TRİGER SETİNİN DEĞİŞTİĞİNİ NASIL ANLARIZ

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

TRİGER SETİNİN DEĞİŞTİĞİNİ NASIL ANLARIZ

İleti LiLPlayya » 27 May 2010, 18:52

Motoru tozdan koruyucu kapağını kaldırdıktan sonra motor kısmının solunda siyah bir kapak daha var. O kapağı yanında 2 adet klips var. Onları kaldırdığınızda triger kayışının bir kısmını görebilirsiniz. Hafif marşa basarak (Aracı çalıştırmayacak şekilde) Kasnakları çevirtip trigerin tamamını inceleyebilirsiniz. Eğer deformasyon yoksa yeni sayılabilir. Kolay Gelsin
 
LiLPlayya
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 255
Kayıt: 28 Nis 2007, 00:12

İleti msakdogan » 27 May 2010, 23:17

En açıklıyıcı bilgi @LiLPlayya geldi sanırım..Teşekkürler. Yarın en kısa sürede kontrol edeceğim.
"İnsan..İlk önce kendisine dürüst olmalı."
Kullanıcı avatarı
msakdogan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 631
Kayıt: 05 Şub 2008, 13:46
Konum: İzmir
Ad Soyad: Murat Akdoğan
Nereden: İzmir
Arabanız: FABİA 2001 1.4 101 ELAGANCE+

İleti syossett » 28 May 2010, 00:56

Dostum sanırım dışta solda görünen şarz dinamo kayışı olmalı .. Triger görünmez bildiim kadarıyla..
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti crazyboy3506 » 28 May 2010, 01:06

merhabalar ;

motorun sol tarafında bulunan ıştan görünen ve şarj dinomosuna bağlı olan kayış V kayışdır.yine sol yarafta bulunan siyah plastik koruma içerisindeki kayış ise triger kayışıdır ve koruma olduğu için dıştan görünmez. selamlar.
Kullanıcı avatarı
crazyboy3506
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 30 Oca 2010, 08:28
Ad Soyad: ibrahim
Nereden: Ankara

İleti msakdogan » 28 May 2010, 08:48

Selam arkadaşlar bu sabah LiLPlayya arkadaşımızın söylediği yere açıp baktım, resimlerinide çektim en kısa sürede siteye eklerim. Yeni gibi duruyorlar, ama tecrübeli ola arkadaşların bakmasında yarar var.
"İnsan..İlk önce kendisine dürüst olmalı."
Kullanıcı avatarı
msakdogan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 631
Kayıt: 05 Şub 2008, 13:46
Konum: İzmir
Ad Soyad: Murat Akdoğan
Nereden: İzmir
Arabanız: FABİA 2001 1.4 101 ELAGANCE+

İleti lazianke » 28 May 2010, 11:05

değişimi anlamanın en kolay yolu aracı sürmektir.
birkaç bin km sonra koparsa değişmemişlerdir, kopmazsa yenidir :)
servis yaptıysa garantilidir, sıkıntı olmaz...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti termineytir » 28 May 2010, 11:18

Benim bildiğim kadarı ile (Tabi kulaktan dolma bilgidir Belge ve delil sunulamaz) triger kayışı değiştikten sonra değiştirilip değiştirilmediği farkedilemezmiş. Bir kaç tur döndükten sonra yeni görüntüsünü yitirirmiş.

Ben emin değilim. Paranteze dikkat.
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 275
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti BURAK MYSTERİO » 28 May 2010, 13:03

termineytir yazdı:Benim bildiğim kadarı ile (Tabi kulaktan dolma bilgidir Belge ve delil sunulamaz) triger kayışı değiştikten sonra değiştirilip değiştirilmediği farkedilemezmiş. Bir kaç tur döndükten sonra yeni görüntüsünü yitirirmiş.

Ben emin değilim. Paranteze dikkat.

tamam tamam seni suçlamıyoz korkma :D

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti quickcan » 28 May 2010, 14:37

trigerin değiştiğini kolay kolay anlayamazsınız.. çıkarıp bakmanız gerekir anlamak için eski kayış ile yeni kayışı yan yana koyarsanız anlarsınız ve trigerin üstünde kapak var... açmanızı tavsiye etmem devir daim pomposı terigerle değişir.. tek başına değiştirmekde aynı zahmeti verdiğinden birlikte değişir..


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti LiLPlayya » 28 May 2010, 15:17

quickcan yazdı:trigerin değiştiğini kolay kolay anlayamazsınız.. çıkarıp bakmanız gerekir anlamak için eski kayış ile yeni kayışı yan yana koyarsanız anlarsınız ve trigerin üstünde kapak var... açmanızı tavsiye etmem devir daim pomposı terigerle değişir.. tek başına değiştirmekde aynı zahmeti verdiğinden birlikte değişir..



Kapağı açmamızı neden tavsiye etmiyorsun?
LiLPlayya
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 255
Kayıt: 28 Nis 2007, 00:12

İleti msakdogan » 29 May 2010, 00:37

cep telefonuyla çektiğim resimler



"İnsan..İlk önce kendisine dürüst olmalı."
Kullanıcı avatarı
msakdogan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 631
Kayıt: 05 Şub 2008, 13:46
Konum: İzmir
Ad Soyad: Murat Akdoğan
Nereden: İzmir
Arabanız: FABİA 2001 1.4 101 ELAGANCE+

İleti msakdogan » 29 May 2010, 20:53

resimler bunlar arkadaşlar...
"İnsan..İlk önce kendisine dürüst olmalı."
Kullanıcı avatarı
msakdogan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 631
Kayıt: 05 Şub 2008, 13:46
Konum: İzmir
Ad Soyad: Murat Akdoğan
Nereden: İzmir
Arabanız: FABİA 2001 1.4 101 ELAGANCE+

İleti cineration » 31 May 2010, 13:36

triger kayışı değişimi muhafaza kapağı sökülmeden anlaşılmaz. Kayışı taktıktan 2 gün sonra ise kimse analayamaz
En güzeli 2nci el araba aldığında yolda giderken korkulu rüya gförmemek için ilk olarak triger kayışı değiştirilmeli
Ben skoda Fabia almadan önce sanki yollarda hiç Fabia yoktu
Kullanıcı avatarı
cineration
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 489
Kayıt: 25 Nis 2009, 17:47
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001 model Fabia 50KW(68BG)

İleti quickcan » 31 May 2010, 14:59

triger olayında en iyi marka tofaş.. kopsa bile sıkıntı yok külotlu çorabı bağla devam.. :D


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti hakanerdogan » 31 May 2010, 15:10

Kayış dişlerinin kenarındaki çapaklar duruyor, belki iyimser yaklaşmaya sebep :)
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti faruk_sakarya » 31 May 2010, 15:13

Arkadasım içini rahat tut,yetkili serviste değiştirdim demişsin bak ne güzel..Aracın garantisi bitsede takılan parca ve işçilik servis garantisi altındadır(servis kayıtlarına işlemek zorunda ki işledi demişsin)Motorda bundan sonra kayışla alakalı her ne olursa olsun servis sorumlulugundadır.Bu resmi bir durumdur.Bu durumda hiçbir yetkili servis senin dediğin türden bir enayiliği yapmaz,neticede sorun çıkması durumunda ugraşması gerekecek yine o..Kısaca için rahat olsun;)
saygılar...ve bir ek bilgi daha..Triger kayısı dedigimiz olay..(bir kısım aracta bunun yerine artık bakım gerektirmedigi için zincir kullanılıyor..örn.TOYOTA..)Motorda krank milinden aldigi hareketi cam milllerine iletir onlarda süpaplara hareket verir cevrimin tamamlanması için..Ve gözükmez dısardan,motorun o ''V kayışı''nın oldugu kapagın iç kısmında kalır...
CnF
faruk_sakarya
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 107
Kayıt: 25 Nis 2010, 10:06
Ad Soyad: FARUK DELERGEÇER
Nereden: Sakarya
Arabanız: SKODA FABİA ELEGANCE 101 HP

Önceki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir