hava yastığı tamiri mümkün mü?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

hava yastığı tamiri mümkün mü?

İleti zaferdurukan » 03 Arl 2010, 20:03

arkadaşlar yeni bir araç bakacağım tabi ki fabia 2 olanından aracın sahibi ile telefonda görüşmemde ufak bri kazası olduğunu sağ çamurluk ve ön tamponun değiştiğini ve radyatörün değiştiğini söyledi. ayrıca airbag açılmış ve tamir ettirilmiş. yarın kartala gidecem ilk başta kaportacıya gösterecem şaselere baktıracğım. uygun olursa almayı düşünüyorum.
hava yastığı yeniden tamir edilirse çalışması mümkünmüdür acaba?
 
zaferdurukan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 115
Kayıt: 14 Kas 2009, 20:14

İleti akilliadam » 03 Arl 2010, 22:39

genellikle edilmez ama yolcu hava yastığı açılmasında konsolum değişemesi gerekir pahalı olmasından dolayı toplatılır
sanayide sadece bu işleri yapanlar var ama pek güvenli olduğunu sanmıyorum fiaatını bilmiyorum ama servis bilgilerine baktırmanı tavsiye edrim nede olsa
akilliadam
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 205
Kayıt: 14 Haz 2010, 19:02
Ad Soyad: mehmet k.yılmaz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: octavia amb 1.6

İleti delidolu » 03 Arl 2010, 22:54

hayati risk taşıyor, tamirden ziyade yenisi ile değiştirilmeli ki Allah korusun malum olay anında görevini yerine getireceğinden emin olmak lazım...
Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti zaferdurukan » 03 Arl 2010, 23:20

zaten yarın arabaya bakmaya gidince service kayıtlarına bakacam. bilgisayara sokayım ayrıca kartal tarafında skoda servisi varmıdır?
zaferdurukan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 115
Kayıt: 14 Kas 2009, 20:14

İleti veteran » 03 Arl 2010, 23:27

hocam bunun tamirinde bildiğim kadarıyla aynı malzemeyi yamalayıp deliğine sokup patlayan yüzeyide kimyasal bir işlemle orijinaline yakın bir şekilde kapatıyorlar...görüntü olarak toyota corollada bu işlemi çok güzel yapıldığını gördüm (malzeme görüntüsü olarak) ama çalışır mı kesinlikle şüpheli ... saygılar..
KAPILMA RÜZGARIMA, SENDE ALDANIRSIN...
Kullanıcı avatarı
veteran
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 174
Kayıt: 07 Oca 2008, 02:32
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FABIA 1.4 16V 101 BG.

İleti skinoske » 04 Arl 2010, 08:03

Benim direksiyondaki airbag te patlaktı.Sanayide yaptırdım 250 tl ye.Eskisini tamir falan etmiyorlar.Ellerindeki çıkma airbagleri takıyorlar.En azından benim gittiğim yerde öyle yaptılar.Patlak olan bez türü şeyi çıkarıp patlamamış olanla değiştiriyorlar.Sonrada bilgisayar vasıtasıyla adaptasyon yapıyorlar.Ben adaptasyon yaptıramadım.Zaman yetmedi.Sonra gel dediler hala gitmedim.
skinoske
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 80
Kayıt: 26 May 2009, 13:55

İleti diseqc » 04 Arl 2010, 08:46

tamir işlemi sadece görüntü düzelmesi demek yani yırtılan göğsü yapıştırıyorlar içinde airbag falan yok yani ha birde cıkma arabadan takılan aitbagler var onlar çalışıyor neticede parça değişmiş oluyor...
Kullanıcı avatarı
diseqc
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1118
Kayıt: 29 Mar 2010, 14:53
Ad Soyad: murat
Nereden: Rize
Arabanız: Peugeot 1.4 HDI Bipper


Fabia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir