Auto King Safsatası

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Auto King Safsatası

İleti Bluedays » 10 May 2010, 16:13

Arkadaşlar, C.tesi günü ankara ostim'deki auto king'e gittim. Sol arka teker üstü bir göçük vardı göçüğü düzeltebileceklerini belirttiler fakat aşağısında 1-2 cm boya hasarı da mevcut. Bunu nasıl yapacaksınız dedim. Komple o kaportayı boyayarak dedi :D

Sağ ön kapıda da 1 cm kadar boya çiziği mevcut yani boya kalkmış durumda ama incecik birsey ve toplam 1 cm uzunluğunda. Bunu nasıl yapacaksınız dedim. Ön kapı boyanarak dedi.

E neden o zaman internete aracınızın orjinalliğini yitirmesini istemiyorsanız bize gelin yazıyorsunuz dedim?
Boyasız göçüklerde o işlem geçerli dedi.

Bana çok saçma geldi. 1 cm boya için kapıyı boyayacak adam. Aynı renkte boya ile rötuş yapamıyorlar yani.

İlk ve son gidişim oldu.

Sizinle paylaşmak istedim.
 
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti skodaizm » 10 May 2010, 16:25

Evet haklısın maalesef broşürlerindeki anlatımların hepsine yakını hikaye. Sadece plastik onarımı ve tamponlarda lokal boyamayı güzel yapabiliyorlar onun harici kaporta lokal boyama çizik giderme olayları tamamen anlattığınız gibi komple boyamasalar da parçaya komple venik atıyorlar. Zamanla renk uyumsuzlukları belirebiliyor.

__Hakan Ün__

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti xex » 10 May 2010, 16:39

Bende kasko olduğu halde onlara hiç gitmedim inanmıyordum gerçekmiş meğersem...
Kullanıcı avatarı
xex
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 198
Kayıt: 23 Ağu 2009, 18:24
Ad Soyad: Oktay Var
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2005 Opel Astra 1.6 Elegance

İleti Bluedays » 10 May 2010, 16:55

Abi ben kasko yoluyla da gitmedim. Kaskomun böyle bir hizmeti varmış. Yapabilriiz dedi. Yaptırmadım. 5 cm uzunluğunda bi göçük var onu makina ile çektirecekler altı üstü bu yani.
Dedim ki bu hizmetin bedeli ne kadar?
200 TL dedi :D

Bizi enayi sandı galiba.

Safsata yani anlayacağınız.

Yok aracınızın orjinalliği bozulmasın istiyorsanız bize gelinmiş.

Yok kardeşim giderim şaşmaz oto sanayiine sizden iyi iş yaparlar.
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti C@GL@R » 10 May 2010, 16:57

ben yumruk büyüklüğündeki göçüğü çektirdim eskisinden güzel oldu ustama 50 lira verdim. üstüne hazır açılmışken cam su deposunda kaçak vardı onuda söyledim onuda yaptı sağolsun. 50 liraya..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti by wodoo » 10 May 2010, 17:34

Boya işi sadece ustaya bakar bence, o yüzden dünyanın en kaliteli yeri olsa bile gitmem ben.. Autoking miş falan hikaye..

Usta olan usta sokaktada yapar boyayı, marka mekanla olacak iş değil bunlar..

Sanayide biraz araştırın ne ustalar var, parça parça rötuş yapıyor adam kralı gelse anlayamaz.. :)
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti SkodamFabiam » 10 May 2010, 17:39

by wodoo yazdı:Boya işi sadece ustaya bakar bence, o yüzden dünyanın en kaliteli yeri olsa bile gitmem ben.. Autoking miş falan hikaye..

Usta olan usta sokaktada yapar boyayı, marka mekanla olacak iş değil bunlar..

Sanayide biraz araştırın ne ustalar var, parça parça rötuş yapıyor adam kralı gelse anlayamaz.. :)



Çok doğru, benimde ufak bir göçük sorunum oldu kaskom olmasına rağmen auto king e gitmedim, bildiğim iyi bir kaportacı vardı ona gittim orj. gibi oldu...
Kullanıcı avatarı
SkodamFabiam
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 477
Kayıt: 25 Mar 2010, 18:56
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 2004 Elegance 101Bg

İleti WXW » 10 May 2010, 17:57

boya ustalığa bakar hepsi bu...
Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat...
Kendi boşluk ve gök kubbemde uçar giderim...
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma..
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.


Kullanıcı avatarı
WXW
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 346
Kayıt: 07 Nis 2009, 00:57
Ad Soyad: Serkan
Nereden: Ankara

İleti balarest » 10 May 2010, 17:58

ben bır kere cam catlagını kapatmak ıcın gıttım onuda beceremedıler kucuk 2 cm capındakı gocuk ıcın cekıcleme olur dedler sonra boya kalsın dedım
balarest
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 11 Tem 2009, 10:58
Nereden: Kayseri

İleti tivoli » 10 May 2010, 19:50

auto king değil resmen auto kick..
**AIKIDO** 4.KYU
Kullanıcı avatarı
tivoli
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 475
Kayıt: 12 Eyl 2008, 22:55
Nereden: İstanbul (And.)

İleti akt145 » 10 May 2010, 21:50

Çakal bu adamlar başka hiç bişi değil . elazığda bi bosch oto servisi var adamlar arkadaşın sağlam aracını bozup eline verdiler bu ve bunun gibi yerlerden uzak durun
akt145
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 226
Kayıt: 25 Ekm 2009, 01:20

İleti delidolu » 10 May 2010, 22:14

skodaizm yazdı:Evet haklısın maalesef broşürlerindeki anlatımların hepsine yakını hikaye. Sadece plastik onarımı ve tamponlarda lokal boyamayı güzel yapabiliyorlar onun harici kaporta lokal boyama çizik giderme olayları tamamen anlattığınız gibi komple boyamasalar da parçaya komple venik atıyorlar. Zamanla renk uyumsuzlukları belirebiliyor.

__Hakan Ün__


Maalesef onu da iyi yapamıyorlar, otoking de plastik tamponlarda yapılan boyaların max ömür süresi 2 aydır. Ha derseniz ki zaten plastik aksam boya tutmaz, o zaman lafım yok. Yakın çevremdekilerin tecrübesi sonunda otoking bitmiştir benim için.
Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti ayhani » 10 May 2010, 23:34

Ben otokingden çok memnunum 1-2 kere tamponu çizdirdim hatta birinde küçük bir delinme olmuştu. Tamir ettiler ve ben neresiydi arabayı teslim almaya gittiğimde bulamadım.
Otoking size olacağı söylüyor ister yaptırıyorsunuz isterseniz yaptırmıyorsunuz. Derin çizikleri vb hiçbir şeyi otokingin önerdiği çözüm dışında çözerim diyen bulabildinizmi?
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti Bluedays » 11 May 2010, 09:17

Abicim arkadaşlar anlatıyor ya işte sanayide bu işleri layıkı ile yapabilecek bin tane usta var.
Sen auto king den memnunsan sorun yok. Adamlar diyorki, aracınızın orjinalliği bozulmasın, gir internet sitesine bi oku neler yazmışlar? Diyorlar ki, yolda giderken taş değebilir, birisi gelip aracınızı çizebilir, biz noktasal olarak orayı eski haline getiriyoruz. Ben gittim 1 cm çizik için adam ön kapıyı komple boyamamız gerekir diyor.

Bilmiyorum anlatabildim mi derdimi?

Sen memnunsan sorun yok.
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti cineration » 13 May 2010, 12:59

Auto-king kasko şirketinden para almak için her işi büyütüyor
milli serveti harcıyor bu insanlar
YAZIK YAZIK
Ben skoda Fabia almadan önce sanki yollarda hiç Fabia yoktu
Kullanıcı avatarı
cineration
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 489
Kayıt: 25 Nis 2009, 17:47
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001 model Fabia 50KW(68BG)

İleti quickcan » 13 May 2010, 13:55

bizde bi kere gittik tamponun altında 7-8cm bi sürtük vardı doldurup boyamışlar birde arabanın bazı noktasal çizikleri vardı onlarıda rötuşlamışlar ama BERBAT olmuş... boya yapılan yer pürüzlü...


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti grey_wolf » 13 May 2010, 14:28

BEN İSTANBUL İKİTELLİDEKİNE SOL ÇAMURLUKTAKİ KÜÇÜK BİR KÖÇÜK VE ÇİZİK İÇİN GİTTİM GAYETTE GÜZEL YAPTILAR. BEN MEMNUN KALDIM.

2006 Fabia Sedan 1.4 16V Ambiante + landirenzo omegas
Kullanıcı avatarı
grey_wolf
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 665
Kayıt: 18 Eyl 2009, 18:10
Ad Soyad: EROL YÜKSEL
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2006 FABİA AMBIANTE SEDAN 1.4 16V

İleti quickcan » 13 May 2010, 14:41

o zaman ankaradakinde iş yok..


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

Sonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir