yeter...konu kişiselleşme başladı.forum üyeleri buradan sorunlarına çözüm bulmak için bilgiler alıyor.isteyen senin,isteyen benim bilgimi dikkate alır.forumun huzurunu ben dahil kimsenin bozmasına rızam olmaz.hakkımdaki görüşlerini buraya değil,özele at.aynı şekilde bende senin hakkındaki görüşlerini özel e atacam.
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti AV-2006 » 05 May 2007, 00:43

Bencede yeter....Teşekürler.

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti lazianke » 05 May 2007, 00:49

tdi için 280 ytl ye almıştım.benzinillerinki daha ucuz diye biliyorum.

lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti ErTaN06 » 05 May 2007, 15:27

yorumlarınız için tşk ler arkadaşlar, bugün sabah tekrar yetkili servise uğradım eğer kampanyayı beklersem 130 ytl gibi bi indirimin söz konusu olacağını söylediler bu arada aracım 70000 km de ve vw grubunun balata olayında biraz zayıf olduğunu söylemem gerek bütün tanıdığım vw grubu araçları kullanıcıları aynı dertten muzdaripler. Açıkcası eski aracımda yaşadığım sıkıntılardan dolayı ben özel servis olayına pek sıcak bakmıyorum.

ErTaN06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 66
Kayıt: 30 Nis 2007, 20:51
Ad Soyad: Ertan TEMEL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Skoda Fabia Special

İleti skodacı » 05 May 2007, 23:23

iceman06 en doğrusunu yapıyorsun..bu arada debriyaj baskı-balatanın çok erken denilebilecek bir km de bitmediğini belrtmek isterim.çünkü bu ürün grubunun ömrünü sende çok iyi bilirsinki kullanıcı belirler.
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti lazianke » 06 May 2007, 00:34

konu debriyaj balatası olunca sütten ağzım yandığı için üstad skodacı kadar servis yanlısı olamıyorum. çünkü değişim sonrası yaşadığım problemler problem olarak görülmedi ve es geçildi, ama işi bilen bir bmw-vw servisinde değişim sırasındaki işlem hatalarından kaynaklandığı ortaya çıkartılarak düzeltildi. tabii bunu her yerdeki servise teşmil etmemek lazım. üstad skodacının gittiği servisler demekki daha kaliteli ve köklü.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti skodacı » 06 May 2007, 14:35

hocam,ben ağır abi diye nitelendirdiğim parçaların yan sanayi olarak tercih edilmesine karşıyım.yetkili servis yanlısı değilim her hususta...eğer bildiğiniz,tanıdığınız ve ustalığına güvendiğiniz bir özel servis varsa yetkili servisten orijinal parça alarak özel servisinize taktırabilirsiniz.ama parça ve işçilik garantisi nedeniyle ağır abi diye nitelendirdiğim parçaların hem orijinal hemde yetkili serviste montajının yapılması taraftarıyım...saygılarımla...şunu söylemedende geçemeyecem...4.5 lt motor yağı alan araca 5,5 lt motor yağı koyan ve üstüne üstük viskozite değeri araca uygun olmayan yağ kullanan özel servislerde var...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti lazianke » 06 May 2007, 14:54

peki vw gurupta kullanılan aynı marka debriyaj balatasını dışarıdan alıp yetkili ya da özel bir serviste taktırmak mantıklı değil mi? yani serviste satılan yedek parçanın aynısı dışarıda bulunamaz mı?

lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti skodacı » 06 May 2007, 15:06

hocam,orijinal parça yı yukarıdada dediğim gibi güvendiğiniz,işinin ehli bir özel servistete montajını yapabilirsiniz,ama tavsiye etmem.çünkü parça ve işçilik garantisinden mahrum kalırsınız.orijinal debriyaj baskı,balata ve rulmanı dışarıda yani sanayide bulamazsınız.bulsanız bile(ki inanmıyorum,bulacağınızı) orijinalinden cüzi bir miktar anca ucuz olur...

skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti lazianke » 07 May 2007, 05:17

[quote="skodacı"]

hocam,orijinal parça yı yukarıdada dediğim gibi güvendiğiniz,işinin ehli bir özel servistete montajını yapabilirsiniz,ama tavsiye etmem.çünkü parça ve işçilik garantisinden mahrum kalırsınız.orijinal debriyaj baskı,balata ve rulmanı dışarıda yani sanayide bulamazsınız.bulsanız bile(ki inanmıyorum,bulacağınızı) orijinalinden cüzi bir miktar anca ucuz olur...

[/QUOTE]
yukarıda elbette haklısınız, servise parça için dışarıdan fazla fiyat ödedikten sonra gidip özelde yaptırmak parça garantisinden vazgeçmek olur ki gereksiz bir harekettir. ancak niçin skodanın orijinal baskı balatasını dışarıda bulamayız anlamadım. sonuçta vw gurubunun orijinal parçası olarak dışarıda satılanları var. hem de servisten ucuz. yani ille de üzerinde skoda amblemi mi olması lazım. eğer alacağımız parça vw gurubunda kullanılan bir parça ise ve aynı firmanın piyasaya da üretimi varsa onu alabilriz.

bir de bizim gibi memur kesimi için parçanın orijinal olması kaydıyla dışarıdan almak karımıza oluyor. evet serviste parça garantisi var ama sachs ya  da luk gibi kalitli balata setlerini kullanırsak 100-150 ytl gibi bir karımız olacak bu gözden kaçmamalı. ancak bir triger değişimini gibi çok önemli bir hususta vb lerinde servis dışına çıkmama fikrine kesinlikle katılıyorum

konuyu fazla ısıttık kanımca, sonuçta takdir herkesin kendinindir.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti ErTaN06 » 07 May 2007, 11:43

skodacı  benim daha önceki aracım vw grubundan bi araç değildi  ve o aracıda tek kullanan bendim ama bu kadar erken balata bitmedi fabrikasyon teknik bir hata olabilirmi acaba onu düşünüyorum.
ErTaN06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 66
Kayıt: 30 Nis 2007, 20:51
Ad Soyad: Ertan TEMEL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Skoda Fabia Special

İleti skodacı » 07 May 2007, 21:38

iceman06 fabrikasyon bir hata olmuş olsa idi ilgili parçada veya parçalarda 70.000 km de değilde 10.000 km de kendini gösterir idi,diye düşünüyorum.ben 70.000 km yi debriyaj baskı balata değişimi için az bir km değeri olarak görmüyorum.
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti lazianke » 08 May 2007, 00:31

skodacıya katılıyorum ben 55 binde değiştirdim. aracı 45 binde almıştım ve benden önceki sahibesi 6 ay kadar kullanmıştı. ustalar tahminen bayan kullanımından biraz daha erken bitmiştir, demişti.
ayrıca yaşadığımız yerin trafik özellikleri ve sürücünün kullanım alışkanlıkları balata ömrünü çok etkiler...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti ErTaN06 » 08 May 2007, 20:24

arkadaşlar bugün baskı balatayı değiştirdim biraz tuzlu oldu ama oldu :)
ErTaN06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 66
Kayıt: 30 Nis 2007, 20:51
Ad Soyad: Ertan TEMEL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Skoda Fabia Special

İleti skodacı » 08 May 2007, 21:58

iceman06 kaça mal oldu?
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti lazianke » 09 May 2007, 03:51

tahmin edeyim 500 ytl.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti ErTaN06 » 09 May 2007, 11:33

bir kaç işi daha vardı toplam 750 ytl ye mal oldu
ErTaN06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 66
Kayıt: 30 Nis 2007, 20:51
Ad Soyad: Ertan TEMEL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Skoda Fabia Special

ÖncekiSonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir