Fabia yı sattım Seat aldım....

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia yı sattım Seat aldım....

İleti serdar5306 » 29 Nis 2010, 21:50

Hayırlı olsun güle güle kullanın
 
2005 FABİA CHOİCE 101 BG SİYAH
serdar5306
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 14 Ekm 2006, 11:41
Ad Soyad: SERDAR
Nereden: Ankara
Arabanız: FABİA COHİCE 2005

İleti ivanow07 » 29 Nis 2010, 23:46

Arkadaşlar Bugün biraz daha aracı gözlemleme fırsatım oldu, yakıt şehir içi fabia yı aratıcak gibi..yol bilgisayarı ortalaması 8,9 larda geziyor:(ama uzun yola çıkınca 5,5 lerde...:) hergün 100 km yol yapıyorum, lpg de verimli olduklarını duydum 20 valvelerin. hangi sistem en uygundur bu araçlara taktırayım doya doya bınıyım:)), araba turbosuz ancakgerçekten hatrı sayılır bir performansı var, balansı vs ayarları tam olmadığı halde bugun işe gelirken biraz yokladım tabi yolda müsaitti 210 gördüm ama sanırım 220 lerde biter soluğu..en bariz zevki ara hızlanmaları, bide turbolu olsaydı süper olucaktı..bir sıkıntım ve danışmak istediğim konuda trigiyer kayışı hakkında bu kayışın değiştiğini iddaa ediyorlar araç 96000 de ama ellerinde servis kayıdı küreği yok, sözde kalan konuşmalar tek dayanak içim rahat değil, bu kayışın durumunu başka nasıl öğrenebilirim, yoksa içim rahat etsin diye değiştiricem ve gereksiz masrafa giricem,

Desteğiniz için teşekkürler,
ivanow07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 17 Nis 2010, 03:28
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Antalya
Arabanız: 2004 FABİA SPECİAL+ CRUİSE CONTROL

İleti grey_wolf » 30 Nis 2010, 08:53

ivanow07 yazdı:Arkadaşlar Bugün biraz daha aracı gözlemleme fırsatım oldu, yakıt şehir içi fabia yı aratıcak gibi..yol bilgisayarı ortalaması 8,9 larda geziyor:(ama uzun yola çıkınca 5,5 lerde...:) hergün 100 km yol yapıyorum, lpg de verimli olduklarını duydum 20 valvelerin. hangi sistem en uygundur bu araçlara taktırayım doya doya bınıyım:)), araba turbosuz ancakgerçekten hatrı sayılır bir performansı var, balansı vs ayarları tam olmadığı halde bugun işe gelirken biraz yokladım tabi yolda müsaitti 210 gördüm ama sanırım 220 lerde biter soluğu..en bariz zevki ara hızlanmaları, bide turbolu olsaydı süper olucaktı..bir sıkıntım ve danışmak istediğim konuda trigiyer kayışı hakkında bu kayışın değiştiğini iddaa ediyorlar araç 96000 de ama ellerinde servis kayıdı küreği yok, sözde kalan konuşmalar tek dayanak içim rahat değil, bu kayışın durumunu başka nasıl öğrenebilirim, yoksa içim rahat etsin diye değiştiricem ve gereksiz masrafa giricem,

Desteğiniz için teşekkürler,



triger kayışının kapağı olması lazım (fabia da öyle) o kapağı çıkartıp kayışın yenimi eskimi olduğunu anlayabilirsin)

2006 Fabia Sedan 1.4 16V Ambiante + landirenzo omegas
Kullanıcı avatarı
grey_wolf
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 665
Kayıt: 18 Eyl 2009, 18:10
Ad Soyad: EROL YÜKSEL
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2006 FABİA AMBIANTE SEDAN 1.4 16V

İleti turker » 30 Nis 2010, 09:52

Turbo olmadığı da iyi aslında çünkü olsaydı muhtemelen önünüzdeki 50 bin km içinde masraf açabilirdi.

Her gün 100 km yapıyorsanız lpg zaten kendi taksidini ödeyecektir. Taktırmadığınız her gün zarar hanenize yazılıyor ;)
turker
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 61
Kayıt: 02 Mar 2010, 14:51

İleti C@GL@R » 30 Nis 2010, 11:21

artık lpg taktırmamak enayilik diye düşünüyorum

not: yüksek km yapanlar için. en kısa sürede taktırın dizel moduna geçin:)
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 12 misafir