59 kw. kaç beygir

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

59 kw. kaç beygir

İleti vuslat52 » 20 Şub 2010, 21:09

arkadaşlar malumunuz beygir sözcüğü   ab sıtandartları gereği kalktı.benim araçta fabia sedan tdi 59 kw yazıyor beygir gücünü merak ettim doğrusu.  
 
vuslat52
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Şub 2010, 18:15

İleti hakanerdogan » 20 Şub 2010, 21:12

80
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti xMEGANx » 20 Şub 2010, 21:13

ab standartlarını muck ! Türküm demek bile yasak oldu ! Yakında alıcam elime silahı basıcam konseylerini... not: Ciddiyim Sebeb:EY TÜRK GENCİ ..MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR !  ( Mustafa Kemal ATATÜRK )
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti hakanerdogan » 20 Şub 2010, 21:14

[quote="xMEGANx"]ab standartlarını muck ! Türküm demek bile yasak oldu ! Yakında alıcam elime silahı basıcam konseylerini... not: Ciddiyim Sebeb:EY TÜRK GENCİ ..MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR !  ( Mustafa Kemal ATATÜRK ) [/QUOTE]

Bi konuyuda katletme be kardeşim...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti xMEGANx » 20 Şub 2010, 21:16

[quote="hakanerdogan"] [quote="xMEGANx"]ab standartlarını muck ! Türküm demek bile yasak oldu ! Yakında alıcam elime silahı basıcam konseylerini... not: Ciddiyim Sebeb:EY TÜRK GENCİ ..MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR !  ( Mustafa Kemal ATATÜRK ) [/QUOTE]

Bi konuyuda katletme be kardeşim...
[/QUOTE]
Ab standartları diyince kuduz gibi saldırasım geliyo kusura bakmayın..
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti vuslat52 » 20 Şub 2010, 21:17

teşekkür ederim hakan bey sizde olmasanız işimiz yaş valla. 
vuslat52
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Şub 2010, 18:15

İleti xXx » 20 Şub 2010, 21:45

79.12029

SKODA FELİCİA 01''

Kullanıcı avatarı
xXx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 278
Kayıt: 28 Kas 2009, 12:49
Nereden: Ankara

İleti cineration » 22 Şub 2010, 16:36

50KW = 68BG ise
59KW yaklaşık 80BG dir
Ben skoda Fabia almadan önce sanki yollarda hiç Fabia yoktu
Kullanıcı avatarı
cineration
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 489
Kayıt: 25 Nis 2009, 17:47
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001 model Fabia 50KW(68BG)

İleti isikayhan » 22 Şub 2010, 19:23

59 kW = 80 PS = 79 HP(BG)
Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir.

Bilgi paylaştıkça çoğalır.

M.Niyazi Saral
Kullanıcı avatarı
isikayhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 815
Kayıt: 18 Tem 2007, 03:13
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Octavia 2009 1.6 MPI Facelift Elegance Tipt.

İleti sseeddaatt » 27 Şub 2010, 22:39

1 kw= 1,34x60=80 beygir
 
sseeddaatt
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 08 Şub 2010, 15:53

İleti isikayhan » 27 Şub 2010, 23:53

[quote="sseeddaatt"]1 kw= 1,34x60=80 beygir
[/QUOTE]



 

60 değil 59 kW çevrilecek

1,34x59=79 HP (BG)
Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir.

Bilgi paylaştıkça çoğalır.

M.Niyazi Saral
Kullanıcı avatarı
isikayhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 815
Kayıt: 18 Tem 2007, 03:13
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Octavia 2009 1.6 MPI Facelift Elegance Tipt.

İleti Cihan_06 » 04 Mar 2010, 18:09

Benim aracıda şasi no.dan kontrol ettim 59 kW diyor 80 Beygir..
Cihan_06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 113
Kayıt: 01 Arl 2009, 19:08
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia classic 2007

İleti Cihan_06 » 04 Mar 2010, 18:11

Skoda Fabia Sedan Classic 1.4 16V 59kW model 2007, üretim sayısı 185.165 1x Havayastığı, üretim tesisleri Mlada Boleslav VIN girilen geçerli!
Cihan_06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 113
Kayıt: 01 Arl 2009, 19:08
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia classic 2007

İleti hakanerdogan » 04 Mar 2010, 18:12

Hatta motor kodunuzda "BUD" olmalı. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti Cihan_06 » 04 Mar 2010, 19:12

onu bilmiyorum
Cihan_06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 113
Kayıt: 01 Arl 2009, 19:08
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia classic 2007

İleti y.emre » 04 Mar 2010, 19:12

[quote="hakanerdogan"]Hatta motor kodunuzda "BUD" olmalı.  [/QUOTE] hakan abi hatrlıyonmu yeni araba aldığımızda bunun için msjla rahatsz etmıstım seni :)
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti hakanerdogan » 04 Mar 2010, 19:12

Ruhsatta vardır. İlk 3 hanesi. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir