DAY LİGHT LAR GELDİ YARDIM..

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

DAY LİGHT LAR GELDİ YARDIM..

İleti y.emre » 24 Şub 2010, 22:05

[quote="caglarkrbyk"]bunu parklara kullanabilirmiyiz acaba linkdeki beyaz ledleri emre bilgin varmı.. [/QUOTE] abii yanlış okumuşum pardon parklarda kullanabilirsin .
ama plakalarda olmaz.
 
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti C@GL@R » 24 Şub 2010, 22:10

[quote="y.emre"][quote="caglarkrbyk"]bunu parklara kullanabilirmiyiz acaba linkdeki beyaz ledleri emre bilgin varmı.. [/QUOTE] abii yanlış okumuşum pardon parklarda kullanabilirsin .
ama plakalarda olmaz.
[/QUOTE]

tmm emre sağol o zaman bir tane parklar için birde senin gösterdiğin resimdeki gibi alayım bunlar standartmı ne kadara aldın uygunsa aksesurcıdan alayım.
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti y.emre » 24 Şub 2010, 22:57

[quote="caglarkrbyk"] [quote="y.emre"][quote="caglarkrbyk"]bunu parklara kullanabilirmiyiz acaba linkdeki beyaz ledleri emre bilgin varmı.. [/QUOTE] abii yanlış okumuşum pardon parklarda kullanabilirsin .
ama plakalarda olmaz.
[/QUOTE]

tmm emre sağol o zaman bir tane parklar için birde senin gösterdiğin resimdeki gibi alayım bunlar standartmı ne kadara aldın uygunsa aksesurcıdan alayım.
[/QUOTE] plakalıkları 4 TL ye almıştım senin link verdiğini 8 TL ye almıştım abi.
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti C@GL@R » 24 Şub 2010, 23:02

tmm emrecim sağol peki arka plakalıklar standartmı fabia ya olurmu acaba hepsi..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti y.emre » 24 Şub 2010, 23:07

abi feliciamızda aynıydı bi çoğu arabada böyle standarttır heralde : )
ama 4 TL bişey Ebaydan sipariş verip gelmesini bekleyene kadar git bi aksesuarcıdan al derim.. sonuçta led kesik çıkar veya yanmaz yerine oturmaz falan uğrasmaya değmez
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti C@GL@R » 24 Şub 2010, 23:11

[quote="y.emre"]abi feliciamızda aynıydı bi çoğu arabada böyle standarttır heralde : )
ama 4 TL bişey Ebaydan sipariş verip gelmesini bekleyene kadar git bi aksesuarcıdan al derim.. sonuçta led kesik çıkar veya yanmaz yerine oturmaz falan uğrasmaya değmez
[/QUOTE]

paypal hesabımda para varda emre ondan bu day light lar bedava geldi kargo süresü uzun olduğu için..bozuk çıkarsa paypala mesaj atıyorsun anında para iade..sorun olmazSmile
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti zurna1788 » 25 Şub 2010, 00:37

çağlar abi emre nin gösterdiği lambalar bizim fabiaların parkalrına  uymaz.onlar bagaj lambası... kısa far içöin gösterdiğin ampüler ise h7 ve bizim fabia ya uyumlu.bence alk dene. çok kolay zaten takıp çıkarmak.
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti C@GL@R » 25 Şub 2010, 00:40

[quote="zurna1788"]çağlar abi emre nin gösterdiği lambalar bizim fabiaların parkalrına  uymaz.onlar bagaj lambası... kısa far içöin gösterdiğin ampüler ise h7 ve bizim fabia ya uyumlu.bence alk dene. çok kolay zaten takıp çıkarmak.

[/QUOTE]

geldin bakalım sizden yardım alacam şuan için sadece iç aydınlatmayı değiştirmeyi biliyorumSmile diğer lkonuda aldım emre linkleri var doğrumu bir bakıver.
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti zurna1788 » 25 Şub 2010, 00:46

abi linkler doğru... atla gel aydınada takim :)) bu arada akünün tarafındaki park lambasını sökmek baya bir zor haberin olsun...
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti C@GL@R » 25 Şub 2010, 00:50

[quote="zurna1788"]abi linkler doğru... atla gel aydınada takim :)) bu arada akünün tarafındaki park lambasını sökmek baya bir zor haberin olsun...
[/QUOTE]

oyleymiş nette biraz araştırdım emre bakalım bunlar japonyadan gelinceye kadar zaten oo...:) neyse geç gelince bedavaya gelmiş oluyor orası ayrı
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti zurna1788 » 25 Şub 2010, 00:51

aman abi ya :) git elektirikçilerden al 2 tl ye :)
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti C@GL@R » 25 Şub 2010, 00:52

[quote="zurna1788"]aman abi ya :) git elektirikçilerden al 2 tl ye :)
[/QUOTE]

bunlar iki liralıklardan değil emre:) hesabımda param vardı o yüzden aldım başka bir isede yaramıyordu ordaki para ondan..yoksa hemen gider taktırırdım.
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti y.emre » 25 Şub 2010, 00:53

[quote="zurna1788"]çağlar abi emre nin gösterdiği lambalar bizim fabiaların parkalrına  uymaz.onlar bagaj lambası... kısa far içöin gösterdiğin ampüler ise h7 ve bizim fabia ya uyumlu.bence alk dene. çok kolay zaten takıp çıkarmak.
[/QUOTE] dostum benim gösterdiğim resimdeki parklar için demedim zaten plakalıklar için dedim ; )
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti zurna1788 » 25 Şub 2010, 00:54

iyi hadi hayırlısı :)) aldığın day lıgtları güzel bağlat haa :))) çalmasınlar ve gidrrken düşmsin :)
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti zurna1788 » 25 Şub 2010, 00:59

[quote="y.emre"][quote="zurna1788"]çağlar abi emre nin gösterdiği lambalar bizim fabiaların parkalrına  uymaz.onlar bagaj lambası... kısa far içöin gösterdiğin ampüler ise h7 ve bizim fabia ya uyumlu.bence alk dene. çok kolay zaten takıp çıkarmak.
[/QUOTE] dostum benim gösterdiğim resimdeki parklar için demedim zaten plakalıklar için dedim ; ) [/QUOTE]
haaa algıda seçicilik :))) pardon canım :)))
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti C@GL@R » 25 Şub 2010, 01:08

[quote="zurna1788"]iyi hadi hayırlısı :)) aldığın day lıgtları güzel bağlat haa :))) çalmasınlar ve gidrrken düşmsin :)
[/QUOTE]


hallederiz emre merek etme polis buna sorun çıkarıyormu bilen varmı acaba sis açık diye ceza yazan bunada yazarmı
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti y.emre » 25 Şub 2010, 01:13

[quote="caglarkrbyk"] [quote="zurna1788"]iyi hadi hayırlısı :)) aldığın day lıgtları güzel bağlat haa :))) çalmasınlar ve gidrrken düşmsin :) [/QUOTE]


hallederiz emre merek etme polis buna sorun çıkarıyormu bilen varmı acaba sis açık diye ceza yazan bunada yazarmı
[/QUOTE] valla çağlar abi benimde ürünüm bugun elime geçti 6 LED li bende bunu düşünüyorum bide parklara bağlıcaz hepten göze batmayalım.
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti cineration » 26 Şub 2010, 16:52

Diğer sürücülerin dikkatini dağıtıyor diye ceza yazabilirler
Ben skoda Fabia almadan önce sanki yollarda hiç Fabia yoktu
Kullanıcı avatarı
cineration
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 489
Kayıt: 25 Nis 2009, 17:47
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001 model Fabia 50KW(68BG)

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir