2004 101 hp fabia kayış seti hakkında bilgi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

2004 101 hp fabia kayış seti hakkında bilgi

İleti taner_octavia » 29 Nis 2010, 18:10

merhaba arkadaslar.aracım 2004 benzinli 101 beygir fabia.triger kayıslarını degistiricemde.servis 700 gibi bi rakam cıkardı.bende parcaları skopardan alıp.daha once skoda servisinde calısan bi tanıdık vardı ona degistittireyim diyorum.servise kayısları sordugumda pek bilgi vermek istemedi kodu falan 2 tane kayıs var dedi ama ben 1 tane gorebildim bakınca.yakında 101 beygir benzinli 2004 model araca yakın kayısını degistiren varsa.bana parca kodlarını yazabilirmi.servis faturasında parcaların kodları yazıyor.veya bilen biri varsa.ilginize simdiden tesekkurler.
 
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti quickcan » 29 Nis 2010, 18:31

octavia deseniz trigeri daha geçen hafta değştirdik.. bizimde tam 700tl tuttu.. (695,90)


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti taner_octavia » 29 Nis 2010, 21:14

birde devirdaim degisiyo diyolar ama.gerekiyormu oda neye gore degisiyo acaba.
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti SkodamFabiam » 30 Nis 2010, 00:18

İki tane kayış var bir küçük bir büyük olmak üzere.
Devirdaim a ise usta bakıyor, duruma göre değiştiriyor.
1 ay önce amcaoğlu değiştirdi, dyco marka almış kayışları şimdilik memnun devirdaimı da değiştirmemişler...
Bu kayış değişimi ile ilgili anektodlarını da burada paylaşırsan sevinirim bende düşünüyorum yakın zamanda, km si kaç senin aracın...
Kullanıcı avatarı
SkodamFabiam
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 477
Kayıt: 25 Mar 2010, 18:56
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 2004 Elegance 101Bg

İleti taner_octavia » 30 Nis 2010, 01:00

aracımın km si 70 bin oldu ama yıl itibariyle miladı dolmus 2004 model.ayrıca gozlemledigim kadar catlaklıklar falan var riske girilmez daha fazla yani.buyuk kayısı gordum ama kucuk kayısı goremedim nerde oldugunu tarif edebilcek varsa aranızda.birde sen amcaoglundan ogrenebilirmisin kayısların kodlarını serviste flan degistirdiyse faturasında urun kodu yazıyor.kuzenininkide 101 beygirmi.65 lifk falan olursa farklı sanırım onların kayısları.
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti SkodamFabiam » 30 Nis 2010, 01:26

serviste yaptırmadı o yüzden kodunu bilmiyordur... ama neye göre aldığını sorarım
Bnm fabia da 2004, 51000 km de, dediğin gibi küçük çatlaklar gördüm...
Serviste yaptıracaktım 800 TL ye falan çıkar dedi ben de dışarda yaptırıcam veya mayıs indirimini bekliycem
Kullanıcı avatarı
SkodamFabiam
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 477
Kayıt: 25 Mar 2010, 18:56
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 2004 Elegance 101Bg

İleti taner_octavia » 30 Nis 2010, 01:29

indirimde beklesen servis adam gibi fiyat vermiyor.kayısları skopardan alıp isi bilen birilerine yaptırmak lazım.bazı skoda servislerindede 20 yaslarında cocuklar calısıyo.ugrasıp duruyolar.servislerde artık ustaya para vermemek icin 2 usta birsuru cırak bulunduruyolar.ogrenebilrsen iyi olur kayısların kodunu.veya bilen varsa yazabilirmi.
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti hknycl » 30 Nis 2010, 09:44

selamlar.benim arabada 2004 101 beygir.şubat ayı gibi triger setini değiştirdim.skopardan setin tamamını devirdaim pompasıda dahil 350 tl ye aldım.zaten avantajlı olanı set halinde almak.ustayada 150 tl verdim.toplam 500 tl ye mal oldu.şu an fiyatlar kaç lira bilmiyorum üzerinden 3 ay geçti.aldığım yer kartal skopar.devirdaimide değiştir .benimki kaçırmaya başlamıştı.2004 model 90000 km de değiştirdim.
hknycl
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 16 Eyl 2009, 07:41

İleti taner_octavia » 30 Nis 2010, 10:36

evet bende skopardan siparis vermek istiyorum. aldıgınız oarcaların urun kodlarını yazabilirmisiniz acaba.aracınız benimkiyle aynı.cok makbule gecer.
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti quickcan » 30 Nis 2010, 14:37

devir daim pompası değişiyor çünkü ömrü 4 yıl olarak geçiyor.. motor suyu da değişiyor..


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti hknycl » 01 May 2010, 07:37

valla parçaların kodlarına hiç bakmadım aklıma gelmedi orjinal dediler telefon ettim o zaman peşin 350 istediler 2 tane kayış 3 veya 4 parçada yuvarlak diskler vardı aracın özelliklerini soruyorlar ona göre veriyorlar.benim araç 2004 101 hb classic special.3-4 ay oldu taktıralı bi sıkıntı olmadı.selamlar
hknycl
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 16 Eyl 2009, 07:41

İleti taner_octavia » 01 May 2010, 21:03

triger setinin kod larını bilen varmı acaba ?
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti msakdogan » 02 May 2010, 00:12

selam arkadaşlar bende dün itibariyle fabia sahibi olanlardanım.:)

Dün devirdaim hariç bende değiştirdim, elimde servis formu var parça numaraları yazıyor. Umarım işinize yarar.

benim araç 2001 1.4 101 beygir

036109243ag gerdirme mekanizması ekz 1 adet
036109243af gerdirme mekanizması ekz 1 adet
036104119p kayış eksantrik 1 adet
036109119 ag kayış eksantrik 1 adet

Murat
"İnsan..İlk önce kendisine dürüst olmalı."
Kullanıcı avatarı
msakdogan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 631
Kayıt: 05 Şub 2008, 13:46
Konum: İzmir
Ad Soyad: Murat Akdoğan
Nereden: İzmir
Arabanız: FABİA 2001 1.4 101 ELAGANCE+

İleti taner_octavia » 02 May 2010, 00:50

cok makbule gecti dostum bizimkide 101 yalnız 2004 model sorun cıkmaz umarım.baska neler degistirdin.yazabilrmisin kodlarını ve degistirdigin parcaları bakım olarak.zahmet olmassa.
fiyatlarınıda yazabilrmisin acaba.kayıs ve gerdirme mekanizması falan
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti msakdogan » 02 May 2010, 00:56

Elimdeki servis formunda ne varsa yazdım, tüm değişen parçalar bunlar. Sadece devir daim değişmedi. Fiyatlarınıda yazayım.

036109243ag gerdirme mekanizması ekz 1 adet 58,72 tl
036109243af gerdirme mekanizması ekz 1 adet 64,91 tl
036104119p kayış eksantrik 1 adet 23,48 tl
036109119 ag kayış eksantrik 1 adet 46,67 tl
işcilik 130 tl

Böyle daha iyi oldu sanırım, servis arabayı aldığım kişinin tanıdığıydı fiyatlar bana makul geldi.
"İnsan..İlk önce kendisine dürüst olmalı."
Kullanıcı avatarı
msakdogan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 631
Kayıt: 05 Şub 2008, 13:46
Konum: İzmir
Ad Soyad: Murat Akdoğan
Nereden: İzmir
Arabanız: FABİA 2001 1.4 101 ELAGANCE+

İleti taner_octavia » 02 May 2010, 01:00

tesekkurler paylasımın icin.aramıza hosgeldin bu arada.
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir