2002 fabia 1.4 alıyorum.görüşleriniz??

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

2002 fabia 1.4 alıyorum.görüşleriniz??

İleti paramount » 13 Nis 2010, 19:14

Arkadaşlar 98000 km de 2002 model fabia 1.4 comfort(68 bg) bi araç buldum ve almaya niyetim var.Fiyat 13150 TL.

Aslında ben arabadan fazla anlamam arabayı gördüm hoşuma gitti.Sürdük,test ettik.Değişen yok sağ kapısı boyalı ve arka çamurluklarda ufak lokal boyalar varmış.Motor olarakta baktırdık iyiymiş bir sorun yok.

Tüp,algı vergi,kasko derken 15000'e malolacak bana.Zaten bütcemde bu kadardı.

Sizlerin görüşleri nedir acaba fabia ve skoda konusunda...3 aşağı 5 yukarı fiyatı normal gibi.Fikir verebilirseniz çok sevinirim.

Gerçi bir çok şey yazılmış forumda ama ben yola ille de fabia diye çıkmamıştım tavsiye eder misiniz?Bu modelini be fiyata...
 
paramount
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 13 Nis 2010, 18:57
Nereden: Ankara
Arabanız: Henüz yok

İleti İBRAHİM KESGİN » 13 Nis 2010, 19:25

BEN 3 AY ÖNCE ALDIM.(2002 1.4MPI) 12750 YE ALDIM ,1300 E TÜP TAKTIM UFAK TEFEK BAKIMI 300 LİRA HARCADIM.ARAÇTAN MEMNUNUM AMA SORA BİR KARŞILAŞTIRMA YAPTIM;AYNI PARAYA DİZEL ALABİLİRMİYİM DİYE.OTO SİTELERİNİE BAKTIM 15500 16000 YA DİZEL VAR.YANİ HOCAM İYİ DÜŞÜN DERİM İYİ BİR DİZEL BULURSAN PAZARLIK EDER KOPARIRSIN ACELE ETME DERİM.
İBRAHİM KESGİN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 30 Oca 2010, 00:21

İleti paramount » 13 Nis 2010, 19:56

Neden hocam yakıt konusunda sıkıntılı mı?ne kadar yakıyor şu an?Genelde 2. el araba da benzinli tavsiye edilir dizelin temizini bulmak sıkıntılı olduğu için?
paramount
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 13 Nis 2010, 18:57
Nereden: Ankara
Arabanız: Henüz yok

İleti grey_wolf » 13 Nis 2010, 20:09

aynen öğle temiz dizel bulmak zor. yakıt konusunda bizim fabialar genelde şehir içi 8-9 lt. şehir dışı 6-7 lt. civarı yakıt harcar.
düşük km. li benzinli bir araç bulmaya çalış. 98,000 km deki aracın 90,000 bakımı (triger,baskı balata vs.) yapılmış ise alınabilir. lpg de takılıp binilebilir bir araç.

2006 Fabia Sedan 1.4 16V Ambiante + landirenzo omegas
Kullanıcı avatarı
grey_wolf
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 665
Kayıt: 18 Eyl 2009, 18:10
Ad Soyad: EROL YÜKSEL
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2006 FABİA AMBIANTE SEDAN 1.4 16V

İleti T.T. » 13 Nis 2010, 20:11

yakıt konusunda sıkıntılı değilde ibrahim arkadaşın dediği gibi yani 15-16 civarına düşebilir dizeli hiç olmadı lpg li daha üst model mesela 2004 gibi bulursun 15000 liraya
Kullanıcı avatarı
T.T.
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 424
Kayıt: 03 Şub 2010, 14:15
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia 2004 1.2 47 Kw Kit : Lovato EasyFast

İleti y.emre » 13 Nis 2010, 20:32

13.150 ne abi ya çingene hesabı gibi düz yapın onu
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti paramount » 13 Nis 2010, 20:38

Valla doğru aslında ama pazarlık anında öyle kaldı işte :)...Sonuç olarak 300-500 sorun değil.Fabia binilecek sorunsuz bi araba mıdır?gerçi her araba parana göre ama.En azından bu sınıf için ben onu öğrenmeye çalışıyorum.Bi de bu arabanın kasko bedeline baktım 11.150 garip geldi...
paramount
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 13 Nis 2010, 18:57
Nereden: Ankara
Arabanız: Henüz yok

İleti C@GL@R » 13 Nis 2010, 20:47

fiyat çok neden derseniz lpg şusu busu 15 bine geliyor arkadaların dediği gibi dizel alabilir veya lpg li 101 lik alabilirsiniz o fiyata acele etmeyin keşke kışın alabilseniz fabia piyasası yerlerdeydi..vereyim bnm 101 liği
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti yargic » 13 Nis 2010, 21:13

çok pahalı. 13000 e 2005 1,2 fabia al lpg gereksiz. böylece 2000 tl cebinde hemde yüksek modele binersin
yargic
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 29
Kayıt: 04 Kas 2009, 23:12

İleti B@R@KÜD@ » 14 Nis 2010, 08:18

FABİALAR ÇOK ZEVK ALIP BİNEBİLECEĞİN BİR ARAÇTIR ÖNCELİKLE,DEĞİŞENİ YOKSA BOYA ÖNEMLİ DEĞİL,AMA ALACAĞIN ARACIN FİYATIDA ÇOK MAKUL SAYILMAZ FABİA ALACAKSAN BİRAZ DAHA ZORLA KENDİNİ DERİM MODEL BİRAZ YÜKSEK OLSUN BİDE 101BG OLANINDAN ALIRSAN MOTOR GÜCÜ O ZAMAN TADINDAN YENMEZ
Kullanıcı avatarı
B@R@KÜD@
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 62
Kayıt: 11 Nis 2008, 12:00
Ad Soyad: T.AŞIK
Nereden: Adana
Arabanız: fabia 1.4 101hp special

İleti turker » 14 Nis 2010, 09:23

Alıp bir de tüp falan uğraşmayın, şunu alın:

http://www.sahibinden.com/denizli_opel_ ... isplayitem?

2006, 52 bin km. LPG'li. 1.2 ile 1.4 68 hp arasında çekiş farkı yok sayılır.
turker
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 61
Kayıt: 02 Mar 2010, 14:51

İleti İBRAHİM KESGİN » 14 Nis 2010, 20:26

68 beygir performansı zayıf.101 alabilirsen al.ben yakıt için değil (ama oda önemli) aracın orjinaliyle oynamassın(lpg kidi için),bagajındaralmaz,bir de dizel motor herzaman benzinliden daha güçlüdür.dizel motor vw gen ait.1,4 mpı skodanın kendi motoru aliminyum gövde fazla zorlamaya gelmez.
İBRAHİM KESGİN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 30 Oca 2010, 00:21

İleti lazianke » 14 Nis 2010, 21:45

68 bg lerde direksiyonla ilgili sorunlar sık yaşanıyordu. forumda 68 bg lik olan arkadaşlar, direksiyon pompası, direksiyon açı sensörü gibi arızalardan bahsediyorlardı ki pompanın 1500-2000 tl gibi bir masrafı oluyormuş...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti önder38 » 14 Nis 2010, 21:53

68 lik dışındaki bütün fabialar bence alınabilir, ama ben olsam 68 lik almazdım
FABİA TDI Sedan
Kullanıcı avatarı
önder38
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 460
Kayıt: 26 Arl 2009, 22:14
Nereden: Kayseri
Arabanız: Fabia TDI

İleti paramount » 14 Nis 2010, 22:44

Sonuç olarak 2002 1.4 comfort(68) hem 13000 e çok makul değil hemde fabiaların en kötü ve sorunlusu sanırım o nedenle uzak durmak gerekiyor.
paramount
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 13 Nis 2010, 18:57
Nereden: Ankara
Arabanız: Henüz yok

İleti C@GL@R » 14 Nis 2010, 22:47

http://www.sahibinden.com/masrafsiz_tem ... isplayitem

şu 1.2 lik gözüme çok hoş geldi tamponı rs yapmış ayrıca çelik jant alınabilir
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti paramount » 14 Nis 2010, 22:52

http://www.sahibinden.com/lpg_li_ve_sah ... isplayitem

16 ya bırakırsa alınır mı?Ne dersiniz...
paramount
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 13 Nis 2010, 18:57
Nereden: Ankara
Arabanız: Henüz yok

İleti C@GL@R » 14 Nis 2010, 22:54

ben şahsen düşük model donanımlı fabialardan yanayım 4-4 lük elegance alabilrsin bu fiyata fazlasıyla..

4 teker disk
abs
esp
asr
koltuk ısıtma vs...şuan sıfır arabalarda yok bu donanımlar..classic boş bir araba dışı fabia işi doğan şahin..

http://www.sahibinden.com/55_000_km_de_ ... isplayitem

misall...
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

Sonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir