2011 FABİA 1.2 70hp tavsiyeleriniz

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

2011 FABİA 1.2 70hp tavsiyeleriniz

İleti samet28 » 03 Ekm 2010, 14:30

Merhaba arkadaşlar,

Kısa bir zaman içerisinde 2011 Fabia 1.2 70 hp alıyorum.

Bütçemiz kısıtlı olduğu için bu şekilde karar aldık.

Açıkcası biraz çekiniyorum 1.2 motor oluşundan.

Yokuşlarda veya 5 kişi bindiğinizde çok iyi sonuçlar

alınmadığını sadece fabia için değil bütün otomobiller için çok kez duydum.

Yakıt tüketimi için 250-300kuruş aralığını veriyorlar.

Sizlerden 1.2 70 hp fabia için bilgi ve tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.

Şimdiden tşkler,
 
samet28
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 03 Ekm 2010, 14:01
Ad Soyad: samet
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FABİA II AMBIANTE

İleti isozfer » 03 Ekm 2010, 19:42

herkese merhaba. ben bu siteye daha yeni katıldım.

yaklaşık 6 ay önce 2008 model 1.2 fabia satıl aldım. benim ilk arabam yani arabalar hakkında daha yeni tecrübe ediniyorum. yakıtı sizinde dediğiniz gibi şehir içinde yaklaşık 250-tl ile 300-tl arasında değişiyor. malum istanbul trafiğinde yolun sıkışık oluşuna göre değişiyor. geçen bayramda memlekete gittim. 400 km yaptıktan sonra depoyu tekrar fulledim 60-tl'ye doldu. yani şehirdışında yaklaşık 150-tl yakıyor. dediğim gibi ben daha yeniyim. siz usta şoförseniz belki bunu daha da aşağıya çekebilirsiniz.

çekişine gelince, sanki yüklüyken daha oturaklı gidiyo. ama klima açınca motorun ufaklığı hemen kendini hissettiriyo. hız da yapamıyosun ayrıca 140 km görünce devir 4000-4500'e kadar çıkabiliyo. uzun süre bu süratta gidemeyebilirsin ama 120 ideal. fazlasını beklemen biraz haksızlık olabilir.

saygılar...
isozfer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 72
Kayıt: 03 Ekm 2010, 19:07
Ad Soyad: İsmail BIÇAKCIOĞLU
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia II 1.2 Classic

İleti ÖZCAN » 12 Ekm 2010, 12:01

MERHABA ARKADAŞIM BEN 10 YIL SKODA FELİCİA KULLANDIM.ARABAMI DEĞİŞTİRENE KADAR PROBLEMİ OLMADI.ŞİMDİ ONU VERİP YERİNE 2010 1,2 FABİA AMBİANT DİNAMİK ALDIM.ARACIM DAHA 3 AYLIK.FAKAT BU ARACI ALIRKEN HİÇ TEREDDÜT ETMEDİM.SADECE ARACIN ARTI ÖZELLİKLERİNE BAKTIM.ŞİMDİ İSE GAYET MEMNUNUM.YAKIT DURUMU 145.00 TL BEZİNLE ŞEHİRİÇİ 640 KM YAPIYORUM.UZUN YOLDA İSE DÜŞER.ARACI GERÇEKTEN GÖZE HOŞ GELEN GÜZELLİKTE YAPMIŞLAR.AYRICA BU ARABALAR UZUN YOLDA SÜRÜŞ KEYFİ VERİYOR.ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN.
55 FB 375
Kullanıcı avatarı
ÖZCAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 44
Kayıt: 12 Ekm 2010, 11:28
Ad Soyad: ÖZCAN ÖZTÜRK
Nereden: Samsun
Arabanız: FABİA 1,2 AMBİANT DİNAMİK 55 FB 375

İleti erginbkr » 12 Ekm 2010, 14:51

ÖZCAN yazdı:MERHABA ARKADAŞIM BEN 10 YIL SKODA FELİCİA KULLANDIM.ARABAMI DEĞİŞTİRENE KADAR PROBLEMİ OLMADI.ŞİMDİ ONU VERİP YERİNE 2010 1,2 FABİA AMBİANT DİNAMİK ALDIM.ARACIM DAHA 3 AYLIK.FAKAT BU ARACI ALIRKEN HİÇ TEREDDÜT ETMEDİM.SADECE ARACIN ARTI ÖZELLİKLERİNE BAKTIM.ŞİMDİ İSE GAYET MEMNUNUM.YAKIT DURUMU 145.00 TL BEZİNLE ŞEHİRİÇİ 640 KM YAPIYORUM.UZUN YOLDA İSE DÜŞER.ARACI GERÇEKTEN GÖZE HOŞ GELEN GÜZELLİKTE YAPMIŞLAR.AYRICA BU ARABALAR UZUN YOLDA SÜRÜŞ KEYFİ VERİYOR.ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN.


145 tl ye 640 km...inandırıcı değil...ufak atın...
Kullanıcı avatarı
erginbkr
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1315
Kayıt: 01 May 2010, 21:37
Ad Soyad: Ergin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: BUGATTİ VEYRON Benzin+LPG

İleti hetepe » 12 Ekm 2010, 15:43

22 küsür kuruş ediyor, nesine inanmadın? Devamlı kırmızı ışıkta beklersen ve de trafikte 1 ve 2 vites dışında kullanmazsan bu değeri tabii ki göremezsin.
1.2 HTP, bugünün koşullarında minimum 20, maximum 30 kuruş yakar.Uzun yolda 80-90 gidersen 20 kuruşu görmezsin iddia ediyorum.6 yıldır kullanıyorum , bırakın da bileyim ecücük...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti samet28 » 17 Ekm 2010, 16:57

arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için tşk ederim.
samet28
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 03 Ekm 2010, 14:01
Ad Soyad: samet
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FABİA II AMBIANTE

İleti msakdogan » 17 Ekm 2010, 17:30

145 tl ile 640 km kulağa çok hoş geliyor..Lütfen kendinizi kandırmayın. Litre/km vurduğunuzda fabrika verilerini inkar etmiş oluyorsunuz zaten. Keşke 640 değilde 1040 km gitse...
"İnsan..İlk önce kendisine dürüst olmalı."
Kullanıcı avatarı
msakdogan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 631
Kayıt: 05 Şub 2008, 13:46
Konum: İzmir
Ad Soyad: Murat Akdoğan
Nereden: İzmir
Arabanız: FABİA 2001 1.4 101 ELAGANCE+

İleti oguz » 17 Ekm 2010, 21:13

msakdogan yazdı:145 tl ile 640 km kulağa çok hoş geliyor..Lütfen kendinizi kandırmayın. Litre/km vurduğunuzda fabrika verilerini inkar etmiş oluyorsunuz zaten. Keşke 640 değilde 1040 km gitse...


yanlış anlaşılmasın kimseyi kandırdıgımız yok, 4 sene 1.2 fabia kullandım, yine yanlıs anlasılma olmasın size soruyorum siz kullandınızmı? bizim şehir içinde 3. vitesden yukarı cıkamıyosun ne öyle bi yol var ne de okadar uzun gidecek bi mesafe araç tam ısınmadan zaten çarşıya geliyosun ki ben cok gezerdim bi aşşaga bi yukarı ama bir depo benzinin 600km den aşşaga düştüğünü hiç görmedim şehir içi ortalama hep 6.5 ile 7 arasındaydı, şehir dışıda bir depo benzin 90km hızla 1000kmyi geçtim tam 3 kere, 1.2 kullanan bilir gerisi anlayamaz bu motoru...


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti ÖZCAN » 20 Ekm 2010, 13:04

ATTIN TUTTUN DİYEN ARKADAŞLAR.SİZ BİRKAÇ ARKADAŞIN DEDİĞİ GİBİ HERHALDE BÖYLE BİR ARAÇ KULLANMADIĞINIZA İNANIYORUM.BEN 10 YIL SKODANIN ÜZERİNDEN İNMEDİM.İDDİA EDRİM BEN BU KM Yİ İSPATLARIM.SONRA MAHÇUP OLURSUNNUZ.BİZ BURADA BİR ARKADAŞIMIZA YARDIMCI OLMAK İSTİYORUZ.BİLGİLERİMİZİ AKTARIRIZ KARARI KENDİSİ VERİR.NE ÖYLE YAKIŞMIYACAK CEVAPLAR VERİYORSUNUZ.YOK ATMA TUTMA.LÜTFEN BİRAZ MANTIKLI CEVAP VERELİM.AYRICA KM HESABI YAPARSAN BİLGİSAYAR VERİLERİNLE YAKLAŞIK OLARAK UYUŞUYOR.SELAMLAR
55 FB 375
Kullanıcı avatarı
ÖZCAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 44
Kayıt: 12 Ekm 2010, 11:28
Ad Soyad: ÖZCAN ÖZTÜRK
Nereden: Samsun
Arabanız: FABİA 1,2 AMBİANT DİNAMİK 55 FB 375

İleti samet28 » 21 Ekm 2010, 16:55

fabia mı aldım , gerek içi gerek dışı ve motoru oldukca iyi, ben çok beğendim.

kararsız arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.
selamlarımla,
samet28
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 03 Ekm 2010, 14:01
Ad Soyad: samet
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FABİA II AMBIANTE

İleti isozfer » 21 Ekm 2010, 22:59

samet28 yazdı:fabia mı aldım , gerek içi gerek dışı ve motoru oldukca iyi, ben çok beğendim.

kararsız arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.
selamlarımla,



hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
isozfer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 72
Kayıt: 03 Ekm 2010, 19:07
Ad Soyad: İsmail BIÇAKCIOĞLU
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia II 1.2 Classic

İleti samet28 » 23 Ekm 2010, 01:04

ismail kardeşim teşekkür ederim.
rabbim kaza bela vermesin kimseye,
selamlarımla..
samet28
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 03 Ekm 2010, 14:01
Ad Soyad: samet
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FABİA II AMBIANTE

İleti ÖZCAN » 24 Ekm 2010, 13:27

İYİ GÜNLERDE KULLANMAN DİLEĞİYLE.GÖRECEKSİNİZ ARABAYI KULLANDIKÇA DAHA DA ISINACAKSIN.BENCE BU DEVİRDE CEBİMİZİ DÜŞÜNMEK LAZIM.DAHA ÖNCE BELİRTTİĞİM GİBİ BEN 10 YIL NE DOĞU KALDI NE DE BATI KALDI TÜRKİYE Yİ HEMEN HEMEN FELİCİA İLE GÖNLÜM RAHAT OLARAK GEZDİM.ÇÜNKÜ YAKITI DÜŞÜNMEDİM.NEDENİ İSE AZ YAKMASI.LPG BİLE TAKTIRMAMIŞTIM.ARACIMI BAYİYE TAKASA VERDİM 15 İÇİNDE MERSİNE SATILDI.BUNLAR BÖYLE BİR ARAÇ.BAZI ARKADAŞLARIN YAPTIĞI GİBİ GARİP FANTAZİLERE GEREK YOK....OLAYLARA GERÇEKÇİ YAKLAŞALIM.İYİ GÜNLER.
55 FB 375
Kullanıcı avatarı
ÖZCAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 44
Kayıt: 12 Ekm 2010, 11:28
Ad Soyad: ÖZCAN ÖZTÜRK
Nereden: Samsun
Arabanız: FABİA 1,2 AMBİANT DİNAMİK 55 FB 375

İleti samet28 » 24 Ekm 2010, 13:44

şu anda piyasada segmentindeki çoğu otomobilden çok çok iyi.
1 haftadır kullanıyorum gayet memnunum.
samet28
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 03 Ekm 2010, 14:01
Ad Soyad: samet
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: FABİA II AMBIANTE

İleti basarani » 24 Ekm 2010, 17:11

erginbkr yazdı:
ÖZCAN yazdı:MERHABA ARKADAŞIM BEN 10 YIL SKODA FELİCİA KULLANDIM.ARABAMI DEĞİŞTİRENE KADAR PROBLEMİ OLMADI.ŞİMDİ ONU VERİP YERİNE 2010 1,2 FABİA AMBİANT DİNAMİK ALDIM.ARACIM DAHA 3 AYLIK.FAKAT BU ARACI ALIRKEN HİÇ TEREDDÜT ETMEDİM.SADECE ARACIN ARTI ÖZELLİKLERİNE BAKTIM.ŞİMDİ İSE GAYET MEMNUNUM.YAKIT DURUMU 145.00 TL BEZİNLE ŞEHİRİÇİ 640 KM YAPIYORUM.UZUN YOLDA İSE DÜŞER.ARACI GERÇEKTEN GÖZE HOŞ GELEN GÜZELLİKTE YAPMIŞLAR.AYRICA BU ARABALAR UZUN YOLDA SÜRÜŞ KEYFİ VERİYOR.ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN.


145 tl ye 640 km...inandırıcı değil...ufak atın...


Ufak atmak diil de şöle diyim...

130 TL ye 600 km gitti...

En son olarak 150 tl doldurdum, kilometre 700'ü gösteriyordu.

800'leri de şehirdışında gördüm.. Bu arada aracım 2010 makyajlı 1.2 htp..

İnanmayan çıkacaktır elbet. Aynı araç ile biraz dikkat eden, 2200-2400 d/d arası kullanan herkes bu değerleri rahatlıkla elde eder...iyi günler
basarani
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 05 Tem 2010, 14:03
Ad Soyad: ismail başaran
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Yeni Fabia HB 1.2 Ambiante

İleti 0911kazanova » 24 Ekm 2010, 23:05

ben bir hafta önce aldım aracı ve servis garantili lpg takılı düzde 165-170 km hız yapıyor tüpte denedim yakıtı ise 1 lt gaz ile tam 13,5 km yapıyor araç şuan yeni ileri doğru bu oranlar elbet değişecek şimdi biraz çok yakar zaten serviste ilk 5000 km sonrası yakıt düşer çekiş artar diyor uzun yol otoban arabası değil ama şeğir içinde birinci sınıf ekonomik ve pratık bi araç
0911kazanova
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 62
Kayıt: 24 Ekm 2010, 22:04
Ad Soyad: seçkin
Nereden: Adana
Arabanız: 2013 skoda fabia 1.6 tdi elegance


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir