Fabia'ma sis farı lağzım

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia'ma sis farı lağzım

İleti trgskaan » 14 Eyl 2010, 20:17

Selam arkadaşlar

2005 fabia 1.2 var sis farı yok internette bulamadım bir tane sitede var ordada tanesine 75tl diyor uygun fiyata veya çıkma sis farı almak istiyorum sis farlar dikdörtgen olanlardan önerilerinizi bekliyorum
 
İL BAKIŞTA TEK İKİNCİ BAKIŞTA MÜKEMMEL
Kullanıcı avatarı
trgskaan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 218
Kayıt: 14 Eyl 2010, 20:10
Ad Soyad: Kağan
Nereden: Sivas
Arabanız: 2005Fabia&2003Impreza

İleti skodaizm » 14 Eyl 2010, 20:51

2005 Fabia araçlar makyajlı tiptir ve sis farları yuvarlaktır.

__Hakan Ün__

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti crazyboy3506 » 14 Eyl 2010, 20:53

serviste orjinal taktırmanızı öneririm. çünkü sis farının olduğu panjur değişmesi gerekiyor.araçta görüntü bozuklluğu olmaz.
Kullanıcı avatarı
crazyboy3506
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 30 Oca 2010, 08:28
Ad Soyad: ibrahim
Nereden: Ankara

İleti taner_octavia » 14 Eyl 2010, 21:30

size en uygun fiyatı istanbul firması olan skoda alman grubu aracların toptancısı. www.skopar.com burda en uygun fiyatı bulabilirsiniz.ben arastirmasini yaptim.panjur falan sokmesine gerek yok bence 4 adet vidasıyla takılıyor.sis farın yerindeki kapakları cıkartıp sisleri takıcaksınız.ben kendim taktım.
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti zurna1788 » 14 Eyl 2010, 21:58

skodaizm yazdı:2005 Fabia araçlar makyajlı tiptir ve sis farları yuvarlaktır.

__Hakan Ün__

+1903
dikdörtgen olanlar olsa bile ben size burdan çiftini 50 tl ye yollardım.
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti quickcan » 14 Eyl 2010, 23:23

2005 ise yuvarlak olanlardandır.. yada tampon değişmiştir.. veyahut araç 2004 trafik çıkışlıdır..


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti trgskaan » 15 Eyl 2010, 00:51

aracı sıfır aldım mayıs 2005 ama 2004 son seri sisler dikdörgen
İL BAKIŞTA TEK İKİNCİ BAKIŞTA MÜKEMMEL
Kullanıcı avatarı
trgskaan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 218
Kayıt: 14 Eyl 2010, 20:10
Ad Soyad: Kağan
Nereden: Sivas
Arabanız: 2005Fabia&2003Impreza

İleti emre_61 » 15 Eyl 2010, 08:57

zurna1788 yazdı:
skodaizm yazdı:2005 Fabia araçlar makyajlı tiptir ve sis farları yuvarlaktır.

__Hakan Ün__

+1903

dikdörtgen olanlar olsa bile ben size burdan çiftini 50 tl ye yollardım.



Aslında ben de düşünüyorum sis farı aracım 2004 special, sizin söylediğiniz orjinal mi, çıkma mı oluyor?
emre_61
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 36
Kayıt: 19 Ağu 2010, 15:10
Ad Soyad: yunus emre
Nereden: Trabzon
Arabanız: Golf MK 3

İleti zurna1788 » 15 Eyl 2010, 09:16

emre_61 yazdı:
zurna1788 yazdı:
skodaizm yazdı:2005 Fabia araçlar makyajlı tiptir ve sis farları yuvarlaktır.

__Hakan Ün__

+1903

dikdörtgen olanlar olsa bile ben size burdan çiftini 50 tl ye yollardım.



Aslında ben de düşünüyorum sis farı aracım 2004 special, sizin söylediğiniz orjinal mi, çıkma mı oluyor?


çakma oluyor :)
ama benim arabada var. bi problem yaşatmadı bana :)
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti xMEGANx » 15 Eyl 2010, 11:57

Golf lerin sis farlarıda olur aslında :)
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti C@GL@R » 15 Eyl 2010, 13:02

burda sanırım 50 liraydı yan sanayisi benimde değiştirmem lazum birini taş çatlattı
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti zurna1788 » 15 Eyl 2010, 16:21

C@GL@R yazdı:burda sanırım 50 liraydı yan sanayisi benimde değiştirmem lazum birini taş çatlattı

valla aynen çağlar abi.aksine yeni aldığım sis farını taş çatlattı.hemde düz yolda.göze geliyoruz göze :)
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti trgskaan » 24 Eyl 2010, 23:52

taner_fabia yazdı:size en uygun fiyatı istanbul firması olan skoda alman grubu aracların toptancısı. www.skopar.com burda en uygun fiyatı bulabilirsiniz.ben arastirmasini yaptim.panjur falan sokmesine gerek yok bence 4 adet vidasıyla takılıyor.sis farın yerindeki kapakları cıkartıp sisleri takıcaksınız.ben kendim taktım.


Teşekkür ediyorum sizin sayenizde sis farlarını çift olarak skopardan 44tlye aldım peki ben bunu araca taktıktan sonra bağlantısını nasıl yapacağım bilgi verirseniz sevinirim
İL BAKIŞTA TEK İKİNCİ BAKIŞTA MÜKEMMEL
Kullanıcı avatarı
trgskaan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 218
Kayıt: 14 Eyl 2010, 20:10
Ad Soyad: Kağan
Nereden: Sivas
Arabanız: 2005Fabia&2003Impreza

İleti zurna1788 » 25 Eyl 2010, 11:23

trgskaan yazdı:
taner_fabia yazdı:size en uygun fiyatı istanbul firması olan skoda alman grubu aracların toptancısı. http://www.skopar.com burda en uygun fiyatı bulabilirsiniz.ben arastirmasini yaptim.panjur falan sokmesine gerek yok bence 4 adet vidasıyla takılıyor.sis farın yerindeki kapakları cıkartıp sisleri takıcaksınız.ben kendim taktım.


Teşekkür ediyorum sizin sayenizde sis farlarını çift olarak skopardan 44tlye aldım peki ben bunu araca taktıktan sonra bağlantısını nasıl yapacağım bilgi verirseniz sevinirim

hocam hayırlı olsun.valla kusur bakma ilgilenemedim seninlede bikaç problem vardı halletmem gereken. aracınızın far ayarlama tuşunu kendinize çekemiyorsunuz sanırım.onun için bi elektrikçiye yada servise yaptırmanız lazım. servis 100 tl gibi bir fiyat çıkarır elektirikçi belki yarısını... saygılar
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti trgskaan » 25 Eyl 2010, 18:55

Yok abiciğim ne kusuru Far tuşunu kendime doğru çekince arka sisler yanıyor ona bağlanabilirmi eğer bağlanırsa aynı zamanda ön sislerde yanar zaten ben sisleri devamlı kullanacak değilim yeterki sislerde yansın
İL BAKIŞTA TEK İKİNCİ BAKIŞTA MÜKEMMEL
Kullanıcı avatarı
trgskaan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 218
Kayıt: 14 Eyl 2010, 20:10
Ad Soyad: Kağan
Nereden: Sivas
Arabanız: 2005Fabia&2003Impreza

İleti zurna1788 » 25 Eyl 2010, 19:51

trgskaan yazdı:Yok abiciğim ne kusuru Far tuşunu kendime doğru çekince arka sisler yanıyor ona bağlanabilirmi eğer bağlanırsa aynı zamanda ön sislerde yanar zaten ben sisleri devamlı kullanacak değilim yeterki sislerde yansın

sitede daha önce senin başıa gelen olayın aynısını yaşayan bi kaç kişi vardı. sanırım konuya pek bakmıyorlar. sis farı bağlatma diye bi konu açarsan yardımcı olurlar abicim... ama ben yinede şöyle diyim. eğer düğmeyi kendine çekebiliyorsan o sistem kurulu demektir.elektrikçiler halleder diye düşünüyorum fazla maliyet çıkarmadan... saygılar
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti trgskaan » 25 Eyl 2010, 20:16

Em-Ka yazdı:
trgskaan yazdı:Yok abiciğim ne kusuru Far tuşunu kendime doğru çekince arka sisler yanıyor ona bağlanabilirmi eğer bağlanırsa aynı zamanda ön sislerde yanar zaten ben sisleri devamlı kullanacak değilim yeterki sislerde yansın

sitede daha önce senin başıa gelen olayın aynısını yaşayan bi kaç kişi vardı. sanırım konuya pek bakmıyorlar. sis farı bağlatma diye bi konu açarsan yardımcı olurlar abicim... ama ben yinede şöyle diyim. eğer düğmeyi kendine çekebiliyorsan o sistem kurulu demektir.elektrikçiler halleder diye düşünüyorum fazla maliyet çıkarmadan... saygılar


Sitede buldum sisfarı bağlantısıyla ilgili birşeyler ama pek anlayamadım
İL BAKIŞTA TEK İKİNCİ BAKIŞTA MÜKEMMEL
Kullanıcı avatarı
trgskaan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 218
Kayıt: 14 Eyl 2010, 20:10
Ad Soyad: Kağan
Nereden: Sivas
Arabanız: 2005Fabia&2003Impreza

İleti emoteam » 29 Ekm 2013, 17:22

Arkadaşlar hayırlı günleriniz olsun. Bana da skoda fabia 2010 model için sis farı lazım. Nerden temin edebilirim. Yardımcı olabilir misiniz?
emoteam
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 23 Tem 2013, 23:16
Ad Soyad: emre hatipoglu
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda fabia 1,2

Sonraki

Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir